Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Wymiana głośników

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• [O1] Wymiana głośników

Cześć wszystkim, zwracam się do Was z pytaniem w sprawie głośników, mianowicie przymierzam się do wygłuszenia drzwi i przy okazji chciałbym wymienić głośniki z fabrycznych na pioonerki i tu moje pytanie/prośba czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co musiałbym kupić i co zrobić żeby móc je wymienić? Bo w fabrycznych głośnikach są te kostki a przy tych nowych nie ma, jestem totalnie "zielony" w tych sprawach więc z góry dzięki! PS: Jeśli temat już był to przepraszam.

Wiesz szczerze daj spokój sobie z pioneerami - Jak już masz zamiar wymienić pomyśl chociażby o zestawie z trochę wyższej półki np Hertz.
    Ja u siebie jakiś czas temu montowałem Hertz 165.3 i naprawdę ładnie grają.
    Oczywiście nie jest to górna najwyższa półka - ale nie jestem audiofilem żeby ładować u siebie tube i inne jakieś wynalazki.
    Wygłuszenie drzwi - tu sam bym się chętnie zorientował.
    http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934 - Moja zielona

Komentarz

Wymień też dystanse pod głośniki z ori plastików na MDF - to pozycja obowiązkowa przy O1.
      Poszukaj i np an allegrogo

...Moje Cappuccino MPi...

Komentarz

no i podstawa to wygluszenie , w O1 nie ma blach , jak w golfach czy leonach , tylko tania folia ja wygluszylem drzwi matami bitumicznymi i zamontowalem glosniki od golfa IV , radio ori skoda z navi , mialem kilka modeli fabrycznych radyjek skody i to gra najlepiej , w gre wchodzila tylko fabryka na tyl male JBLe w poleczki w bagazniku i kto wsiada do mnie sie dziwi JAK TO FAJNIE GRA dzwiek jest miekki , dzieki wygluszeniu basu jest w sam raz a dzieki wysokotonowym z golfa dzwiek jest czysty i przejrzysty i tak niewielkim kosztem i kilkoma godzinami pracy mozna sobie dzwiek poprawic ,
        jest O1 RS 1.8T XENON
        była O1 1.9 TDI AGR

Komentarz