Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jak coś będzie wiadomo to pisz co było

    Komentarz


    • Panowie dodatkowe pytanie: czy orientujecie się czy LPDi nadaje się do 1.8TSi po chip-tuningu (tak na ~220km)? (nie wiem jak z wydajnością wtrysków skoro nie ma instalacji do 2.0TSi)
      pozdrawiam
      Adam W.

      Komentarz


      • z tego co mi wiadomo jest to niemożliwe, bo jest to instalacja dedykowana
        jak chcesz coś mocniejszego, to widziałem, gdzieś, że jest instalacja jtg hp, która obsługuje nawet 5.2 fsi v10 tylko kosztuje ona odpowiednio więcej (w zależności od silnika) może ktoś więcej wie o tym i się podzieli wiedzą

        Komentarz


        • Zamieszczone przez szkopa117
          z tego co mi wiadomo jest to niemożliwe, bo jest to instalacja dedykowana
          jak chcesz coś mocniejszego, to widziałem, gdzieś, że jest instalacja jtg hp, która obsługuje nawet 5.2 fsi v10 tylko kosztuje ona odpowiednio więcej (w zależności od silnika) może ktoś więcej wie o tym i się podzieli wiedzą
          o jtg hp dużo informacji nie znalazłem.. najwięcej na niemieckich forach ale google translator sobie nie rodzi (nie mówiąc o mnie)
          a na forum passata króluje STAG
          pozdrawiam
          Adam W.

          Komentarz


          • jeśli chodzi o dotryski to chyba tylko stag się nadaje, bo ma stałe proporcje paliw ok. 90% lpg/10% pb, bo reszta potrafi w niektórych zakresach pół na pół albo sama wacha

            Komentarz


            • Zamieszczone przez szkopa117
              z tego co mi wiadomo jest to niemożliwe, bo jest to instalacja dedykowana
              jak chcesz coś mocniejszego, to widziałem, gdzieś, że jest instalacja jtg hp, która obsługuje nawet 5.2 fsi v10 tylko kosztuje ona odpowiednio więcej (w zależności od silnika) może ktoś więcej wie o tym i się podzieli wiedzą
              Tutaj jest lista silników pod instalację ICOM JTG-HP. Wadą jest zdecydowanie cena. Na forum gazowym kiedyś koledzy podawali ok 12 tys zł dla czterocylindorwego TSI.
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz


              • widziałem tą listę wcześniej...
                Ja ogólnie nie potrzebuje nie wiem czego ale 1.8TSi chciałbym dłubnąć na jakieś 200km i 300nm (i czy tu Vialle da rade czy już będą zgrzyty bo tylko fabryczny soft...?), patrząc na wykresy z hamowni niektórych ludzi często w standardzie mają ~180km i ~265nm więc na upartego taka seria też by wystarczyła ale:
                1 Przymierzam się do zakupu auta używanego = nie mam pojęcia czy program będzie fabryczny czy może ktoś juz coś dłubał a sprzedający może napisać wszystko = nie mam 100% pewności że instalacja będzie w 100% dobrze zestrojona
                2 W grę wchodzi Ocatvia/Passat/Superb kombi (jeśli się trafi w dobrej cenie 4x4) - o ile w octavii ta moc daje radę to przy cięższej budzie już będzie pewien niedosyt (jeśli udałoby mi się zachować osiągi obecnej octavii będę szczęśliwy)
                3 12k to sporo, szczególnie że nie znalazłem rzetelnych opinii o tych instalacjach

                [ Dodano: Nie 31 Sie, 14 17:00 ]
                Zamieszczone przez szkopa117
                jeśli chodzi o dotryski to chyba tylko stag się nadaje, bo ma stałe proporcje paliw ok. 90% lpg/10% pb, bo reszta potrafi w niektórych zakresach pół na pół albo sama wacha
                dotrysk jak dla mnie nie wchodzi w grę - albo znajdę rozwiązanie które w całości mnie zadowoli albo będę jeździł tym co mam dopóki się nie rozsypie (a stan techniczny bliski ideału więc spokojnie mogę poczekać)
                pozdrawiam
                Adam W.

                Komentarz


                • jeśli tak, poszukaj w necie kontaktu do tych z Icoma od jtg, chyba w Radomiu się znajdują i zapytaj ile by chcieli, bo jak pisałem swego czasu maile to niekiedy odpowiadali ludzie, którzy powiedzmy są malokompetentni i daja spory przedział cenowy

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez szkopa117
                    jeśli tak, poszukaj w necie kontaktu do tych z Icoma od jtg, chyba w Radomiu się znajdują i zapytaj ile by chcieli, bo jak pisałem swego czasu maile to niekiedy odpowiadali ludzie, którzy powiedzmy są malokompetentni i daja spory przedział cenowy
                    2 maile wysłane 0 odpowiedzi...
                    pozdrawiam
                    Adam W.

                    Komentarz


                    • a telefon nic?

                      Komentarz


                      • w mojej pracy w poniedziałki nie ma czasu na prywatne telefony... zresztą co tu dużo mówić: wolę to mieć na piśmie :wink:
                        w zasadzie spytałem o 3 rzeczy a było to mniej więcej tak:

                        [...] na Państwa stronie znalazłem wykaz aut/silników:

                        Strona nie została znaleziona - holenderskielpg.com.pl

                        Jednak mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:

                        1 Czy mogę przyjąć że jeśli Superb z silnikiem CDAA jest na waszej liście to bez problemu ogarniecie również Passata/Octavię z tym samym silnikiem? (jeśli się nie mylę BZB wkładali tylko do połowy 2009r – póżniej praktycznie samo CDAA)

                        2 Czy instalacja działa tylko z fabrycznym oprogramowaniem auta czy obsługuje również auta po chip-tuningu (np CDAA przeważnie bez problemu się kręci na 200~220km i ~300nm)?

                        3 Jaki jest koszt i czas montażu instalacji do wyżej wymienionych aut ( Octavia / Passat / Superb 1.8Tsi + chip lub 2.0Tsi (bez chipa)) i który zakład w Polsce polecacie? (mieszkam w Łodzi ale jestem w stanie dojechać w dowolne miejsce grunt żeby zrobiono to solidnie i aby później nie było problemów z instalacją)


                        Pozdrawiam
                        czy Waszym zdaniem pominąłem coś o co warto dopytać?

                        [ Dodano: Wto 02 Wrz, 14 13:19 ]
                        robi się coraz ciekawiej:

                        From: [email protected] [Link]
                        Sent: Tuesday, September 02, 2014 12:13 PM

                        Witam,
                        Na chwile obecną montaz instalacji z wtryskiem bezpośrednim został wstrzymany.
                        pozdrawiam
                        Adam W.

                        Komentarz


                        • wysłałem maila z zapytaniem o instalację direct liquid max prinsa do Insignii 2.0turbo 220 koni (ciekawe czemu dostępna jest do sedana i kombi, a hatchbacka nie), oto odpowiedź:
                          Witam Pana.
                          Koszt instalacji do tego samochodu to 9400 zł brutto z montażem.
                          Instalacja jest dostępnaw terminie 2-3 tygodni. Do końca września trwa
                          promocja, w której przy okazji montażu otrzyma Pan od nas rower. W razie
                          dalszych pytań proszę o kontakt.
                          Pozdrawiam.

                          Komentarz


                          • ok - dzwoniłem do LTA Polonia w Kielcach, porozmawiałem sobie bardzo rzeczowo z osobą która montuje te instalacje i powiedział mi że jeśli 1.8TSi byłby miękko stuningowany (wspomniałem o 200km i 300nm) to na 99% instalacja będzie chodzić prawidłowo (CDAA i tak przeważnie fabrycznie mają ~180km a całością zarządza ECU auta) jedyny problem jaki widzi to wydajność pompy gazu która jest ustawiona na +27% w stosunku do ciśnienia PB, teoretycznie powinna wydołać - w najgorszym wypadku w przypadku ostrego butowania będzie przełączał na PB - zastrzelił mnie za to ceną - liczyłem że to ok 8500zł a usłyszałem 2750 euro (czas montażu 2~3 dni)
                            pozdrawiam
                            Adam W.

                            Komentarz


                            • z ciekawości zapytalbym się ile chcą za prinsa, który obsługuje mocniejsze silniki, bo ten rzeczywiście poszalal z ceną

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Geralt
                                zastrzelił mnie za to ceną - liczyłem że to ok 8500zł a usłyszałem 2750 euro
                                No to nieciekawie. Jak LPDi startowało na zachodzie, to było właśnie w cenie ok 2800 - 2900 EUR, ale to było kilka lat temu i nikt w PL tego nie oferował. Ciekawe jak w takim razie wcześniej uzyskiwali cenę ok 8500 PLN?
                                Pozdrawiam
                                Northeusz

                                Komentarz


                                • nie wiem jak z jakością montażu ale jakiś czas temu dostałem taką wycenę w Abart z Wrocławia

                                  Zapytanie nr.:767549
                                  Sz. P. Adam W.
                                  dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

                                  W odpowiedzi na zapytanie o instalację gazową do samochodu Skoda Octavia Combi 1,8 TSI proponujemy następujące rozwiązania:
                                  Instalacja gazowa Vialle LPDi4

                                  Cena podstawowa 8490 zł
                                  Zbiornik toroidalny 65 l. w cenie
                                  Cena całkowita 8490 zł

                                  wyposażenie dodatkowe Cena
                                  Montaż zaworu tankowania pod klapką wlewu benzyny 100 zł
                                  Tankowanie gazu po montażu (za litr) 2.78 zł
                                  Poniżej przedstawiamy galerię zdjęć związaną z Państwa samochodem
                                  Octavia-RS-2,0-TFSI - Abart Autogaz PL
                                  W cenę wliczone jest:
                                  - instalacja gazowa dobrana do mocy i rodzaju silnika,
                                  - profesjonalny montaż wraz z regulacją,
                                  - wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
                                  - gwarancja producenta 24 miesiące,
                                  - podatek VAT 23%.

                                  Instalację można zakupić w systemie sprzedaży ratalnej Santander Banku z oprocentowaniem około 8% w skali roku.

                                  Termin montażu:
                                  Prosimy o wskazanie dogodnego Państwu terminu montażu. Z reguły czas oczekiwania nie przekracza 3 dni.
                                  Czas montażu:
                                  Montaż wraz z regulacją trwa 2-4 dni robocze.
                                  W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
                                  Podczas kontaktów z nami prosimy podawać numer wyceny 767549.

                                  Pozdrawiamy,
                                  zespół firmy Abart
                                  żeby nie było - nie reklamuje (nie mam pojęcia jak z jakością montażu) ale ~3500zł różnicy piechotą nie chodzi
                                  pozdrawiam
                                  Adam W.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez Geralt
                                    żeby nie było - nie reklamuje (nie mam pojęcia jak z jakością montażu) ale ~3500zł różnicy piechotą nie chodzi
                                    To cena musiała się zmienić tylko w LTA, ponieważ wcześniej LPDi mieli właśnie po 8500 zl. Galerię zdjęć podesłali Ci złą, piszą o LPDi a podsyłają BRC SDI . Pewnie mieli na myśli:
                                    http://www.abart.com.pl/Galeria/VW/Golf-Plus-1.4-TSI
                                    lub
                                    http://www.abart.com.pl/Galeria/VW/P...t-B7-1%2C4-TSI
                                    Pozdrawiam
                                    Northeusz

                                    Komentarz


                                    • Ja do swojego CDAA w Octavii zapłaciłem ca. 8500 PLN (brutto) w 2012r.
                                      Zapytajcie o cenę w Swarzędzu. Montaż, jeśli zrobią, będzie mega estetyczny. W LTA natomiast macie zaplecze serwisowe. Trzeba z nimi negocjować, a nie pytać oficjalnie o cenę. Oficjalnie chcą uniknąć benchmarków.

                                      Komentarz


                                      • Razem z kumplem ( ma Golfa 1.4 TSI 160KM a ja 2.0 FSI ) , założyliśmy w siebie instalacje dedykowane pod bezpośredni wtrysk ZENIT PRO DIRECT, Auto gaz centrum. Jeźdze na gazie od roku i jak na razie to tylko leje płyny, w ogóle nie czuć pracy na gazie; nie szarpie i moc jak na pb. Polecam.

                                        Komentarz


                                        • Dołączył: Dzisiaj 2:26
                                          Tja... :wink:

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez PieTrzaK
                                            Dołączył: Dzisiaj 2:26
                                            Tja... :wink:
                                            Dokładnie :lol:, a poza tym koledzy wcześniej piszą o LPDi, a tutaj nagle oferta instalki dotryskowej :lol:, o której zresztą na necie można przeczytać: "W systemie zastosowano unikalną strategię umożliwiającą płynną regulację dawki benzyny w czasie pracy na gazie w zakresie od 5 do 100%.". Taką "unikalną" technologię ma każdy stystem dotryskowy , a z tego co piszą na forum Passata to STAG DPI ma ją najlepiej dopracowaną.
                                            Pozdrawiam
                                            Northeusz

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Alli07
                                              Razem z kumplem ( ma Golfa 1.4 TSI 160KM a ja 2.0 FSI ) , założyliśmy w siebie instalacje dedykowane pod bezpośredni wtrysk ZENIT PRO DIRECT, Auto gaz centrum. Jeźdze na gazie od roku i jak na razie to tylko leje płyny, w ogóle nie czuć pracy na gazie; nie szarpie i moc jak na pb. Polecam.
                                              Myslisz , ze trafiłeś na forum Januszów ?

                                              Komentarz


                                              • W kwestii instalacji dotryskowej STAG400 DPI.

                                                Konkretne silniki, wiec i konkretne spalanie.

                                                A6 3.2FSI AUK/BHK 255KM

                                                Zamieszczone przez SebastianS
                                                Parametry zużycia paliw są bardzo podobne - benzyny idzie od 2,2 litra na trasie do blisko 3 w mieście na każdą setkę kilometrów, gazu - od 9 w trasie (tempomat 140) po 16-17l w mieście przy ciężkiej nodze (wcześniejsze deklarowane zużycia samej benzyny w tych warunkach to nawet 18l.) Kultura pracy na gazie: niepogorszona.
                                                Touareg 3,6 FSI BHK 280KM

                                                Zamieszczone przez SebastianS
                                                Auto średnio spalało Klientowi ok 16l benzyny. Obecnie pali 2,5-2,7 litra benzyny i około 15+ litrów gazu.
                                                Tiguan 2,0 TSI CCTA 4Motion DSG

                                                Zamieszczone przez SebastianS
                                                Auto w ramach strojenia przejechało ze mną za kierownicą trasę Zbrosławice-Warszawa-Zbrosławice, zużywając średnio na każde 100km 1,7l. benzyny, oraz 12,1l LPG - przeciętna szybkość w trasie pomiędzy 140 a 150km/h. Komputer pokazał średnie 11,1.
                                                Tu w porownaniu do 2.0TDI ktory palilby pewnie okolo 8l ON wychodzi w zasadzie na to samo kosztowo.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • powiem Ci, ze jak się przejechalem porównywalnym autem kolegi to podchodzilo mi pod 10 ropy, także nie wiem czy tak wyjdzie biorąc pod uwagę droższy serwis osprzętu

                                                  Komentarz


                                                  • Error 503: Unknown domain

                                                    Superb 1.8TSI z Vialle LPDI
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X