Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dlatego w turbodoladowanych silnikach pytam zawsze jak zostal przeprowadzony proces strojenia silnika na LPG. To po montazu jest najwazniejszy parametr
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Maicroft
      wlaczylo dotryski benzyny, bo reduktor jest za slaby
      hmmm ?

      Komentarz


      • No bo jaka jest interpretacja wlaczenia dotrysku na wysokich obrotach. Mieszanka za uboga, bo reduktor pada cisnieniowo, wiec mieszanka uboga=mieszanka wypalajaca gniazda zaworowe - czyz nie ??

        Pierwsze instalacje Skody do Octavii mialy IG1, a nowe maja IG1S czy jakos tak Dodatkowo kompletny brak strojenia. Auto po autokalibracji wyjezdza na droge :diabelski_usmiech

        Oczywiscie wszystko w odniesieniu do dotryskow w sekwencji 1.6, a nie dotryskow w dotryskowym STAGu 400DPI
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • Fakt, faktem... dzwoniłem dziś do przedstawicielstwa firmy AC, rozmawiałem z Regionalnym Doradcą Technicznym (tak to się nazywa), który poinformował mnie że taka sytuacja jest niedopuszczalna co gorsza potwierdził fakt, że wypalenie cylindrów i stopienie tłoków miało już miejsce przez dodanie BOX-a do instalacji gazowej. Stąd moje zaniepokojenie w tej kwestii, a co gorsza mój kolega który miał GTI tak właśnie zarżnął silnik.... żal...

          Więc strzeżcie się nieuczciwych gazowników... moja spraw, jeśli to potwierdzę skończy się to sprawą w sadzie cywilnym.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez mariuszdlu
            Fakt, faktem... dzwoniłem dziś do przedstawicielstwa firmy AC, rozmawiałem z Regionalnym Doradcą Technicznym (tak to się nazywa), który poinformował mnie że taka sytuacja jest niedopuszczalna co gorsza potwierdził fakt, że wypalenie cylindrów i stopienie tłoków miało już miejsce przez dodanie BOX-a do instalacji gazowej. Stąd moje zaniepokojenie w tej kwestii, a co gorsza mój kolega który miał GTI tak właśnie zarżnął silnik.... żal...

            Więc strzeżcie się nieuczciwych gazowników... moja spraw, jeśli to potwierdzę skończy się to sprawą w sadzie cywilnym.
            Czyli "technologię emulatorów" wcisnęli do instalacji LPG dla bezpośredniego wtrysku . Kiedyś, kiedyś w instalkach na śrubkę stosowali coś takiego, żeby checkiem nie waliło na kokpicie, jak była instalka "nie do końca idealnie ustawiona", zła mieszanka itp. Bywało, że instalatorzy mówili, że "na LPG ma tak być", a żeby się check nie świecił to dodawali takiego ficzera. Przy sekwencjach chyba już tego nie było, ale tutaj ... w Stagu DPI :shock:
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz


            • Ale jak to jest, zeby uzytkownik auta musial walic do centrali, zeby przyjechal regionalny przedstawiciel i pokazal jak ustawic auto warsztatowi :roll:
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Maicroft
                No bo jaka jest interpretacja wlaczenia dotrysku na wysokich obrotach. Mieszanka za uboga, bo reduktor pada cisnieniowo
                Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem ale reduktor w "fabrycznych" instalacjach wydajny jest do ok. +/- 200KM..... więc reduktor ma zapas i to aż za duży.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Maicroft
                  Ale jak to jest, zeby uzytkownik auta musial walic do centrali, zeby przyjechal regionalny przedstawiciel i pokazal jak ustawic auto warsztatowi :roll:
                  no i co ja mam Ci powiedzieć ? To już wiesz wina warsztatu że mają "kompetentnych" pracowników :-)

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez mariuszdlu
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Ale jak to jest, zeby uzytkownik auta musial walic do centrali, zeby przyjechal regionalny przedstawiciel i pokazal jak ustawic auto warsztatowi :roll:
                    no i co ja mam Ci powiedzieć ? To już wiesz wina warsztatu że mają "kompetentnych" pracowników :-)
                    Szkoda tylko Twojego czasu, nerwów, kasy i samochodu. Jeśli już musiałoby dojśc do sądu, to może byś ich wyciągnął na demontaż + zwrot kosztów + Twoje koszty, czas itd to wyszłoby na czysto na LPDi
                    Pozdrawiam
                    Northeusz

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez yunior81
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      No bo jaka jest interpretacja wlaczenia dotrysku na wysokich obrotach. Mieszanka za uboga, bo reduktor pada cisnieniowo
                      Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem ale reduktor w "fabrycznych" instalacjach wydajny jest do ok. +/- 200KM..... więc reduktor ma zapas i to aż za duży.
                      No to czemu podpieraja sie benzyna ?? Uboga mieszanka, a co ja powoduje ??

                      Czemu na starych IG1 i czarnych MEDach auta przejezdzaly 100-200kkm bez problemow, a na nowych ciagle problemy, a to wtryski sie sypia, a to glowice padaja
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Maicroft
                        No to czemu podpieraja sie benzyna ?? Uboga mieszanka, a co ja powoduje ??

                        Czemu na starych IG1 i czarnych MEDach auta przejezdzaly 100-200kkm bez problemow, a na nowych ciagle problemy, a to wtryski sie sypia, a to glowice padaja
                        Ja mam LI02 juz od 85000 i daje sobie radę aż nadto a tez ma zapas.
                        Z wtryskami się zgadza były miernej jakości i sie sypały. Nowe, poprawione na razie są OK.
                        Niestety ale serwis nie może założyć "gotowej instalacji z gotową mapą" i twierdzić że to będzie działało. Oczywiście jakiś % aut będzie jeździł "bez problemów" na mapie nie do końca dobrej tzn. "zdrowej" dla silnika.
                        Głowica zawsze może paść. % padnietych głowic w skodzie jest dla mnie znikomy i na pewno nie jest wyznacznikiem ( lub jednym z wielu ) sugerujacym ze montaz LPG w Skodzie równa sie z powaznymi problemami.
                        Moim zdaniem wina leży i po stronie Skody, brak rzetelnej informacji dla klienta co to w ogóle jest i po stronie Landi za źle skonfigurowana instalacje, dostarczanie wadliwych wtryskiwaczy oraz brak konkretnej pomocy dla serwisu Skody w przypadku problemow z pracą instalacji.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Northeusz
                          Zamieszczone przez mariuszdlu
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Ale jak to jest, zeby uzytkownik auta musial walic do centrali, zeby przyjechal regionalny przedstawiciel i pokazal jak ustawic auto warsztatowi :roll:
                          no i co ja mam Ci powiedzieć ? To już wiesz wina warsztatu że mają "kompetentnych" pracowników :-)
                          Szkoda tylko Twojego czasu, nerwów, kasy i samochodu. Jeśli już musiałoby dojśc do sądu, to może byś ich wyciągnął na demontaż + zwrot kosztów + Twoje koszty, czas itd to wyszłoby na czysto na LPDi
                          northeusz tylko powiedz czy jest sens !? :-))))))))

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Northeusz
                            Szkoda tylko Twojego czasu, nerwów, kasy i samochodu. Jeśli już musiałoby dojśc do sądu, to może byś ich wyciągnął na demontaż + zwrot kosztów + Twoje koszty, czas itd to wyszłoby na czysto na LPDi
                            niestety w LPDi możesz mieć dokładnie tak samo - "fahofcy" potrafią zepsuć każde urządzenie

                            Komentarz


                            • Wszystko zależy właśnie od montujących.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez rezon
                                Zamieszczone przez Northeusz
                                Szkoda tylko Twojego czasu, nerwów, kasy i samochodu. Jeśli już musiałoby dojśc do sądu, to może byś ich wyciągnął na demontaż + zwrot kosztów + Twoje koszty, czas itd to wyszłoby na czysto na LPDi
                                niestety w LPDi możesz mieć dokładnie tak samo - "fahofcy" potrafią zepsuć każde urządzenie
                                no nic na razie pojadę do mojego GAZOWNIKA aby wgrał nowe mapy chodź CHECK ENGINE ustał... ciekawe czy dlatego że jest wszystko w porządku czy dlatego że się "BOX" wyregulował. suma summarum jestem umówiony zobaczymy co mi powie. A tymczasem szukam innego magika od gazu który potwierdzi lub zaprzeczy czy w mojej instalacji takowy BOX jest

                                Komentarz


                                • Tyle ze w lpdi wystarczy wgrać gotowy program, a nie samemu ustawiać.

                                  Komentarz


                                  • Ja dalej bede twierdzil, ze nie ma pewnosci, ze to jest najlepszy kierunek.

                                    To tak jak z chipowaniem auta, kazde auto jest inne
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • Tak naprawde da się to ocenić za 5 czy 10 lat, a teraz jak ze wszystkim ciągnie się mniejsze lub większe ryzyko.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez szkopa117
                                        Tyle ze w lpdi wystarczy wgrać gotowy program, a nie samemu ustawiać.
                                        to samo słyszałem przy III gen, później IV gen - a wiatraczki świeciły na szafie . Jak nie ma ktoś zaufanego bliskiego gazownika to LPG nie koniecznie jest najtańsze w eksploatacji

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez rezon
                                          Zamieszczone przez szkopa117
                                          Tyle ze w lpdi wystarczy wgrać gotowy program, a nie samemu ustawiać.
                                          to samo słyszałem przy III gen, później IV gen - a wiatraczki świeciły na szafie . Jak nie ma ktoś zaufanego bliskiego gazownika to LPG nie koniecznie jest najtańsze w eksploatacji
                                          tutaj się z kolegą zgodzę ja zmieniam świece co 30tyś. Wymiana oleju tylko na MOTUL, leje do mojego wozu tylko 98PB na stacji nie innej jak SHELL.... no ale jak się ma konia to trzaba mieć i na siano jak to mówią :-) Poza tym mój Golfa to trzecie dziecko :-)))))

                                          pozdrawiam

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez rezon
                                            Jak nie ma ktoś zaufanego bliskiego gazownika
                                            I w przypadku TSI obtrzaskanego w instalacjach do bezpośredniego wtrysku, co skutecznie zawęża grono warsztatów. Nawet jak będzie bardzo zaufany, ale nie ma doświadczenia w LPG do TSI to zaufanie nic tutaj nie pomoże :roll:
                                            Pozdrawiam
                                            Northeusz

                                            Komentarz


                                            • W lpdi wystarczy zamontować zgodnie z instrukcją i to wszystko, choć może niektórych i to przerasta.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez szkopa117
                                                lpdi wystarczy zamontować zgodnie z instrukcją i to wszystko
                                                I tego życzymy instalatorom LPDi oraz nabywcom tychże instalacji
                                                Pozdrawiam
                                                Northeusz

                                                Komentarz


                                                • Dla montujących instalację np. w LTA w Kielcach zalecam kontakt z tym serwisem. Właściciel ma gospodarstwo agroturystyczne, więc pewnie będzie można się u niego przespać. Montaż i testowanie auta z instalacją zajmie najprawdopodobniej 1,5 dnia.

                                                  Odnośnie adaptera tankowania z filtrem, wpadł mi przez przypadek w ręce, jak odwiedziłem swojego gazownika. Można go normalnie kupić na stronie f-my CERTOOLS:
                                                  Certools 404 Not Found 1

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Jasiek81
                                                    Kilka informacji statystycznych:
                                                    Na benzynie: przejechałem niecałe 19 000km. Tankowałem 43 razy. Najtaniej zapłaciłem 4,96zł/l najdrożej 7,04zł/l (Niemcy). Spalanie z dystrybutora wyniosło od 6,2l/100km (spokojna trasa) do 11l/100km (zima w mieście). Średnie spalanie 8,3l/100km. Znacząca większość z tych 19 000km zrobiłem w trasie (przez ten czas byłem szczęśliwym posiadaczem biletu na zbiorkom w cenie 220zł/3 miesiące – metro, autobusy, tramwaje, pociągi). Średnia koszt paliwa to 45,58zł/100km.

                                                    Na gazie: przejechałem około 2 000km. Tankowałem 9 razy. Najtaniej zapłaciłem 2,20zł/l najdrożej 2,49zł/l. Spalanie z dystrybutora wyniosło od 9,5l/100km do 12,9l/100km (pierwsze tankowanie więc jest to raczej niemiarodajne). Średnie spalanie 10,7l/100km. Większość przejechałem na trasie Warszawa – Katowice. Średni koszt paliwa to 25,57zł/100km

                                                    Zatem na każde 100km jestem 20zł do przodu. I to mnie cieszy.



                                                    Zamieszczone przez Przemol1982
                                                    ale chce zapytac o lpg
                                                    gdzie najlepiej zalozyc w poblizu Rybnika
                                                    bo do Warszawy na serwis lpg mialbym raczej daleko
                                                    moze ktos wie gdzie zakladaja instalacje LPDi i inne
                                                    Jak szukałem warsztatu do zamontowania instalacji LPdi zacząłem od strony Vialle i tam poszukałem przedstawicieli na Polskę. Wyszło dwóch: Warszawa i Kielce. Po rozmowie telefonicznej Warszawa odpadła. Zostały Kielce czyli LTA Polonia. Na ich stronie jest wykaz warsztatów Warsztaty Vialle | LTA Polonia Import Export Monika Wojtala. Tam będziesz miał np.: Tychy i Mikołów ze swojej okolicy. Ze względu na to że do granicy jest blisko proponuje jeszcze sprawdzić czy gdzieś w Ostrawie nie ma przedstawicieli.
                                                    Następny krok to mimo wszystko udać się do tych warsztatów i zadać im jedno ważne pytanie, zajebiście ważne pytanie: ile samochodów zrobili? (w tym momencie należy zwrócić uwagę w którą stronę mają skierowany wzrok oraz czy zawahali sie przy udzielaniu odpowiedzi). Podejrzewam że niektórzy mogli widzieć jak to się robi ale nie robili a chcieliby spróbować... Reszta to już Twoje decyzje.

                                                    P.S. Tak jak poprzednicy uważam że dotrysk nie ma sensu. Przejechałem 2 000km i wskazówka poziomu benzyny w zbiorniku nie drgnęła. Niby fajnie ale czuję jakiś niepokój co z pompą benzyny? Z drugiej strony dotrysk do dodatkowe wtryskiwacze i w ogóle skomplikowana instalacja w porównaniu do LPdi.
                                                    Kolego co bylo nie tak z warszawskim oddziałem?

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X