Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Automatyczne światła

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Automatyczne światła

    niedawno zainstalowałem sobie takie urzadzenie , montaż kilkanaście minut , działa rewelacyjnie
    wlutowalem sie w odpowiednie przewody przy wlaczniku swiatel ,

    zasilanie ze skrzynki bezpiecznikow przy wykorzystaniu takiego ustrojstwa
    BYPASS BAJPAS UNI DODATKOWY BEZPIECZNIK UNIVAL 7255555081 - Allegro.pl

    włącza swiatła DOPIERO jak alternator zaczyna ładować
    urządzenie jest podłączone równolegle , wiec funkcje włącznika dalej wszystkie są

    przekrecam kluczyk, nic sie nie dzieje , odpalam auto , nic sie nie dzieje , po chwili jak alternator zaczyna ladowac, swiatla sie samoczynnie zaplaja , gaszę auto , wszytsko się wylacza


    HOMOLOGOWANY WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ MIJANIA/ POZYCJE 5209950430 - Allegro.pl

    jest O1 RS 1.8T XENON
    była O1 1.9 TDI AGR

  • #2
    fajny temat jak ktoś dziennych nie ma

    Szkoda ze ta firma nie zrobila czegoś z sensorem zmierzchowym... tym sie teraz interesuję...

    Komentarz


    • #3
      sensor zobie można samemu dołożyć , tylko mi nie chodziło o jakieś "dzienne" bo skoda w tych latach tego nei miala , wazne jest dl amnie zeby nie nadwyrężać xenonów ciągłym włączaniem i wyłączaniem no i teraz juz o niczym nie muszę pamiętać
      jest O1 RS 1.8T XENON
      była O1 1.9 TDI AGR

      Komentarz


      • #4
        ogółem dobry mod. Popieram.

        ja akurat dziennych jestem zwolennikiem

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez andru123 Zobacz posta
          niedawno zainstalowałem sobie takie urzadzenie , montaż kilkanaście minut , działa rewelacyjnie
          wlutowalem sie w odpowiednie przewody przy wlaczniku swiatel ,

          zasilanie ze skrzynki bezpiecznikow przy wykorzystaniu takiego ustrojstwa
          BYPASS BAJPAS UNI DODATKOWY BEZPIECZNIK UNIVAL 7255555081 - Allegro.pl

          włącza swiatła DOPIERO jak alternator zaczyna ładować
          urządzenie jest podłączone równolegle , wiec funkcje włącznika dalej wszystkie są

          przekrecam kluczyk, nic sie nie dzieje , odpalam auto , nic sie nie dzieje , po chwili jak alternator zaczyna ladowac, swiatla sie samoczynnie zaplaja , gaszę auto , wszytsko się wylacza


          HOMOLOGOWANY WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ MIJANIA/ POZYCJE 5209950430 - Allegro.pl
          Kolego, mam pytanie.
          Chcę zainstalować u siebie w kierunkowskazach podwójne ledy (światła dzienne+kierunek) [może coś polecisz?]. I zastanawiam się czy będę mógł je podłączyć do polecanego przez ciebie włącznika świateł tak aby uruchamiały się dzienne nie po przekręceniu kluczyka ale po załączeniu alternatora. Masz w tej kwestii jakieś doświadczenie?
          pozdrowienia

          Komentarz


          • #6
            te podwójne ledy to porażka , raz że zaraz na pierwszej kontroli zabiorą ci dowód, a dwa że miałem to kiedyś na testach od mojego dostawcy , po tygodniu jeżdzenia jeden led biały zaczął migać , nie polecam , jak sobie zrobisz moda z automatycznym włącznikiem świateł to po co ci jakieś wynalazki , światła będą się włączały samoczynnie i już nie potrzeba "dziennych"
            jest O1 RS 1.8T XENON
            była O1 1.9 TDI AGR

            Komentarz


            • #7
              andru123 bo żarówki za dużo żrą. Dla mnie powinny być zakazane jak nie są w standarcie a nie jakieś wiesniackie paski
              Moja wiśnia - Recaro itd --> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=91570

              Komentarz


              • #8
                dokładnie , Polska to dziki kraj , dowalają się do ściemnionych szyb, a pozwalają jeżdzic na paskach ledowych z chinskich marketów . PORAŻKA
                jest O1 RS 1.8T XENON
                była O1 1.9 TDI AGR

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez andru123 Zobacz posta
                  dokładnie , Polska to dziki kraj , dowalają się do ściemnionych szyb, a pozwalają jeżdzic na paskach ledowych z chinskich marketów . PORAŻKA
                  Andru, rozumiem że masz to podłączone do pozycyjnych? Xenon odpalasz ręcznie?

                  Komentarz


                  • #10
                    tam sa dwa kanaly , na pozycje i na mijania , co fajne dlugie dzialaja tez
                    jedynej rzeczy nie bylo , to podswietlenie, dałem mostek na wlacznik i juz jest , z pozycyjnymi
                    jest O1 RS 1.8T XENON
                    była O1 1.9 TDI AGR

                    Komentarz


                    • #11
                      zalozylem to ze wzgledu na xenony , zeby odpalaly sie same po tym jak juz jest uruchomione auto
                      jest O1 RS 1.8T XENON
                      była O1 1.9 TDI AGR

                      Komentarz


                      • #12
                        Mozesz opisać jakoś dokładniej jak się ma moduł do ręcznego włączania świateł? W jakim położeniu musi być włącznik żeby zadziałał automat? Jak włączyć dzienne światła, te z modułu do "długich"? A jak odpalasz xenon?

                        Komentarz


                        • #13
                          recznie wlacznie swiatel pozycyjnych jest tylko na postoju , bez wlaczonego silnika , gdy odpalimy silnik i ladowanie osiaga 14,3V automat uruchamia dwa kanaly , ja do pierwszego podłączyłem swiatła postojowe i podświetlenie wnętrza , a do drugiego podłączyłem xenony

                          wiec odpalam auto i za chwile odpalaja sie jednoczesnie postojówki i xenony

                          TU NIE MA ŻADNYCH DZIENNYCH , octavia w 2001 r nie miala takich swiatel i kazde inne kombinowanie jest niezgodne z prawem, albo z moim poczuciem estetyki , wszystko ma byc jak w oryginale , nie po to wydalem tyle kasy na nowe wnetrza xenonow i nowe zarniki zeby jezdzic na jakis żółtych pseudo dziennych w dlugich lub paskach ledowych

                          T0 moduł za mnie wszystko robi i jak zgasze auto to również gasnie wszystko
                          modul jest podlaczony równolegle z wlacznikiem swiatel
                          mozna sobie pewnie zastosowac jakis wlacznik zeby raz na 10 lat aby wylaczyc modul , zeby mozna bylo wlaczyc same postojowki przy pracujacym silniku , osobiscie nie robilem tego bo nie uzywam takiej opcji , a jak silnik zgaszony lub tylko przekrecona stacyjka to wlacznik dziala jak zwykle w kazdej skodzinie


                          aaaa i włącznik mam caly czas w pozycji "0" wcale go nie dotykam

                          dopiero jak chce wlaczyc przeciwmgielne , to musze go przelaczyc na mijania , ale to nie koliduje z modulem i nastepnie wyciagnac , zeby swiecily przeciwmgielne przod i drugi raz , przeciwmgielne tyl
                          jest O1 RS 1.8T XENON
                          była O1 1.9 TDI AGR

                          Komentarz


                          • #14
                            dzięki

                            Komentarz


                            • #15
                              A moim skromnym zdaniem to szkoda ksenonów (tego nie pisze się po polsku przez iks), żeby bezsensownie za dnia działały, bo nie do tego są przeznaczone. Miałem ten chory AWŚM w fabii mk1, ale wyłączyłem to dziadostwo zaraz po zakupie.
                              Ostatnio edytowany przez unicestwiacz_wszechrzeczy; [ARG:4 UNDEFINED].
                              https://prostejedzenieblog.wordpress.com

                              Komentarz


                              • #16
                                ja bym chciał połączyć moduł do automatycznego włączania świateł i moduł do świateł dziennych ktory jest opisany w inny wątku - że mozna długie ustawić na 30%mocy i używać jako dziennych - tak, wiem ze nie do końca legalnie, ale jestem zwolennikiem serii i nie chce doklejac zadnego badziewia ledowego, poza tym oszczedzal bym właśnie ksenony w dzień ciekawe czy to da się połączyć

                                Komentarz


                                • #17
                                  No a czemu nie? Ten sam sprzedawca ma taki moduł to zapytaj go o inny, który połączy obie te funkcje.

                                  ŚWIATŁA DZIENNE ZAMIAST DŁUGICH regulator 30% MOCY 6751420355 - Allegro.pl
                                  https://prostejedzenieblog.wordpress.com

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz posta
                                    A moim skromnym zdaniem to szkoda ksenonów (tego nie pisze się po polsku przez iks), żeby bezsensownie za dnia działały, bo nie do tego są przeznaczone. Miałem ten chory AWŚM w fabii mk1, ale wyłączyłem to dziadostwo zaraz po zakupie.
                                    robie 8 tys rocznie i mi nie szkoda poza tym mam inne odblysniki xenonów i żywotnosc tez jest inna
                                    jest O1 RS 1.8T XENON
                                    była O1 1.9 TDI AGR

                                    Komentarz

                                    Pracuję...
                                    X