Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Światła dzienne Octavia I

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Ja mam poniższe i są ok.
    ŚWIATŁA DZIENNE DRL DAYLINE V18 SKODA OCTAVIA I HQ (5591675043) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    Żeby nie dokładać można założyć przeciwmgłowe H3 LED, do tego moduł:
    Link
    i zyskasz kilka fajnych funkcji.
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #77
      Że tak zapytam jako nowicjusz , z podłączeniem takich przykładowych ledów z philipsa albo osrama . Jak się je podpina , tzn w sensie ja mam te niby automatyczne światła , że jak wsiadam i przekręcam kluczyk to cały czas są zapalone światła mijania bez deski , mogę ustawić na pozycyjne + podświetlenie deski lub mijania plus deska. To co jak podpinam takie ledy to one świecą jako oświetlenie zamiast świateł mijania w pierwszej pozycji ? Czy zamiast postojówek i cały czas mi się świeci deska ?
      Dla nie których to może być pytania typu dlaczego białe jest białe ale sorry , uczę się

      Komentarz


      • #78
        Zamieszczone przez Jakobe Zobacz posta
        A co myślicie o podłączniu modułu DRL żeby halogeny h3 (soczewki) świeciły na 30% mocy?
        Nie jest to dobry pomysł i nie będę uzasadniał oczywistego.
        ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
        Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
        Spalanie - Motostat.pl
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz


        • #79
          Mam pytanie czy taki moduł można zastosować do świateł mijania (a nie do długich jak jest w opisie) ?
          Kup teraz na allegro.pl za 45,00 zł - MODUŁ ŚWIATŁA DZIENNE długie -30% mocy LIGHT BOX (7092324393). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
          Ostatnio edytowany przez Artq; [ARG:4 UNDEFINED].
          Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

          Komentarz


          • #80
            Ja u siebie zrobiłem tak.
            Blendy rzeźbione, cięcie, wklejanie rurek plastikowych, szpachlowanie, malowane.
            Załączone pliki

            Komentarz


            • #81
              Witam kolegów. Też zabrałem się za założenie dziennych - w moim wypadku M-tech 901hp, z automatem. Postanowiłem podpiąć się do wyłącznika świateł (skoro jest tam też plus po stacyjce), tak jak np. na tym filmie: Niestety poległem próbując przepchać przewody do kabiny: zdjąłem puszkę filtra, tą esowatą osłonę i podszybie i próbowałem przepchać się obok wiązki przez taką gumową przelotkę (na zdjęciu) - wsadziłem kilkanaście cm przewodu prowadzącego, ale nie byłem w stanie namierzyć go w kabinie pod deską. Pytanie, czy to właściwa droga Widziałem na forum, że ponoć koło pedałów jest też jakaś przelotka - czy to lepsze miejsce?
              Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos anywhere and share them easily. Never email yourself a file again!

              Komentarz


              • #82
                Zamieszczone przez konradk Zobacz posta
                Pytanie, czy to właściwa droga
                Jak najbardziej.

                Zdejmij jeszcze mechanizm wycieraczek i będziesz mógł ten dekiel odkręcić. Pod nim jest ramka z wtyczkami i mnóstwo miejsca na przełożenie kabelka. Łatwo znajdziesz go od strony wnętrza.
                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                Komentarz


                • #83
                  A po co sobie życie komplikować z wciąganiem przewodów do kabiny.
                  Nie prościej tak:

                  Światła dzienne LED 901HP M-Tech +automat,światła do jazdy dziennej-Motoryzacja
                  ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                  Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                  Spalanie - Motostat.pl
                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz


                  • #84
                    Czemu prościej? I tak trzeba się wpinać w instalację w 3 miejscach - czyli np. pod czujnik wstecznego, masę i gdzieś w ok. wtyczki świateł. Wolałem to zrobić w jednym miejscu, przy wyłączniku. A do kabiny przeszedłem jednak przez przepust nad pedałami - trochę mniej rozkręcania.

                    Komentarz


                    • #85
                      Zamieszczone przez konradk Zobacz posta
                      I tak trzeba się wpinać w instalację w 3 miejscach - czyli np. pod czujnik wstecznego
                      Mylisz się. Przy światłach z linku przykręca się dwa kabelki do akumulatora i jeden trzeba wlutować do światła mijania.

                      Dokładnie to samo jest przy Philips 9, które montowałem w O1.

                      A już czujnik wstecznego to nie wiem dlaczego tu wspomniałeś. To nie są czujniki parkowania.
                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz


                      • #86
                        Wg instrukcji należy wpiąć się w plus po zapłonie, a nie stały, a sterujący do mijania/pozycyjnych. Inaczej będą świecić bez przerwy

                        Komentarz


                        • #87
                          Kolego konradk nawet tanie chińskie ledy z automatem działają tak, że podłączasz plus i minus bezpośrednio do aku.
                          Trzeci przewód wpinasz w plus od pozycyjnych (przed żarówkę) jest to jednocześnie przewód sterujący automatem świateł dziennych, który w momencie włączenia świateł pozycyjnych=mijania dostaje napięcie i automat "wie", że ma wyłączyć ledy.

                          Z kolei w momencie rozruchu silnika jak masz wyłączone światła mijania=pozycyjne jak już silnik zaskoczy automat dostaje napięcie ładowania wyższe od spoczynkowego 12.4V i załącza ledy. Głowy nie daję ale próg załączenia jest bodajże na 12.8V.

                          Prościej wyjaśnić nie umiem. Jak również nie mogę zrozumieć ingerowania w instalację aż w kabinie kiedy wszystko co trzeba jest dostępne pod maską.
                          Jeśli jednak prościej zakładac Ci majtki przez głowę to dla mnie możesz podpiąć się nawet z gniazda przyczepki

                          P.S. Polecam przewinąć stronkę z podanego przeze mnie linku do końca tam jest schemat rozmalowany na obrazku.
                          Ja mam philips daylight 9 i podłączone dokładnie jak w tym schemacie.
                          U mnie lampki są podpięte do modułu automatu a z automatu dopiero idą przewody do do aku i "+" z pozycyjnej.

                          Jeżeli nie sprawi Ci to problemu to wrzuć fotkę swojego zestawu i schemat wg. którego chcesz podłączyć ledy.
                          Ostatnio edytowany przez Bambek1; [ARG:4 UNDEFINED].
                          ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                          Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                          Spalanie - Motostat.pl
                          Spalanie - Motostat.pl

                          Komentarz


                          • #88
                            Proszę, to chyba starsza wersja(?) ulotki, ale pkt. 2 wyraźnie jest napisane o napięciu po zapłonie, choć na rysunku jest podpięte do akumulatora Link
                            Nie widzę sensu kruszenia kopii o podłączanie - moje pod wyłącznik świateł też działa i wcale takimi strasznymi majtasami nie było. Pozdrawiam.

                            Komentarz


                            • #89
                              Tak żeby zakończyć już ten wątek dodam, że sprawdziłem podłączenie sugerowane przez kolegów kolesia i Bambeka - w modelu M-tech 901 HP jedynym możliwym podłączeniem jest tak jak napisane w instrukcji (rysunek jest błędny), tj. zasilanie z plusa po zapłonie, a nie bezpośrednie podpięcie do stałego plusa (akumulatora), gdyż ich automat nie reaguje na spadki napięcia (przy zgaszonym/zapalonym silniku) i światła świecą cały czas, a jedynie na podanie "plusa sterującego" - widać jest tam jedynie prosty przekaźnik.
                              Przy okazji, gdyby ktoś chciał takie montować, to nie do końca je do naszych skód polecam - może są tam i porządne diody (osram) i ładnie świecą, ale przewody są w zasadzie niemal na styk (a chcąc prowadzić je do kabiny musiałem przedłużyć), bezpiecznik nie ma hermetycznej obudowy (wg mnie w komorze silnika konieczne), uchwyty mocujące powinny być ciut głębsze, by miały się gdzie schować łby wkrętów (zawadzają lekko o tył lamp).

                              Komentarz


                              • #90
                                Zamieszczone przez konradk Zobacz posta
                                (rysunek jest błędny)
                                No właśnie rysunkiem się sugerowałem. Na pewno Philips 9 można podłączyć pod akumulator bo osobiście tak robiłem i polecam je do Octavii 1.
                                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X