Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ok, jakoś dałem radę. Przekopiowałem plik konfiguracyjny na pulpit. Następnie potraktowałem decrypterem i zapisałem na pulpicie...i tu był widoczny. Trochę to dziwne że w folderze Landi Renzo nie był widoczny. Otworzyłem plik notatnikiem, poprawiłem parametry i zapisałem. Potem decrypterem zrobiłem crypted i zapisałem jako lrc. Wsadziłem ten plik do folderu LR i załadowałem do auta.

    Komentarz


    • Panowie proszę o rade.Auto jak w podpisie,mam jeszcze czarne medy przebieg 70 tys.Po odpaleniu auta na benzynie wtyskiwacze gazu dawniej tylko cykaly,a teraz chodza o wiele glosniej..jakby klepaly zawory...taki odgłos.Po rozgrzaniu i przejściu na gaz pracują normalnie.Dodam ze zadnych bledow na szafie i w pracy silnika brak.Po prostu chodzi silnik idealnie czy to na benzynie czy na gazie.Czyzby medy mowily pomalu papa.Kazdy wpis mile widziany.z góry dzięki za pomoc.



      mirus67

      Komentarz


      • A może to faktycznie klepią zawory ?, zrób mały teścik , przy starcie zimnego silnika wyłącz instalacje LPG z centralki i posłuchaj czy nie jest to podobny dźwięk .
        Wracając do Medów , to podłącz interfejs jakikolwiek OBD lub VCDS i odczytaj jakie masz korekty długie i krótkie przy pracy na LPG i czy nie masz jakiś błędów w sterowniku silnika . Błąd na szafie wywali jeśli korekty przekroczą określony zakres wtedy będzie to sygnał że coś się dzieje źle , mogą lać wtryski , wypadać zapłony, niewłaściwy skład mieszanki itp .
        . A jeżeli auto chodzi dobrze i nic się nie dzieje to sam dźwięk nie sugeruje na to by była jakaś usterka .
        Krótko mówiąc bez diagnostyki komputerowej nic nie ugryziesz i się nie dowiesz jak pracuje twoja instalacja . Wskazany również interfejs do LPG .
        Powiem że jak miałem jeszcze Medy to również zauważyłem że ich praca nie zawsze w pierwszej fazie była taka sama , raz było głośniej a raz ciszej . Może temperatura powietrza też robi swoje .
        Moje wytrzymały prawie 130 tys km , teraz na pokładzie są Barracudy i cisza pod maską .

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
          A może to faktycznie klepią zawory ?, zrób mały teścik , przy starcie zimnego silnika wyłącz instalacje LPG z centralki i posłuchaj czy nie jest to podobny dźwięk .
          Wracając do Medów , to podłącz interfejs jakikolwiek OBD lub VCDS i odczytaj jakie masz korekty długie i krótkie przy pracy na LPG i czy nie masz jakiś błędów w sterowniku silnika . Błąd na szafie wywali jeśli korekty przekroczą określony zakres wtedy będzie to sygnał że coś się dzieje źle , mogą lać wtryski , wypadać zapłony, niewłaściwy skład mieszanki itp .
          . A jeżeli auto chodzi dobrze i nic się nie dzieje to sam dźwięk nie sugeruje na to by była jakaś usterka .
          Krótko mówiąc bez diagnostyki komputerowej nic nie ugryziesz i się nie dowiesz jak pracuje twoja instalacja . Wskazany również interfejs do LPG .
          Powiem że jak miałem jeszcze Medy to również zauważyłem że ich praca nie zawsze w pierwszej fazie była taka sama , raz było głośniej a raz ciszej . Może temperatura powietrza też robi swoje .
          Moje wytrzymały prawie 130 tys km , teraz na pokładzie są Barracudy i cisza pod maską .
          Dzieki za podpowiedz Link zrobiłem dokładnie tak jak napisales.Klepanie ewidetnie jest z listwy wtryskowej med.,nawet czuc jak przyloze reke..Dzwonilem do gazownika to powiedział ze jak bledow na szafie brak i chodzi bez zarzutu to jezdzic.W tej chwili brak trochę czasu,ale chce sprawdzić to na komputerze.Po przejściu na gaz listwa med. chodzi normalnie,czyli charakterystyczne cykanie.Moze listwa med. jest zasyfiona ?
          mirus67

          Komentarz


          • Jak chcesz to listwę możesz wyczyścić raptem to chyba 4 śruby i podważasz wtryskiwacze w wycięciu wkrętakiem. Ale za dużo to tobie nie da bo samych wtrysków nie wyczyścisz bo są nie rozbieralne, bardziej zainwestuj przy następnej wymianie w filtr fazy lotnej odstojnikowy i postaw wtryski do pionu . Sam zobaczysz ile mazi w nim będzie , to właśnie zapycha wtryskiwacze ,normalny filtr tego wszystkiego nie wyłapuje .

            Komentarz


            • Filtr fazy lotnej mam z wlokna szklanego.Wklad wymieniam co 15 tys.nie było praktycznie mazi,czy innego brudu.Ale pewnie ze odstojnikowy lepszy i taki się zaopatrzę w przyszłości.a wtryski do pionu to pewnie postawie ale Barracudy.
              mirus67

              Komentarz


              • Koledzy jest jakiś zakład LPG, który ogarnia ten temat w Rzeszowie lub okolicach?
                Pytam bo moje 1.6MPI +landi na niebieskich Medach ma nalatane 164 000 i już raz wypadł błąd 3 meda.

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • Poszukaj na LPG-forum w polecanych warsztatach , sam koszt gratów to 400 zł no może troszkę więcej bo ceny mogły ulec zmianie ja brałem w lato .No chyba że opcja zrób to sam jak się nie boisz .

                  Komentarz


                  • Zakładałeś sam czy w jakimś zakładzie LPG??

                    ...Moje Cappuccino MPi...

                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                    Komentarz


                    • Sam .Przynajmniej wiem na czym stoję .

                      Komentarz


                      • To jak kabel przyjdzie to się odezwę na prv ok?

                        ...Moje Cappuccino MPi...

                        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                        Komentarz


                        • Ok sprawdź PW .

                          Komentarz


                          • Przeszczep wykonany.
                            Na pokładzie AC W02 i 50% ciszej pod maską

                            ...Moje Cappuccino MPi...

                            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                            Komentarz


                            • Też myślę o wymianie, jeżeli możesz to wrzuć jakieś foty jak to jest zamontowane. (W02 to listwa jest, zmieściła się w miejsce MEDów ?)
                              Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                              Komentarz


                              • Zamontowałem na ich fabrycznym wsporniku, skracając wężyki o 4 cm. Dziurka jest wywiercona we wsporniku z medów dzięki czemu zakupiona pokrywa silnika wszystko ładnie ukrywa. Na razie wygląda to tak jak na zdjęciach ale w planie mam zdjąć kolektor do wymiany uszczelek góra/dół i wtedy listwa pójdzie pod spód i wężyki na 12 cm. Wąż gazowy i mapsensor są zaizolowane żeby gaz miał jednakową temperaturę na całej długości węża, ponieważ bez izolacji trójnik był wychładzany zimnym powietrzem i przekłamywał odczyty.


                                20180212_094812.jpg20180212_094818.jpg
                                Ostatnio edytowany przez Przemek_i; 26272.

                                ...Moje Cappuccino MPi...

                                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                Komentarz


                                • No super, ja mam reduktor z drugiej strony zamontowany to będzie bez zakrętów, ale chyba można zasilić tą listwę z drugiej strony ?

                                  Stroiłeś to sam i parametry prądowe zmieniałeś, czy ktoś Ci to zrobił
                                  Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                  Komentarz


                                  • Zmieniałem z kolegą zdalnie - on w domu przy kompie a ja na drodze. Montowałem sam.

                                    ...Moje Cappuccino MPi...

                                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                    Komentarz


                                    • Czujnik temperatury przy AC-W02 też zmienialiście?

                                      Komentarz


                                      • Nie. czujnik jest z medów tylko na specjalnym aluminiowym trójniczku.
                                        Mam nawet taki troniczek do sprzedania za 10 pln. 20180210_200315.jpg20180210_200251.jpg

                                        ...Moje Cappuccino MPi...

                                        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                        Komentarz


                                        • Też mam zrobioną taką modyfikację. Ja wsadziłem listwę AC W02 na ten wspornik co jest przy miarce oleju na górę (przy okazji zrobię fotkę to wrzucę).
                                          Mam pytanie do Przemek_i: Jak wygląda u ciebie plik konfiguracyjny? jak wyszło strojenie, jakie masz dysze?
                                          Pytam, bo u mnie wyszło tak, że rozwierciłem dysze na 2.5mm i po zrobieniu autokalibracji mapa wyszła ponad 200. Zmieniłem współczynnik K na 1.5 i powtórzyłem autokalibrację i wyszło tak 140-160. Auto chodzi dobrze, czasem występuje poszarpywanie przy przełączaniu (możliwe że jest to związane z temperaturą, jeszcze tego nie analizowałem dokładnie). Aktualnie zaobserwowane czasy otwarcia wtryskiwaczy gazowych mieszczą się w przedziale 4-15ms a auto chodzi dobrze (oprócz tego przełączania), spalanie około 9litrów.. Zastanawiam się czy rozwiercić dalej dysze i zmieniać współczynnik K na 1.0 czy zostawić tak jak jest. Obawiam się, że może jak rozwiercę jeszcze dysze to czasy otwarcia wtryskiwaczy gazowych się za mocno skrócą.

                                          Komentarz


                                          • Wszystko masz zrobione ok. Ja mam też dysze 2,5 i mapę 140 - 160.
                                            Miałem poszarpywanie ale wpisałem żeby przechodził z benzyny na lpg po jednym cylindrze po pięciu skokach tłoka każdy i teraz Żona nawet nie wie kiedy się gaz włączył

                                            ...Moje Cappuccino MPi...

                                            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                            Komentarz


                                            • A wygląda to tak


                                              przełaczanie.jpg

                                              ...Moje Cappuccino MPi...

                                              jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                              sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                              Komentarz


                                              • Dzięki, zobaczę jak to u mnie wygląda. A K masz też 1.5?
                                                Pozdrawiam

                                                Komentarz


                                                • Tak 1,5.
                                                  Jak dam radę to zrobię ci Fotkę i wstawię.

                                                  ...Moje Cappuccino MPi...

                                                  jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                                  sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                                  Komentarz


                                                  • Witajcie. Widzę że niektórzy mają ustawione przełączanie się na LPG już nawet przy 30*C. U mnie nie mogę zejść poniżej 40*C. Czy jest to kwestia innego typu sterownika LPG?

                                                    Drugie pytanie dotyczy ustawienia ciśnienia na reduktorze LI10. Chcę je zwiększyć bo ciężko przełącza się na LPG ale jak je ustawić prawidłowo? Jest lepsza metoda niż metoda prób i błędów?

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X