Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • c.d. konfiguracji
    Załączone pliki
    "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

    O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
    O2 Tour BSE+LPG LR - MED

    Komentarz


    • Czy może wiecie czy gdzieś w okolicach Poznania jakiś warsztat robi takie przeróbki. Dzwoniłem w parę miejsc i za wymianę na orginale MED chcą od 1000 do nawet 1200. Proponowali też wymianę całego "przodu" na lovato za 1400. Niestety takich przeróbek nikt nie robi.

      Komentarz


      • Odezwij się na priv, myślę, że wycieczka do Wwy wyjdzie Ci taniej.
        Mam na myśli oczywiście opcję, że zamieniasz MEDy na Baracudy.
        Ostatnio edytowany przez SkySzyja; 32445.
        Mój Zygzak McQueen
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

        Komentarz


        • U mnie po przeszczepie wtrysków na Barracudy najechane 12 000 km (9 miesięcy).
          Wszystko śmiga bez najmniejszych problemów. Nie zanotowałem ani jednego strzału w kolektor. Mam nawet wrażenie że na wolnych obrotach silnik pracuje ciut równiej niż na benzynie. Teraz muszę zgodzić się z instalatorem z Silesia Katowice, który właśnie stwierdził, że po przeszczepie wtryskiwaczy auto będzie jeździło lepiej na gazie niż na benzynie. Tak, to prawda.
          Od czasu zamiany nie była potrzebna jakakolwiek ingerencja w instalację LPG, ustawienia. Po wakacjach wymienię tylko wkład filtra Alex 360.

          Nie mogę sobie wybaczyć, że tak długo męczyłem się czarnymi Med`ami.


          PS. W O2 Tour wtryski Med (wersja niebieska) muszę przyznać nadal działają. Zobaczymy ile km nakulają.
          Gdy tylko pojawią się jakiekolwiek problemy wymienię oczywiście na Alex Barracuda.
          Ostatnio edytowany przez niezal; 14477.
          "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

          O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
          O2 Tour BSE+LPG LR - MED

          Komentarz


          • A jakie masz czasy wtrysku benzyny (Tinj.benwz ) i gazu (Tinj .gaz) oraz ciśnienie gazu , bo o tym ani słowa nic nie wspominasz a fotki też są jak auto na benzynie .

            Komentarz


            • Moje Baracudy zrobiły 100 000 w 3 lata.
              W ramach testu (przypuszczenie że któryś puszcza gaz) wymieniłem na Alex Rail-001. Na razie jeżdżę 3 dni i wszystko OK.

              Link

              Komentarz


              • Muszę przyznać, że listwa bardzo przystępna cenowo. Ciekawe jak z jakością i trwałością. Daj znać później jak się sprawuje.
                Osiem razy tańsza od listwy MED
                Trzy razy tańsza od Barracuda
                Ostatnio edytowany przez niezal; 14477.
                "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

                O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
                O2 Tour BSE+LPG LR - MED

                Komentarz


                • Valteki to najtansza na rynku listwa. A trwalosc rozna. Chyba lepiej kupic glosne OMLV
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • Czy jest w ogóle sens oszczedzać na wtryskach, które poza Medami i Keihinami są w bardzo przystępnych cenach ......?????? Moim skromnym zdaniem, sensu nie ma żadnego i nie ma co schodzić niżej jak Baraki czy wtryski Staga.

                    Komentarz


                    • Ja już eksperymentował nie będę. Uważam, że Alex Barracuda to dobra jakość za rozsądną cenę.
                      Tak czy inaczej interesuje mnie ile wytrzymają takie Valteki jak założył kolega b8tz.
                      "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

                      O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
                      O2 Tour BSE+LPG LR - MED

                      Komentarz


                      • Robił ktoś ostatnio przeszczep MED-ów samemu w OI (instalacja salonowa z 2009 r), czy elektrycznie jest tak samo jak w OII , te same kable trzeba ciąć i lutować jak w opisie na pierwszej stronie ?
                        Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                        Komentarz


                        • Założyłem wtryski Alexa, gdyż zanabyłem roczną sekwencję Optima Ecotec z butlą za cenę nowych Barracud. Z tej instalacji zamontowałem już reduktor i wtryskiwacze. Gdybym miał kupić wtryski - pewnie by to były dalej barracudy, ew. coś z AC.

                          A na tych wtryskach w miesiąc zrobiłem ok 3000 km. Działają poprawnie
                          Ostatnio edytowany przez b8tz; 16648.

                          Komentarz


                          • @Artg, tak na szybko :

                            1. Error 503: Unknown domain

                            2. Error 503: Unknown domain

                            Komentarz


                            • Witajcie od roku jeżdzę Octavią II FL z 2013r. Poprzedni właściciel od nowości założył instalację L.R. (niebieskie MEDy). Obecnie Octavia ma przejechane 194kkm i listwa nie była dotąd wymieniana. To co mnie denerwuje to że strasznie muli na zimnym zaraz po odpaleniu prawie nie reaguje na pedła gazu. Po przejechaniu ok. 200m już jest trochę lepiej. W zimie długo nie chce się przełączyć na gaz mimo że silnik jest nagrzany do 90*C (przełącza się po przejechaniu 20km). Teraz latem przełącza się oczywiście szybciej. Oczywiście szarpie też przy przełączaniu na gaz a wtryskiwacze są też dość głośne słychać ich charakterystyczne "cykanie".
                              W związku z powyższym zastanawiam się czy przyczyną tych problemów nie są zużyte wtryskiwacze? Jeśli tak to czy warto regenerować MEDy czy je wywalić i kupić nowe Barracudy? Niebieskie MEDy podobno są dużo lepsze od czarnych ale moje mają już 194kkm więc sporo.

                              Komentarz


                              • Kolego przede wszystkim uzupełnij profil , co do twoich problemów jakie opisujesz to prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik temperatury który znajduje się na reduktorze i dla tego tak długo przełącza na gaz . Szarpanie przy medach to przy pierwszym przełączaniu to norma , na Barracudach tego nie doświadczysz . Zalecam też wizytę w dobrym serwisie i sprawdzenie ustawień i regulację oraz potwierdzenie diagnozy uszkodzonego czujnika .Co do głośności to ten typ tak ma i nie zmienisz tego , taka jest ich praca .
                                A jeżeli będziesz już zdecydowany na wymianę wtryskiwaczy to odpuść Medy , ich trwałość to już legenda , są lepsze zamienniki na rynku i o wiele tańsze , choćby wspomniane Barracudy .

                                Komentarz


                                • Dzięki za podpowiedź z tym czujnikiem temperatury. Rozbierałem już reduktor żeby sprawdzić membranę (dostęp fatalny) ale była cała wymieniłem wraz z uszczelkami mimo to bo kupiłem zestaw naprawczy. Poprzedni właściciel dużo jeździł ale przeglądy robił systematycznie. Mam też interfejs LPG. Załączam plik z odczytanymi danymi. Czy te ustawienia są ok?
                                  Załączone pliki

                                  Komentarz


                                  • Fajnie ustawione. Przy gazie w podlodze, albo na autostradzie powyzej w sumie niewiele wiecej niz 140 przelacza na benzyne calkowicie, zamiast jedynie dotryskiwac benzyne dla ochrony glowicy, jak wtryski slabe i cala reszta slaba.

                                    Trzeba zobaczyc na zimnym silniku jaka jest temperatura i podczas jazdy po jakim czasie ma te 40'C do przelaczenia. Do tego przelaczenie przy 1800 obr/min - ja tego nie rozumiem - Stag przelacza nawet na postoju bez dodawania gazu i wszystko dziala.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • Wcześniej jeździłem Fabią na Stagu i tankowałem benzynę 2 razy w roku a w octavii zimą tankowałem benzynę co 2-3 tygodnie. Postanowione - wymienię listwę na Barracudy. Mam jeszcze pytanie dotyczące mapsensora AEB 025 i trójnika pomiarowego z czujnikiem temp. - w którym miejscu instalacji go zakładamy?

                                      Komentarz


                                      • AEB 025 przy omegasie nie stosuje się , natomiast trójnik z czujnikiem boscha ( tego co jest na końcu listwy w medach ) wpinasz między listwą wtryskową a filtrem fazy lotnej .

                                        Komentarz


                                        • Tak samo nie rozumiem, czemu w tym sterowniku nie jest zaznaczony cieply start. Gasze auto bo ide do sklepu, odpalam na gazie, a nie znow jakie przegazowki, zeby na gaz sie wlaczyl.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • OK, dobrze że nie muszę kupować tego mapsensora (jest dość drogi). Zamówię dzisiaj wszystko i może w weekend się za to wezmę. Przesyłam zdjęcia przed przeróbkami. Ostatnie zdjęcie to czujnik Boscha. Jak zmienię listwę to wkleję nowe zdjęcia.
                                            Załączone pliki

                                            Komentarz


                                            • Tu wychodzi jak fachowo montowane bylo to w ASO. Wezyki z ori instalacji maja lekko ze 30cm. Da sie to zrobic ladniej na wezykach o polowe krotszych, ale to wymaga wyjecia kolektora i troche zabawy jest jednak. A w ASO bylo, byle szybciej bo nastepny czeka, wiec wiercili na zywca jak wiertarka podeszla.

                                              Error 503: Unknown domain
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
                                                Tak samo nie rozumiem, czemu w tym sterowniku nie jest zaznaczony cieply start. Gasze auto bo ide do sklepu, odpalam na gazie, a nie znow jakie przegazowki, zeby na gaz sie wlaczyl.
                                                Dobrze prawisz , ja u siebie włączyłem to prawie od razu jak odebrałem auto z salonu . Wkurzało mnie to że mimo auto ciepłe a sterownik czekał chyba z 35 sekund na przełączenie .

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
                                                  co do twoich problemów jakie opisujesz to prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik temperatury który znajduje się na reduktorze i dla tego tak długo przełącza na gaz.
                                                  Mam reduktor LI10. Czy to ten czujnik?
                                                  Załączone pliki

                                                  Komentarz


                                                  • Jeżeli nie ma wkręconego w korpus reduktora to będzie ten ( ja mam reduktor IG1 i u mnie jest wkręcony w niego ) , poszukaj w sieci jaka ma być oporność jak jest sprawny i zmierz u siebie . Sprawdź też czy nie ma jakiś zaśniedziałych połączeń lub urwanych przewodów . Koszt nowego nie będzie duży .

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X