Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

    Witam,

    Za sugestią kolegi ducker zakupiłem manetkę tempomatu o numerze 1K0953513G.

    Po zamontowaniu zakodowałem zgodnie z instrukcją ( silnik to kliknij Coding II otworzy się okienko i tam wpisz 11463 następnie Do it! i masz tempomat zakodowany. )

    Po zakodowaniu tempomat nie działa.
    Odczytałem blok 006 z grupy silnik i sprzęgło hamulec odcztuje natomiat zmian w mantece nie rejestruje.
    Czy należy zmienić np dołożyć jakis przewód sterujący? jak w instrukcji Link

    Odczytany błąd 001384 sugeruje uszkodzenie manetki.

    16952/P0568/001384 - Ross-Tech Wiki

    Uprzejmie proszę o podpowiedź.


    Poniżej autoscan:
    01-Engine -- Status: Malfunction 0010
    03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
    04-Steering Angle -- Status: OK 0000
    08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
    09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
    10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: Malfunction 1010
    17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
    19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    37-Navigation -- Status: Not registered 0011
    42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
    44-Steering Assist -- Status: OK 0000
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
    56-Radio -- Status: Malfunction 0010
    62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
    72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
    Component: R4 1,9l EDC G000SG 2047
    Revision: --H11--- Serial number:
    Coding: 0000071
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 72EDAA8A6DD84B8E9D3-8027

    2 Faults Found:
    005785 - Powertrain Data Bus
    P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 7
    Reset counter: 255
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 18:32:36

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.78 V
    Bin. Bits: 11001100
    Bin. Bits: 00000000
    (no units): 0.0

    001384 - Cruise Control Switch (E45)
    P0568 - 008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 255
    Mileage: 85204 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 20:13:27

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.70 V
    Bin. Bits: 11001111
    Bin. Bits: 00000000
    (no units): 0.0

    Readiness: 0 0 0 0 1

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
    Part No SW: 1K0 907 379 AH HW: 1K0 907 379 AH
    Component: ESP MK60EC1 H30 0107
    Revision: 00H30001
    Coding: 113B201C092500FA881104E5901D0041300000
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 78F998A2CBA421DEA37-802D

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC (J301) Labels: 3C8-907-336.clb
    Part No SW: 3T0 820 047 M HW: 3T0 820 047 M
    Component: Climatic 150 0303
    Revision: 00006001
    Coding: 0000000002
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    ASAM Dataset: EV_Climatic A01005
    ROD: EV_ClimaBasis_SK35.rod
    VCID: 397F5DA6B82EF8D69C9-806C

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
    Part No SW: 1K0 937 087 D HW: 1K0 937 087 D
    Component: BCM PQ35 H 103 0575
    Revision: 00103 AG
    Coding: 46180AB8B00508C040080080110081E4430000AE424D81605C 0440000000
    Shop #: WSC 20840 456 183380
    VCID: 326D6A8A6D580B8E5D3-8067

    Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: Wischer 31011 22 0601
    Coding: 00D7B7

    5 Faults Found:
    00987 - Lamp for Brake Light; Left (M9)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    00988 - Lamp for Brake Light; Right (M10)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01502 - Bulb for Rear Fog; Left (L46)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01506 - Bulb for Rear Fog; Right (L47)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85204 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 19:55:53

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 11.80 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 10: Park/Steer Assist (J446) Labels: 1Z0-919-475-V1.clb
    Part No SW: 1Z0 919 475 B HW: 1Z0 919 475
    Component: PARKHILFE 4K H06 0006
    Revision: -------- Serial number: 66641003000049
    Coding: 100001
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 40893042D3F4A91EDB7-8015

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
    Component: Q6 AIRBAG VW8 020 2300
    Revision: 05020000 Serial number: 0038PD2JKURI
    Coding: 0020790
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 3D7749B66406C4F6B01-8068

    Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME4F523662E

    Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME4F517330A

    Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME202B710C2

    Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME203E255FE

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 CQ HW: 1K0 953 549 CQ
    Component: J0527 053 0111
    Coding: 0000004
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 83037F4EC262F206065-80D6

    2 Faults Found:
    00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
    014 - Defective - Intermittent
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    000 - -

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
    Part No SW: 1Z0 920 803 G HW: 1Z0 920 803 G
    Component: KOMBI H06 0305
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 110B00
    Shop #: WSC 73430 031 00999
    ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04052
    ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE35.rod
    VCID: 387958A28324E1DE637-806D

    1 Fault Found:
    12718592 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [008] - -
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85204 km
    Date: 2062.14.09
    Time: 19:55:54


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V4.clb
    Part No SW: 1K0 907 530 AD HW: 1K0 907 951
    Component: J533 Gateway H16 0233
    Revision: H16 Serial number: 4520K102010682
    Coding: E9A07F06000202002302
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 69DFCDE6400E88562C9-803C

    2 Faults Found:
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 145
    Mileage: 84887 km
    Time Indication: 0

    00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85204 km
    Time Indication: 0


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer (J334) Labels: 5K0-920-xxx-25.clb
    Part No SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
    Component: IMMO H06 0305
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 000000
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    ASAM Dataset: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 A03005
    ROD: EV_Immo_UDS_VDD_RM09_SE36.rod
    VCID: EADD32EA0D08034EA53-80BF

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
    Part No SW: 1T0 959 701 T HW: 1T0 959 701 T
    Component: Tuer-SG 009 2113
    Coding: 0000244
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 489928623BC4915E137-801D

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
    Part No: 1K0 909 144 J
    Component: EPS_ZFLS Kl. 68 3001
    Revision: 00H17000
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 316F6586A85E3096249-8064

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
    Part No SW: 1T0 959 702 R HW: 1T0 959 702 R
    Component: Tuer-SG 009 2113
    Coding: 0000244
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 479B2B5E36DA9E261AD-8012

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 56: Radio (J0506) Labels: 1T0-035-680.clb
    Part No SW: 3T0 035 680 A HW: 3T0 035 680 A
    Component: RNS-MID H03 2724
    Revision: AB001001 Serial number: SKZ6Z7K6153075
    Coding: 00000400040400810020
    Shop #: WSC 21490 456 178133
    VCID: 2E557EFA79602F6E39B-807B

    4 Faults Found:
    00873 - Bass Speaker Rear Right (R17)
    011 - Open Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 56
    Reset counter: 148
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0

    00877 - Treble Speaker Rear Right (R16)
    011 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 185
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0

    00872 - Bass Speaker Rear Left (R15)
    011 - Open Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 56
    Reset counter: 148
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0

    00876 - Treble Speaker Rear Left (R14)
    011 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 185
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
    Part No SW: 5K0 959 703 A HW: 5K0 959 703 A
    Component: Tuer-SG 007 2101
    Coding: 0000144
    Shop #: WSC 73430 790 1012551
    VCID: 326D6A8AAD580B8E5D3-8067

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
    Part No SW: 5K0 959 704 A HW: 5K0 959 704 A
    Component: Tuer-SG 007 2101
    Coding: 0000144
    Shop #: WSC 73430 790 1012551
    VCID: 33636F8E52420286565-8066

    No fault code found.

    End ---------------------------------------------------------------------

  • #2
    Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

    Jak powszechnie wiadomo wtryskiwacze MED czarne padają po niewielkim przebiegu. O ile auto jest na gwarancji - to nie problem. Po gwarancji - wymiana czarnych medów na niebieskie najtaniej jak znalazłem to 850 zł. W moim przypadku postanowiłem przeszczepić wtryskiwacze na Barracudy.

    Potrzebujemy zakupić:
    1. Listwę z wtryskiwaczami
    Y200 Wtryskiwacze gazowe Alex Barracuda 120nl/min 4cyl JACUŚ LPG - części do instalacji gazowych LPG, sklep, hurtownia części lpg, akcesoria lpg,
    2. Końcówki elektryczne do wtryskiwaczy
    245 Wtyczka Valtek OMB Magic Hana inne SUPERSEAL JACUŚ LPG - części do instalacji gazowych LPG, sklep, hurtownia części lpg, akcesoria lpg,
    3. Filtr gazu z podejściem na czujnik ciśnienia lub samą podstawkę na taki czujnik
    236 Gniazdo czujnika ciśnienia gazu Bosch GNB JACUŚ LPG - części do instalacji gazowych LPG, sklep, hurtownia części lpg, akcesoria lpg,
    lub F51 Filtr fazy lotnej Czaja FLC 12mm czujnik Bosch SEC JACUŚ LPG - części do instalacji gazowych LPG, sklep, hurtownia części lpg, akcesoria lpg,
    4. Przewód do LPG o średnicy wewnętrznej 12 mm

    5. Opaski zaciskowe

    Narzędzia:
    Wiertarka, Wiertło 2,5 mm, opaski plastikowe montażowe, taśma izolacyjna, lutownica, podstawowe klucze (10, 13, 17 Torx i spline, szczypce do opasek zaciskowych, klucze do opasek 7 mm i 5 mm)



    Po pierwsze zakęceamy dla bezpieczeństwa zawór na butli. Demontujemy starą listwę odpinając wszystkie przewody, demontujemy przewód od reduktora do listwy. Aby było łatwiej wyciągnąłem akumulator, podstawę akumulatora i obudowę filtra powietrza.
    Mając reduktor na wierzchu można pokusić się o wymianę filtra fazy ciekłej.

    Poszukujemy miejsca na przykręcenie nowej listwy wtryskowej. Mocowanie w miejscu Medów odpadło, z racji że musiałbym przedłużać wężyki do kolektora, a chciałem wtryskiwacze zamontować w pionie (gdzieś czytałem że tak jest najlepiej).

    W związku z tym przykręciłem listwę do mocowania pompu obiegu wtórnego - dokładając do niej blaszkę montażową. Z mocowania pompy rozwierciłem na zgrzewach i usunąłem wspornik bagnetu oleju.

    Blaszkę dokręciłem na jednej śrubie do wspornika pompy, a następnie do blaszki dokręciłem listwę. Wykręciłem dysze z wtryskiwaczaczy (poszły delikatnie w palcach) i rozwierciłem je wiertłem 2.5 mm).

    Skróciłem przewody od dysz do wtryskiwaczy o jakieś 5 cm każdy.

    Wtyczki elektryczne do wtryskiwaczy poobcinałem i zalutowałem nowo zakupione. Czytałem gdzieś że polaryzacja nie ma znaczenia, ja dałem czarny kabelek po prawej patrząc od frontu auta.

    Oczywiście należy zachować kolejność przewodów na poszczególne wtryskiwacze - są one oznaczone A,B,C,D.

    Po po lewej stronie listwy przykręciłem korek, po prawej króciec na wąż. Następnie kawałek węża (jakieś 10 cm), filtr z miejscem na czujnik i nowy wąż od filtra do reduktora.

    W instalcji LR króćce i wąż mają średnicę 14 mm. Listwa i filtr które zastowowałem mają średnicę 12 mm, wyjście z reduktora zostało 14. Ale bez problemu udało się na nie nasunąć przewód 12 mm.

    Czujnik ciśnienia wyklecony ze starej listwy wkręcamy w miejsce w filtrze fazy lotnej.

    Dalej kolej na centralkę - odpinamy od niej wtyk, zsuwamy do przodu osłonę i szukamy któtkiego kabelka (10 cm) w kolorze czarnym wg numeracji pin , który zlutowany jest z innym kablem - nr . Obcinamy kabel nr w miejscu łączenia, i łączymy go w taki sam sposób z innym przewodem o numerze.... Izolujemy, zamykamy, składamy wszystko do kupy.

    Odpalamy auto, wpinamy interfejs, Nawiązujemy połączenie. Pojawi się komunikat o wykryciu nowych wtryskiwaczy i z informacją że konieczne jest przeprogramowanie centrali, czekamy kilkadziesiąt sekund, póżniej w konfiguracji zmieniamy ustawienie wtryskiwacza na "K- Keihin". Przeprowadzamy autokalibrację, zapisujemy konfigurację i można jeździć.

    DODATKOWA INFORMACJA.

    Po wykryciu nowych wtryskiwaczy program ładuje sobie domyślne ustawienia. Tak więc część ustawień ze starej konfiguracji przepada. Najlepiej więc zapisać sobie i wydrukować konfigurację przed wymianą, a później wszystko poustawiać tak jak było poza typem wtryskiwacza oczywiście.

    Komentarz


    • #3
      Dziękuje za opis, fajnie że zmieniłeś i podzieliłeś się howto i wrażeniami.
      Jak moje czarne MED'y padną to też zmienię na Barrcudy.
      Na razie mam na nich przejechane około 20 kkm i mam nadzieje na kolejne 20 kkm.

      Komentarz


      • #4
        b8tz, bardzo przydatna instrukcja eksploatacyjna. Jak jeszcze doprecyzujesz opis na tip top (szczególnie opis zmian kabelków we wtyczce) + jakieś zdjęcia to myślę, że wielu pójdzie Twoimi śladami.

        Moje pierwsze Medy wytrzymały ~40 tys. km, na tych mam już prawie 30 przejechane, zatem pewnie na wiosnę będę wymieniał na Barracudy.


        b8tz, w innym temacie wyczytałem co trzeba zmienić w kabelkach:

        Cytat:
        "Trzeba rozłączyć wtyk od omegasa
        Piny od wtyczek są ponumerowane pin 9 i 14 są połączone razem trzeba je rozczepić
        9 izolujesz a 14 łączysz z pinem 37 i też izolujesz
        Jak podłączysz się pod komputer to wyskoczy Ci komunikat zmiana parametrów wtryskiwacza i samoczynnie powinno się przestawić jako keihin
        dysze rozwiercasz od wtryskiwaczy na 2,5 mm
        ciśnienie w programie na 1,45 max 1.6 robisz auto kalibracje i ustawiasz na drodze."


        Czy w Twoim przypadku tak samo było, czy coś jeszcze zmieniałeś?
        SATYNOWA O2 Tour
        Z pozdrowieniami
        Bartek

        Komentarz


        • #5
          Pytanie :
          czy po wymianie wtryskiwaczy "stary" kabelek do gazu działa czy konieczna jest jego wymiana / modyfikacja wtyczki ?
          centralka zostaje stara więc się domyślam że powinien działać :roll:
          u mnie wtryskiwacze zaczynają świrować....

          Zamieszczone przez TwoB
          Czy w Twoim przypadku tak samo było, czy coś jeszcze zmieniałeś?
          kolega b8tz, chyba zapomniał o temacie ..... :|
          OII sprzedana


          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

          Komentarz


          • #6
            kapi, Łączysz się tym samym interfejsem. Centralka pozostaje ta sama.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez kapi
              kolega b8tz, chyba zapomniał o temacie .....
              chyba tak, ale to co zacytowałem powyżej jest wystarczającą procedurą. Sprawdzone na forum lpg.
              SATYNOWA O2 Tour
              Z pozdrowieniami
              Bartek

              Komentarz


              • #8
                Dołożyłem mapsensor AEB025 tak jak koledzy na Lpg-forum doradzali i inny czujnik temp. zewntrznej.
                Autogaz Market
                Autogaz Market

                Równocześnie przestawiłem wtryski na matrix - mapa po autokalibracji ustawiła się znacznie niżej.

                Jeździmy i testujemy....

                Komentarz


                • #9
                  I u mnie wtryski już zmienione. Zobaczymy, jak będzie się zachowywać.
                  OII sprzedana


                  Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamontowałeś Baracuda Jako matrix czy jako Keihin?

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez b8tz
                      Zamontowałeś Baracuda Jako matrix czy jako Keihin?
                      szczerze, ja tego nie robiłem, oddałem auto do gazownika.
                      jak będę miał chwile to sprawdzę jakie są ustawienia obecnie.

                      --------------------------
                      edit:

                      nie sprawdziłem jeszcze , ale gazownik "zdradził" mi tajemnicę, że po zmianie wtrysków został wczytany modyfikowany program i zostało zmienione zasilanie dla tych wtrysków.

                      dziś kolejne pare km przejechałem i normalnie jestem w głębokim szoku, - dlaczego tak długo czekałem na tą wymianę ... :diabelski_usmiech

                      jeszcze testuję, chyba będzie bardzo pozytywna opinia dla tego warsztatu
                      OII sprzedana


                      Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                      Komentarz


                      • #12
                        Wierz mu.... Gdy ja byłem na 1 przeglądzie gazowym to wgrywaniem mapy gazownik nazywał autokalibrację. Mało tego - to ja sam siedziałem za kierownicą i trzymałem pedał na 3000 obrotów ;P

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez b8tz
                          Wierz mu.... Gdy ja byłem na 1 przeglądzie gazowym to wgrywaniem mapy gazownik nazywał autokalibrację.
                          akurat przy tej operacji byłem, widziałem, a autokalibrację to sam potrafię zrobić.
                          do tego wyjazd na miasto, A4/A1 - samochód obecnie po przebiegu ok. 1kkm zachowuje się "jak malina" :szeroki_usmiech
                          oby tak dalej
                          eszcze testuję, chyba będzie bardzo pozytywna opinia dla tego warsztatu
                          jak ktoś chętny na wymianę to kontaktować się z warsztatem : kontakt z warsztatem
                          OII sprzedana


                          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                          Komentarz


                          • #14
                            Skoro umiesz zrobić autokalibrację to zapewne posiadasz interfejs. Czy jesteś w stanie zgrać konfigurację i ją pokazać?

                            Komentarz


                            • #15
                              Postaram się - myślę że nic nie popsuję 8) . Wczesniej jak miałem program z Aso to mój kabelek nie działał prawidłowo. Chyba miałem zły program... ops:
                              OII sprzedana


                              Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                              Komentarz


                              • #16
                                b8tz, powiedz czemu zdecydowałeś się na dołożenie mapsensora? były jakieś niepokojące objawy na samych Barracudach i ustawieniu Keihin?
                                SATYNOWA O2 Tour
                                Z pozdrowieniami
                                Bartek

                                Komentarz


                                • #17
                                  Listwa MED ma wbudowany map sensor Boscha w listwe wtryskowa po drugiej stronie niz wejscie gazu do listwy. Jak ja wywalimy skads trzeba ten sygnal miec do sterownika.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    dlatego ten z listwy MED, jest wkręcony do trójnika jaki należy zakupić i on ląduje przed nowymi wtryskami.
                                    OII sprzedana


                                    Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      To jest druga metoda zalatwienia sprawy, chyba ze on nam nie wyjdzie, albo kolega mial uszkodzony
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Postaram się - myślę że nic nie popsuję 8)
                                        poniżej ekrany z ustawieniami.
                                        domyślam się że najważniejszej sprawy - samego zaprogramowania wtrysków to raczej tu nie widać ....
                                        ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                                        OII sprzedana


                                        Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          kapi, dzięki za zrzuty, a jakie masz czasy Barracud po przejściu na gaz? Jakbyś mógłbyś kiedyś sprawdzić na ciepłym silniku.
                                          SATYNOWA O2 Tour
                                          Z pozdrowieniami
                                          Bartek

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez TwoB
                                            a jakie masz czasy Barracud po przejściu na gaz?
                                            "dużymi" literami bym prosił.... ops:
                                            OII sprzedana


                                            Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              kapi, na dole tych zrzutów masz np. Tinj.gaz 0,00 i Tinj.bewnz 3.94. Czyli czasy wtrysków. Gaz ma 0,00 bo na zimny silniku i chodził na benzynie.
                                              Gdybyś miał okazję zrobić zrzut na ciepłym i pracującym na gazie, np. stajesz na "F7 Wprowadzić k". Wtedy to Tinj.gaz i Tinj.bewnz. będzie miało jakieś inne wartości.
                                              Jeśli to nie będzie kłopot - dzięki.
                                              SATYNOWA O2 Tour
                                              Z pozdrowieniami
                                              Bartek

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Dobrze widzę? Baracuda działa jako MED/LANDI?

                                                Zmieniałem MAP żeby ustawić wtryski jako MATRIX, ponieważ mapa przy wyborze KEIHIN ustawiała się bardzo wysoko.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  b8tz, u kolegi kapi, tak właśnie to chodzi.
                                                  SATYNOWA O2 Tour
                                                  Z pozdrowieniami
                                                  Bartek

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X