Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Radio z zielonym podświetleniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Radio z zielonym podświetleniem

    Cześć,

    Mam zamiar wymienić w mojej Octavii radio (obecnie Pioneer mvH-1400UB) ze względu na to, że brakuję mi funkcji Bluetooth do streamowania muzyki i nie tylko bezpośrednio z telefonu.

    Czy macie jakieś propozycje które zagrają lepiej albo chociaż równie dobrze jak obecne radio?
    Na razie głośniki seryjne, ale w niedługiej przyszłości chcę założyć coś lepszego (ale bez szału) i wyciszyć przód.

    Zależy mi również na tym, by radio się fajnie komponowało z resztą zielonego podświetlenia.
    Jakieś propozycję do 300-400zł?

    Jeżeli macie jakieś fajne propozycję radia 2DIN, w miarę rozsądnej cenie, to też możecie podesłać.

    Z góry dzięki!
    Ostatnio edytowany przez Tavano; [ARG:4 UNDEFINED].

  • #2
    Hej,
    Zerknij na to: RADIO 2 DIN PIONEER FH-X720BT USB/MPE BT - 6803552173 - oficjalne archiwum Allegro
    2-DIN - zerknij na to: JVC KW-920BT Radio samochodowe CD USB BLUETOOTH , 2DIN - sklep iCOMP.pl (4975769434662) - Komputery Laptopy Kasy fiskalne Dzierżoniów Bielawa Ząbkowice Śląskie - trochę ponad budżet, ale naprawdę konkretna pozycja
    1-DIN - SONY DSX-A400BT RADIOODTWARZACZ MULTIMEDIALNY Z ŁĄCZEM BLUETOOTH i USB - tańsze i też bardzo ciekawe. Parę lat temu miałem Soniacza z serii x-plode i grało naprawdę dobrze

    Pozdrawiam
    Moja "córeczka"
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...554967#1554967

    Komentarz


    • #3
      Po dłuższym zastanowieniu jednak chyba postawię na radio 1DIN.

      Sony wygląda solidnie, czy można na nim włączyć zielone podświetlenie, czy raczej zrezygnować z podświetlenia na rzecz "jakości"?

      mikko1

      Komentarz


      • #4
        Tu jest prezentacja radia, na której jest niebieskie podświetlenie - IMO ładniejsze. Kwestia znalezienia wersji z niebieskim podświetleniem, bo w komentarzach piszą, że nie ma możliwości zmiany.
        Moja "córeczka"
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...554967#1554967

        Komentarz


        • #5
          zielone podświetlenie ma sony ori 2 din, które siedzi np. w moim Focusie mk2, może by podeszło do Octavki - tylko by trzeba wtyczki pewnie przerabiać. Są wersje mp3 lub ze zmieniarką na 6 płyt cd wbudowaną - oba użytkuje. Naprawdę fajnie to gra jak na serie.... Aux jest na kablu zewnętrznym, bt nie wiem czy dostępne na kablu. nie bawiłem się.
          RADIO SONY MP3 FORD FOCUS II mk2 C-MAX FUSION IGŁA - 6618641558 - oficjalne archiwum Allegro

          Komentarz


          • #6
            To nie tyle propozycja dla Ciebie (nie z tym budżetem) ale tak prezentuje się Alpine CDE-W235BT w Octavii I, poglądowo gdybyś jednak poszedł w coś z 2DIN.
            Załączone pliki

            Komentarz


            • #7
              podepne sie pod temat. mam oryginalne radio skoda symphony i nie wiem co kupic lepiej, czy taka cyfrowa zmieniarke ktora jest plug and play z tylu radia i mozna podpiac pen drive lub karte sd czy lepiej samo radio dedykowane np pioneer czy jvc ? z tego co sie dowiaduje to kupujac radio zwykle mp3 dedykowane do octavii 1din to nie bedzie mi dzialalo sterowanie z kierownicy i trzeba dokupic takie male "cos" co kosztuje bagatela 150 zl. czyli robi sie juz 400 zl gdzie zmieniarka kosztuje ok 230 zl. Ktos mial doczynienia z taka zmieniarka NVOX Zmieniarka cyfrowa SEAT SKODA Yatour +KLUCZE - 6043407246 - oficjalne archiwum Allegro

              Komentarz


              • #8
                Przesiadłem się z symphony na takie, niedrogie radio: Kenwood KMM-120Y: tanie radio z USB i generalnie jestem zadowolony. Przód mam na tyle dobrze wyciszony i nagłośniony, że nawet nie chce mi się montować piecyka. Kolor da się dobrać idealnie, jest 9 - stopniowa regulacja barwy RGB. Equalizer jak za tą cenę bardzo przyzwoity, ma gniazdo na AUX i USB, odczytuje format FLAC. Jakiego byś radia nie wpakował, nie wyciągniesz więcej, jak 25-30W RMS, więc jeżeli planujesz wydać bliżej 300zł, niż 400zł, to szczerze polecam. Z tego co pamiętam jest bliźniaczy model mojego radia, ale z komunikacją bluetooth, więc wszystkie wymagania spełnione

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X