Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Montaż kabla zasilania do wzmacniacza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Montaż kabla zasilania do wzmacniacza

    Witam
    W najbliższym czasie chcę zamontować wzmacniacz w bagażniku w mojej Octavii I Kombi
    Pytanie, jak najlepiej przeciągnąć kabel zasilający od akumulatora?
    Czy ktoś wie gdzie znajduje się przejście z komory silnika do kabiny lub jak to najlepiej zrobić?
    Pozdrawiam

  • #2
    Ja plus pociagnalem lewą stroną od aku. Przeciskasz kabel tam gdzie idzie główna wiązka , szukaj za przekaznikami pod kierownicą. Chinche i sygnał prawa strona. Masa z lewej skrytki w bagazniku . Gra już 2 rok niema zpięć szumów ani innych cudów.

    Komentarz


    • #3
      Nad pedałami też jest przejście, takie 3 gumowe cycki.
      Grunt, żeby zasilanie szło jedną stroną a sygnał drugą stroną.
      U siebie masę wziąłem spod śruby pasa bezpieczeństwa a wzmacniacz przykręciłem do fotela.
      190 km / 436 Nm

      Komentarz


      • #4
        Ok
        Dzięki za info!

        Komentarz


        • #5
          Wzmacniacz pięknie można wkomponować w prawy schowek bagażnika (kombi), dojście do pieca jest dobre, nie widać pieca ani przewodów W lewym boczku siedzi sub a w praym piec i cały bagażnik jest do dyspozycji

          Kabel z aku do wnętrza przepuściłem przez ten plastikowy "barani róg" widoczny na zdjęciu Résultats Google Recherche d'images correspondant à http://autogazaries.pl/zawartosc/grafika/2112/6113_w.jpg przy mocowaniu McPhersna po stronie kierowcy, poszło bardzo sprawnie i szybko.

          Nie wiem jak u innych, u mnie poszło niecałe 8 mb przewodu od akku do pieca, zasilający biegnie lewą stroną, pod oparciami tylnej kanapy skręca na prawą stronę do pieca, od pieca juz dwużyłowy idzie pod plastikową osłoną progu bagażnika (tam gdzie rygiel klapy bagażnika się zatrzaskuje). Gdzieś wyczytałem, że do O1 styknie 6 mb, nie wiem jak to trzeba układać aby się zmieścić w 6 m

          Komentarz


          • #6
            nie ma potrzeby podlaczac sie BEZPOSREDNIO do aku
            wystarczy podlaczyc sie do listwy obok pedalu sprzegla , doprowadzaja tam prad kable z reguly dwa razy grubsze od tych co kladzie sie pod suba , ja tak mialem zrobione i wszytsko idealnie dzialalo
            jest O1 RS 1.8T XENON
            była O1 1.9 TDI AGR

            Komentarz


            • #7
              Ja puściłem wszystkie kable lewym progiem, gdzieś nad pedałami w ścianie grodziowej znalazłem małą lukę i przy pomocy śrubokręta ją lekko powiększyłem i tamtędy lecą kable. Masa do takiego "dzyndzelka" jakby, taki metalowy uchwyt w bagażniku (mam HB). Kable od radia rówineż lewym progiem.

              Komentarz


              • #8
                Stara zasada mówi, że zasilanie od akku i tego się trzymam. Dobrze jak dobrze ale......w sumie można też i od gniazda zapalniczki w bagażniku pociągnąć, jakoś to grać będzie ale bedzie to zapewne jak jedzenie zupy przez słomkę

                Listwa pod kierownicą zapewne jest jakoś policzona z małym zapasem prądowym a jakiś większy piec przy wytężonej pracy potrzebuje prądu. Nikomu nie narzucam, każdy robi jak chce, jego auto jego decyzje


                Osobiście jest to moje 5 auto z piecem i w każdym ciągnąłem od akku, ale ja tam należę do tych co wolą dmuchać na zimne i na sobie starams ię nie eksperymentować no chyba, że jakieś bzdety nie mające wpływu bezpośredniego
                Ostatnio edytowany przez KrzysiekVRS; [ARG:4 UNDEFINED].

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X