Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2.0 FSI BLR. Instalacja LPG. Czy warto?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 2.0 FSI BLR. Instalacja LPG. Czy warto?

    Witam,
    Od początku listopada w związku ze zmianą miejsca pracy i zamieszkania nabyłem OCTAVIE II COMBI z silnikiem 2.0 FSI.
    Początkowo wydawało mi się że przy głównie przebiegu autostradowym 2300km miesięcznie nie będzie wielkiej różnicy w porównaniu do 1,9 TDI. Niestety czas pokazał, że 2.0 FSI bardzo lubi paliwko. Moje średnie spalanie na trasie przy 140km/h na tempomacie to 9,4l natomiast w mieście ok 10-12l. W związku z czym zastanawiam się nad instalacją LPG do tego silnika. Po wstępnym rozeznaniu znalazłem firmę Energy Gaz Polska z Warszawy, gdzie koszt takiej instalacji to 5500PLN. Instalacja ta powinna zwrócić mi się po ok 11 miesiącach. Czy waszym zdaniem warto? Jakie macie doświadczenia z LPG w FSI? Gdzie instalowaliście, jaką wersje i jaki był tego koszt? Co sądzicie o Energy Gaz Polska? Może polecicie inną firmę ze śląskiego albo mazowieckiego?

  • #2
    A nie lepiej poszukać na Error 503: Unknown domain ?

    Komentarz


    • #3
      LPG do FSI ok, LPG w EGP to juz nie jest takie oczywiste.

      W Warszawie jest kilka firm, ktore nie maja az takiej otoczki medialnej i montuja LPG do silnikow z bezposrednim wtryskiem.

      LPG forum jest dobra kopalnia wiedzy w tym temacie.

      Ja bym uderzal w Stag DPI 400, albo w Zenit pro Direct.

      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        pacyficblue to trochę dużawo Ci pali to 2,0FSI...
        Maicroft
        problemem tych instalacji jest to, że są to dotryski... dopóki ktoś nie opracuje bezproblemowego bezpośredniego wtrysku LPG (a VIALLE LPdi do takich raczej nie należy) do FSI/TSI to moim zdaniem, za bardzo nie ma sensu pakować LPG do tych silników...
        A jak już to ja polecam Zenit (co prawda mam zwykłego PRO OBD, ale sprawuje się (odpukać w niemalowane) wyśmienicie)


        Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
        CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
          LPG do FSI ok, LPG w EGP to juz nie jest takie oczywiste.

          W Warszawie jest kilka firm, ktore nie maja az takiej otoczki medialnej i montuja LPG do silnikow z bezposrednim wtryskiem.

          LPG forum jest dobra kopalnia wiedzy w tym temacie.

          Ja bym uderzal w Stag DPI 400, albo w Zenit pro Direct.
          Witam, dziękuje za informację. Skupiłem się na EGP bo trafiłem na nich w googlach szukając informacji odnośnie instalacji LPG do Octavii.

          pietrek125, z tego co zdążyłem sie zorientować to w mieście moje spalanie dla tego silnika jest w normie. Martwi mnie natomiast to spalanie w trasie. Ostatnio tankuje zwykłe 95 a nie dedykowane 98. Jak wyjeżdżę aktualny zbiornik to zrobię test na Pb98 i dam znać jak wyszło.

          Wracając natomiast do samej instalacji LPG to będę musiał jeszcze przejrzeć LPG forum i podzwonić po okolicy. Ja już się zdecyduję to również dam znać jak to wyszło.

          Komentarz


          • #6
            Przy okazji nalezy dodac, ze realnie spodziewalbym sie przy tym spalaniu jakie jest teraz to jakies 9l PLG i 0,5-1l Pb /100km w trasie. W miescie proporcja Pb zwiekszy sie do 2-4l nawet w skrajnych warunkach.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              pacyficblue no właśnie tym spalaniem na trasie jestem trochę zdziwiony, moje 2,5 przy takich prędkościach paliło 9L PB
              i to jest najlepszy przykład na to, że wtrysk bezpośredni PB to większe koszty produkcji i większe ryzyko awarii, a zalet praktycznie żadnych, nad starym dobrym MPI..


              Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
              CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

              Komentarz


              • #8
                Jakbyś jednak kiedyś chciał zrobić myśliwiec ze swojej OII to docenisz wtrysk;D
                SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez pacyficblue Zobacz wpis

                  Witam, dziękuje za informację. Skupiłem się na EGP bo trafiłem na nich w googlach szukając informacji odnośnie instalacji LPG do Octavii.

                  pietrek125, z tego co zdążyłem sie zorientować to w mieście moje spalanie dla tego silnika jest w normie. Martwi mnie natomiast to spalanie w trasie. Ostatnio tankuje zwykłe 95 a nie dedykowane 98. Jak wyjeżdżę aktualny zbiornik to zrobię test na Pb98 i dam znać jak wyszło.

                  Wracając natomiast do samej instalacji LPG to będę musiał jeszcze przejrzeć LPG forum i podzwonić po okolicy. Ja już się zdecyduję to również dam znać jak to wyszło.
                  Witam,

                  Zrobiłem testy na PB98 trasa 200 km i nie zauważyłem aby spalanie było mniejsze.

                  Komentarz


                  • #10
                    nie wiem gdzie Ty kolego jeżdzisz w mieście, chodzi mi o wielkość korki itd, ale ja mam ten sam silnik i tankując za 50zł czyli lekko ponad 10L PB98 mykam 130km i tankuje, jazda w mieście i do pracy 5km. Co do gazu w FSI, widziałem na dotrysku i ludzie sobie chwalili, W zeszłym roku robiłem A8 klienta z 3.2fsi z gazem i mówił że jest oki. W auto mix skrzyszów instalacja na dotrysku 3400zł jak pamiętam była.
                    Ostatnio edytowany przez diablo228; 29406.
                    Mastershine - Auto Detailing Studio

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X