Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana instalacji Lpg Landi Renzo na Staga

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana instalacji Lpg Landi Renzo na Staga

    No i nadszedł czas na dokonanie wyboru, czarne Medy padły po 109500 km.

    Dostałem propozycję od okolicznego gazownika na wymianę wszystkiego pod maską na Staga, mieli nawet dzisiaj na warsztacie Octavie w której demontowali LR i wkładali Staga.
    Propozycja to sterownik GoFast, reduktor R02, wtryski W01 za 1600zł i trzy lata gwarancji bez limitu kilometrów. Może być zamiast GoFasta, QBox tylko nie wiem który.

    Co o tym myślicie?

  • #2
    Jeśli chodzi o wymianę instalacji to decyzja Bardzo Dobra, też taką kiedyś podjąłem i nie żałowałem.
    A jeśli o graty to popatrz tu i ewentualnie dla schludności podpowiedz swojemu gazownikowi:
    Zaktualizuj swoją przeglądarkę | Facebook Powiem szczerze, że nie widziałem lepszego montażu w tym silniku i samochodzie.

    Poproś o te graty. Wolałbym Staga z uwagi na popularnośc tej instalacji wśród gazowników a co za tym idzie, większość ją dobrze ogarnia w razie "W".
    Zapomniałem też wspomnieć o wężach np. Parkera, żeby potem nie było, że tu czy tam cieknie.

    Komentarz


    • #3
      Ten sterownik lepszy i bedzie OK.

      To co z linka bedzie w 100% dzialac w BSE
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
        Powiem szczerze, że nie widziałem lepszego montażu w tym silniku i samochodzie.
        Faktycznie montaż wtryskiwaczy to mistrzostwo świata, jeszcze nie widziałem tak upchniętych wtrysków lpg w tym silniku


        Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
        Ten sterownik lepszy i bedzie OK.
        Twierdzą że Go Fast ma jak dobrze pamiętam korekte ciśnienia reduktora, a Qbox nie, powiedzieli, że jeśli chcę Qboxa to zamontują zamiast GoFasta.
        Tylko że są dwa Qboxy, Basic i Plus nie dopytałem który chcą mi dać.

        Oglądałem u nich dzisiaj tą Octavie w której wczoraj dokonali przeszczepu LR na Staga no chodzi to fajnie i chyba się zdecyduję na montaż u nich, bo dostaje wszystko nowe i na całość trzy lata gwarancji.

        Wymiana samej listwy na Baracudy to koszt minimum 800zł, a nowej listwy Medów minimum 1200zł

        Komentarz


        • #5
          Mam Q-boxa Plusa z OBD i on ma wszystkie korekty. Basic to podobno wersja bez OBD. W sumie jak ktos ma skaner OBD to bez znaczenia, ja montowalem do auta ktore ma problem ze skanerami, a tu akurat dziala to polaczenie z OBD bardzo dobrze.
          Bo ten ich Q-Next a Q-Box roznia sie tylko polozeniem wtyczki, reszta to ma byc to samo.

          GoFast to taka najprostsza wersja sterownika, ktorej tez samo AC raczej juz nie bedzie rozwijac bo pamieta czasy Stag300, ktorego zaprzestali rozwijac i skupili sie na Qboxach Q-Maxach i sterownikach DPI.

          Pod tym linkiem z FB Adama Rogowskiego masz wszystko jak na tacy, co sie miejsci i jak pod maske.
          Ostatnio edytowany przez Maicroft; 5.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
            I.

            Pod tym linkiem z FB Adama Rogowskiego masz wszystko jak na tacy, co sie miejsci i jak pod maske.
            Jest też na lpg-forum ale ciężko znaleźć....

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
              Jeśli chodzi o wymianę instalacji to decyzja Bardzo Dobra, też taką kiedyś podjąłem i nie żałowałem.
              A jeśli o graty to popatrz tu i ewentualnie dla schludności podpowiedz swojemu gazownikowi:
              Zaktualizuj swoją przeglądarkę | Facebook Powiem szczerze, że nie widziałem lepszego montażu w tym silniku i samochodzie.

              Poproś o te graty. Wolałbym Staga z uwagi na popularnośc tej instalacji wśród gazowników a co za tym idzie, większość ją dobrze ogarnia w razie "W".
              Zapomniałem też wspomnieć o wężach np. Parkera, żeby potem nie było, że tu czy tam cieknie.
              to moja Octavia

              Komentarz


              • #8
                I jak furka śmiga ? Mozesz zdradzić jaki koszt takiej instalacji ? Moze byc PW.

                Komentarz


                • #9
                  śmiga super jak na razie jestem bardzo zadowolony, nie czuć różnicy gaz vs benzyna itd. to już 2 octa gazowana u Pana Adama, polecam

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
                    Basic to podobno wersja bez OBD. W sumie jak ktos ma skaner OBD to bez znaczenia, ja montowalem do auta ktore ma problem ze skanerami, a tu akurat dziala to polaczenie z OBD bardzo dobrze.
                    Bo ten ich Q-Next a Q-Box roznia sie tylko polozeniem wtyczki, reszta to ma byc to samo.
                    Tak się zastanawiam, czy do BSE Qbox z OBD jest aż tak potrzebny?



                    Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz wpis

                    to moja Octavia
                    Też bym chętnie poznał opinie z użytkowania i cene tej instalacji.



                    Ps jutro montaż

                    Komentarz


                    • #11
                      obd nie jest niezbędne ale wolałem mieć niż nie mieć może w przyszłości będą jakieś aktualizacje itd. bardziej rozwojowa wersja po prostu oraz ma kilka dodatkowych funkcji ( nakładanie się paliw itd.) pozdr

                      Komentarz


                      • #12
                        Marcin_med,

                        Komentarz


                        • #13
                          Leon, czekam na foty
                          Jakie ostatecznie podzespoły wpadną ?

                          Komentarz


                          • #14
                            Qbox, reduktor R02, wtryski W01.

                            Komentarz


                            • #15
                              Czemu nie R01?

                              Komentarz


                              • #16
                                Z racji małych gabarytów R02 oraz aluminiowej obudowy gwarantuje doskonałą izolację cieplną. R02 bardzo szybko się nagrzewa, przez co szybko następuje przełączenie na gaz . Dzięki temu sterownik nie musi wykonywać dodatkowej pracy w postaci korekcji temperatury. Reduktor przeznaczony do silników o mocy do 136KM,

                                R01 jest większy i przeznaczony do silników o większej mocy do 150KM, więc R01 do 102 konnego BSE jest za duży.




                                PS. acha i montując R01 nie ma na całość trzy lata gwarancji
                                Ostatnio edytowany przez leonn; 17008.

                                Komentarz


                                • #17
                                  z tego co mi wiadomo niektóre z R02 miały fabryczne wady, ciekły m.in. uszczelki poza tym niewielki zapas mocy nie zaszkodzi

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz wpis
                                    poza tym niewielki zapas mocy nie zaszkodzi
                                    Zwróciłem też na to uwagę montażyście. Stwierdził że może zamontować R01, ale nie będzie 3ech lat gwarancji jak w przypadku R02.

                                    Więc pomyślałem, że zapas mocy i tak jest w R02 bo jest do 136KM, a jak się coś wysypie to pozostaje trzyletnia gwarancja bez limitu kilometrów
                                    Ostatnio edytowany przez leonn; 17008.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      spoko R02 tez daje rade w mojej poprzedniej octavii po prostu pociekl (obecnie ma ja mój brat, 1.6 bgu) podobno mieli jakąś wadliwa partie uszczelniaczy w sumie jeździłem na obu i nie widzę różnicy w dzialaniu (czas przełączania, moc itd.)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Mam R02 w autku z silnikiem 1.3 i dziala doskonale. Jak na liczniku gasnie magiczna niebieska dioda temp cieczy chlodzacej to w tym momencie przelacza sie na LPG. Dioda gasnie przy ~30'C, a przelaczanie mam ustawione na 28'C.

                                        Duzo mniejszy problem z nagrzaniem gazu mam na tym R02 niz na Goldzie w innym aucie.
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Stag ac R02 na IG1

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Jak ktoś z was zmienia IG1 na R02 to ma nie równo pod sufitem. Ciekaw czy R02 jest tak stabilny ciśnieniowo jak IG1.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              "Ciekawa"opinia.....

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez filip_auto Zobacz wpis
                                                Jak ktoś z was zmienia IG1 na R02 to ma nie równo pod sufitem.
                                                Ja zmieniam, ale za niedługo używany w super stanie IG1 będzie do sprzedania jak by co

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Kiedy odbiór ?

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X