Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Panowie Panowie.. !

    to kwestia gustu jeden lubi TDI i w życiu nie zamieni na nic innego a drugi kocha TSI... kwestia gustu a wiadomo o gustach się nie dyskutuję bo każdy ma swoje plusy i minusy.

    Ja mam TSI (pewnie jak większość Octavowiczów) i mi z tym dobrze w robocie jeżdżę KIA w dieslu więc mam porównanie ale nie będę tutaj mówił że diesle są do dupy bo tak naprawdę to silniczki bardzo udane. Ktoś mi kiedyś powiedział ( i w sumie miał rację ) cytuję : "Jak stać Cię na konia to i stać Cię na siano dla niego". Ja w swoim Golfie mam 1.4 122 km i średnie spalanie jakie mam to 8-9l/100 więc sami widzicie że lubię czasem sobie "pierdolnąć w gazzz" ( przepraszam od razu za przekleństwo )

    [ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 11:58 ]
    Zamieszczone przez Northeusz
    mariuszdlu, jeśli nie spieszy Ci się z montażem to poczekaj może na Agisa Direct. Ma się ukazać w listopadzie w sprzedaży. Polska instalacja, działająca identycznie jak Vialle LPDi i o wiele od Vialle tańsza . Jak rozmawiałem z przedstawicielem Agisa to największy nacisk podczas opracowywania instalacji położyli właśnie na silniki TSI VAG-a, ponieważ jeździ ich najwięcej. Są również pomni problemów Vialle i na to też ponoć zwrócili uwagę. Co do ceny, to tutaj nie wypowiadam się, bo pewnie będzie to zależało od zakładu, ale doskonale wiedzą, że Vialle za 8 tys nie jest produktem, który zawojuje polski rynek i cena ma być skalkulowana sporo taniej.
    NORTHEUSZ DAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć

    Komentarz


    • Zamieszczone przez mariuszdlu
      DAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK[/size] na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć
      a proszę bardzo ...

      http://www.acon.com.pl/pl/nowosci

      oraz

      http://www.acon.com.pl/pl/produkty/1...33-agis-direct

      Na ostatnim Gas Show Agis Direct był prezentowany w Oplu Insignii 2.0T (oczywiście bezpośredni wtrysk)

      [ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 14:56 ]
      Zamieszczone przez Maicroft
      Jak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem
      Właśnie podczas rozmowy padła kwota 5 tys, że na mniej więcej takim poziomie chcieliby wypuścić produkt. Rozmawialiśmy przed wakacjami. Oby im tak to wyszło, bo inaczej Agis podzieli karierę Vialle, czyli coś na zasadzie piorunów kulistych - wielu o nich czytało, ale na żywo zobaczą tylko wybrańcy
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Northeusz
        Zamieszczone przez mariuszdlu
        DAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK[/size] na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć
        a proszę bardzo ...

        http://www.acon.com.pl/pl/nowosci

        oraz

        http://www.acon.com.pl/pl/produkty/1...33-agis-direct

        Na ostatnim Gas Show Agis Direct był prezentowany w Oplu Insignii 2.0T (oczywiście bezpośredni wtrysk)

        [ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 14:56 ]
        Zamieszczone przez Maicroft
        Jak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem
        Właśnie podczas rozmowy padła kwota 5 tys, że na mniej więcej takim poziomie chcieliby wypuścić produkt. Rozmawialiśmy przed wakacjami. Oby im tak to wyszło, bo inaczej Agis podzieli karierę Vialle, czyli coś na zasadzie piorunów kulistych - wielu o nich czytało, ale na żywo zobaczą tylko wybrańcy
        okej dziękuję Ci bardzo... będe to monitorował i jak się czegoś dowiem poinformuję :-) aczkolwiek zadzwonię dziś do tych Katowic i pogadam z gościem zobaczę czy ma jakiekolwiek pojęcie o VIALLI.

        Pozdrawiam serdecznie

        Komentarz


        • mariuszdlu, zadzwoń sobie do firmy nagaz.pl tam zakładali LPG do Golfa VI z 1,4 TSi i podpytaj jak ta instalacja ( chyba Vialle ) działa. Z tego co się orientuje minał juz ponad rok od montażu jesli sie nie mylę ,wiec juz powinni coś wiedzieć na temat instalacji w TSi.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez yunior81
            mariuszdlu, zadzwoń sobie do firmy nagaz.pl tam zakładali LPG do Golfa VI z 1,4 TSi i podpytaj jak ta instalacja ( chyba Vialle ) działa. Z tego co się orientuje minał juz ponad rok od montażu jesli sie nie mylę ,wiec juz powinni coś wiedzieć na temat instalacji w TSi.
            wiem wiem dziękuje :-) jestem już obryty w temacie :szeroki_usmiech dzwoniłem do tego gościa z Katowic powiedział że wie o co chodzi i instalował już w sześciu autach taką instalację oczywiście mowa o VIALLE cena to około 8 tyś. Instalował to w Paskach Octawkach o w Insigni czy mu wierzyć nie wiem..... ale koszt... około 8 tyś robi wrażenie. Pan powiedział że daje gwarancje na to 200 tyś. Mowa pewnie o tej pompie wysokiego ciśnienia która jest w baku. bo wiadomo że instalacja jest najprostszą jaka może być. Dzwoniłem również do firmy ACON ale zero odzewu nagrałem się im na skrzynkę. Chyba jednak VIALLE wybiorę bo wiadomo firma zobowiązuję. Produktów ACON nie widziałem jeszcze na rynku i nie wiadomo czy im się uda.

            Komentarz


            • Widzę, że kwestia podjęcia decyzji nurtuje paru z Was. Zalecam przeglądanie forów dyskusyjnych w internecie zamiast rozmów z niekompetentnymi monterami. Jeśli ktoś wybiera VIALLE, polecam montaż w Kielcach - czasem to daleko, ale czy wydatek dodatkowych 100-200 PLN i brak problemów nie są tańsze o pier...nia się z lokalnym grzebkiem, który nic na temat takich instalacji nie wie?

              Odpowiadając na pytanie dot. zimy, jak na razie nie miałem problemów. Trzeba tylko zwrócić uwagę, że podczas odpalania pedał gazu musi być delikatnie wciśnięty (z wyczuciem i tylko w przypadku zimnego silnika po postoju > kilka godzin).

              Z newralgicznych części VIALLE zwróćcie uwagę na przewód wysokiego ciśnienia LPG od listwy FSU do pompy paliwa - to na nim (w miejscach montażu) czasami może się pojawić nieszczelność. Sprawdźcie go przed odbiorem auta z serwisu LPG.

              Raport ze spalania:
              miasto + klima - 10,5 l/100 (LPG)
              trasa + klima - 10,0 l/100 (LPG)
              autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)

              Koszt LPG - 2,42
              Koszt 100 km na LPG - 24,20 PLN
              Koszt 100 km na Pb - 7,8 x 5,70 = 44,46 PLN
              Zwrot instalacji za 8500 PLN - ca. 42 tkm

              KALKULACJA, JAK DLA MNIE, JEST OCZYWISTA, DLATEGO WYBRAŁEM VIALLE.

              Komentarz


              • No JanuszD pięknie i to się nazywa spalanie :-) U mnie zaczęło się tzw "terkotanie na luzie" dla niewtajemniczonych problemy z rozrządem ( tak mi się wydaje ). Więc na razie temat LPG muszę odpuścić bo nie wiadomo co mnie czeka....

                Rozumiem że Octavki nie maja takiego problemu !?
                pozdrawiam

                Komentarz


                • Zamieszczone przez mariuszdlu
                  Rozumiem że Octavki nie maja takiego problemu !?
                  Zapoznaj się z tym wątkiem: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=44276
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz


                  • tak wiem wiem już czytałem.... na szczęście to nie rozrząd...

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez JanuszD

                      Raport ze spalania:
                      miasto + klima - 10,5 l/100 (LPG)
                      trasa + klima - 10,0 l/100 (LPG)
                      autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)

                      Koszt LPG - 2,42
                      Koszt 100 km na LPG - 24,20 PLN
                      Koszt 100 km na Pb - 7,8 x 5,70 = 44,46 PLN
                      To znaczy, że lpg spala ponad 2 litry więcej na 100 km niż pb ?
                      Pozdrawiam
                      Tomek

                      Komentarz


                      • No min 20% ma wiecej palic LPG, tak mowi fizyka
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • To znaczy, że lpg spala ponad 2 litry więcej na 100 km niż pb ?
                          Zamieszczone przez JanuszD
                          autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)
                          tragedii nie ma.

                          ile pali jezdzac w trasie do 110km/h?

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez mariush19
                            ile pali jezdzac w trasie do 110km/h?
                            8,4l/100km na trasie Białystok- okolice Ełku i z powrotem. Pomiar z dystrybutora.

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Northeusz
                              Zamieszczone przez mariuszdlu
                              DAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK[/size] na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć
                              a proszę bardzo ...

                              http://www.acon.com.pl/pl/nowosci

                              oraz

                              http://www.acon.com.pl/pl/produkty/1...33-agis-direct

                              Na ostatnim Gas Show Agis Direct był prezentowany w Oplu Insignii 2.0T (oczywiście bezpośredni wtrysk)

                              [ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 14:56 ]
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Jak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem
                              Właśnie podczas rozmowy padła kwota 5 tys, że na mniej więcej takim poziomie chcieliby wypuścić produkt. Rozmawialiśmy przed wakacjami. Oby im tak to wyszło, bo inaczej Agis podzieli karierę Vialle, czyli coś na zasadzie piorunów kulistych - wielu o nich czytało, ale na żywo zobaczą tylko wybrańcy

                              z tym ACON – LPG CNG GLP GNV to jest w ogóle taki temat, że oni są tylko dystrybutorem...czegoś czego nie ma jeszcze

                              producentem jest APP Studio...App Studio - Montaż SMT/THT
                              i na targach GasShow2013 to App prezentowało produkt...
                              co ciekawe APP nie koniecznie potwierdza zależność z AGISem...


                              przełom października i listopada, kiedy ma się coś konkretnego pojawić w sprzedaży z APP już blisko...poczekamy- zobaczymy
                              jest:
                              Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
                              były:
                              OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
                              Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

                              Komentarz


                              • Spalanie 10 l/100 (LPG) dotyczy jazdy z prędkościami 60-160 km/h.
                                Wiem, że przekracza to zasadę Pb+20%, ale widocznie tak już jest przy tej instalacji. Mimo wszystko oszczędności są ewidentne i dlatego nie mam zastrzeżeń.

                                Komentarz


                                • Jeśli chodzi o porównanie spalania na LPG i porówniania go np z bierzacym wskazaniem z komputera, należy pamiętać o adaptacjach krótko i długoterminowych, które bezpośrednio mają wpływ na to co komputer wyświetla. Adaptacja na minusie mieszanka za bogata, komputer skraca czas wstrysku, zmniejsza spalania chwilowe i tym samym średnie, to samo przy ubogiej mieszance tylko w drugą stronę. Przy 4gen bardzo trudno ustawić instalkę aby adaptacje były np w granicach +/- 1%, to samo napewno jest w przypadku 5gen.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez JanuszD
                                    Spalanie 10 l/100 (LPG) dotyczy jazdy z prędkościami 60-160 km/h.
                                    Straszny rozrzut. Wydaje mi się, że spalanie przy prędkości 160 będzie o wiele większe niż przy 90.
                                    Pozdrawiam
                                    Tomek

                                    Komentarz


                                    • to chyba raczej spalanie średnie a nie chwilowe
                                      Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                                      Komentarz


                                      • JanuszD

                                        jak tam nasza Octavia II się sprawuję !? Powróciłem do tematu LPG ponownie. Moje problemy okazały się (terkotanie) banalne więc dalej drążę temat TSI i LPG.
                                        Tak więc pytanko jak tam się sprawuje instalacja !? Czy dalej jest bezobsługowa !?
                                        Jakieś wieści :-)))

                                        Acha ile już przejechałeś na tej instalacji !?
                                        Rozumiem że teraz można powiedzieć już "zarabiasz" ?

                                        pozdrawiam

                                        [ Dodano: Pon 21 Paź, 13 17:56 ]
                                        podbijam temat....

                                        Link
                                        Firma powyżej którą polecił kolega z naszego forum faktycznie istnieje bo rozmawiałem z przedstawicielem firmy. I faktycznie mają te instalacje w Oplu Insignia 2.0T z bezpośrednim wtryskiem, faktycznie ma być tańsza teraz koszt ma wynieść około 6tyś nie uzależnione jest to od niczego żadnego kursy euro czy innych rzeczy np: Macierewicza który, stwierdzi iż faktycznie firma ACON jest zaplatana w katastrofę smoleńska tylko......

                                        W Listopadzie raczej nie dadzą rady odpalić tej instalacji choć jeżdżą Insignią i ja testują, może coś po nowym roku i jeśli tak to nie tutaj u mnie na wsi czyli na śląsku :-)

                                        Kolejna sprawa to kiedy i gdzie mieli by otworzyć przedstawicielstwo !? Tego Pan też nie był w stanie zdefiniować.

                                        Czyli nie Listopad tylko po nowym roku, czyli już jakieś średnio 3 miesiące, następnie, kiedy i gdzie przedstawicielstwo na śląsku !? Kolejne parę miesięcy....
                                        Czekać czy nie czekać..... oto jest pytanie

                                        P.S. Z drugiej strony tak sobie myślę jeździ już tych aut z Vialle i jakoś dobrze się to sprawuje, a Panowie z Acon dopiero raczkują czy warto wydać 2tyś za spokojną głowę ?!

                                        Instalacja Acon 6tyś instalacja Vialle 8tyś cena na dziś czyli 21.10.2K13r

                                        Komentarz


                                        • Moja instalacja nadal pracuje bezobsługowo. Przejechałem na niej już 50 tkm i mogę ją polecić. Pamiętajcie tylko o przypilnowaniu "fachowców", żeby nie odwalili jakiejś fuszerki.

                                          Osobiście drugi raz zakładałbym ją wyłącznie w Kielcach, ale ze Swarzędza też jestem zadowolony.

                                          Podawane spalanie na poz. 10l/100km w zakresie V=60-160km/h dotyczyło oczywiście średniego spalania. Kogo tak naprawdę interesuje spalanie chwilowe?

                                          Odnośnie Opla Insigni 2.0T według mojej wiedzy ma on silnik wolnossący bez wtrysku bezpośredniego, więc z instalacją LPG nie ma najmniejszego problemu - po prostu nie można oszczędzać i trzeba wybrać dobry typ, żeby nie było spadku mocy.

                                          Komentarz


                                          • Insignia 2.0T jak same oznaczenie wskazuje jest turbodoładowana, sprężarką typu twin scroll, na forach ludzie piszą że 2.8T można zagazować a 2.0T nie można, więc wychodzi że i wtrysk bezpośredni jest.

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez JanuszD
                                              Odnośnie Opla Insigni 2.0T według mojej wiedzy ma on silnik wolnossący bez wtrysku bezpośredniego, więc z instalacją LPG nie ma najmniejszego problemu - po prostu nie można oszczędzać i trzeba wybrać dobry typ, żeby nie było spadku mocy.
                                              Obecne 2.0T w Insignii jest to silnik doładowany z bezpośrednim wtryskiem. Mam tu na myśli silnik 220KM (bodajże od 2012 roku moc podniesiona do 250KM). Poprzednie Oplowe 2.0T (175KM, również doładowane) nadające się pod LPG sekwencyjne to było wcześniej w Vectrach C na przykład .
                                              Pozdrawiam
                                              Northeusz

                                              Komentarz


                                              • Aktualizacja spalania:
                                                spokojna jazda 75% trasa/25% miasto - 8,8 l/100 LPG
                                                dynamiczna jazda maks. 140 km/h 80% trasa - 9,5 l/100 LPG

                                                Odpalanie w temp. ok. 0C - bez problemów

                                                Przejechałem na LPG już ponad 50 TKM i jak na razie nie mam zastrzeżeń.

                                                Komentarz


                                                • Zakłada już ktoś instalkę do O3 ?

                                                  Komentarz


                                                  • Ja czekam na pierwszą OIII RS na gaz :lol: skoro TSI już jest rozkminione to pewnie tylko kwesta czasu.
                                                    Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X