Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Światła do jazdy dziennej Skoda Octavia I

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Światła do jazdy dziennej Skoda Octavia I

    Witam
    Chciałbym zamontować w swojej Octavi światła do jazdy dziennej, znalazłem fajny pomysł ale teraz moje pytanie. Gdzie dostanę takie kratki by wszystko pasowało ? Czy może trzeba coś przerabiać, orientuje się może ktoś ?
    Pozdrawiam
    ​​​
    Załączone pliki

  • #2
    Zobacz na lediker.pl.
    Kiedyś tam mieli właśnie gotowe światła dzienne razem z zaślepkami.

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz


    • #3
      Z tego co ja wiem to te kratki to samoróbki długa listwa to z Octavia 1 RS a okrągła to z fabii 1 RS i razem spawane. Gdzieś ostatnio w necie takie coś widziałem. Jak znajdę to wrzucę

      EDIT....


      Tvorba LED denního svícení na Octavii I RS! | Škoda Octavia CZ - Novinky ze světa Škoda Auto
      Ostatnio edytowany przez Scobel89; 23531.
      Zapraszam --> Octavia by Scobel89
      --------------------
      ----------
      1.6 BFQ 102KM -


      Pozdrawiam
      Scobel89

      Komentarz


      • #4
        A masz lampy wyładowcze czy klasyczne żarówki? Bo jeśli to drugie - światła dzienne nie mają sensu...

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Andrzej Ława Zobacz wpis
          A masz lampy wyładowcze czy klasyczne żarówki? Bo jeśli to drugie - światła dzienne nie mają sensu...
          Zawsze mają sens. Pozbywa się ok 150W niepotrzebnego oświetlenia w ciągu dnia.

          Komentarz


          • #6
            Litości... Myślisz że to ma jakikolwiek mierzalny wpływ na spalanie? Podejrzewam że umycie i nawoskowanie da lepszy efekt

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Andrzej Ława Zobacz wpis
              A masz lampy wyładowcze czy klasyczne żarówki? Bo jeśli to drugie - światła dzienne nie mają sensu...
              Zawsze mają, bo nie trzeba za dnia wypalać odbłyśników i przyczyniać się do szybszego matowienia plastikowego klosza. Wszak światła mijania wymyślono po to, żeby oświetlać przestrzeń przed pojazdem w nocy. Inne ich użycie to nadużycie, które upowszechniła polityka sponsorowana przez koncerny czerpiące z tego korzyści. Jesteśmy ich ofiarami.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Andrzej Ława Zobacz wpis
                Litości... Myślisz że to ma jakikolwiek mierzalny wpływ na spalanie? Podejrzewam że umycie i nawoskowanie da lepszy efekt
                Spalanie? Być może ma, bo jednak jakieś tam obciążenie alternatora jest. Ale to nie jest argument. Największy to gówniane, wypalające się klosze reflektorów i badziewna instalacja elektryczna, która niestety nie została zaprojektowana z myślą o obciążeniu oświetleniem 24H. Grubość i jakoś kabli, nie wspominając o sposobie podłączenia (obciążenie przełączników) to jest lekkie nieporozumienie w O1.

                Komentarz


                • #9
                  Można założyć takie coś i po problemie

                  Link

                  ...Moje Cappuccino MPi...

                  jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                  sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez utek Zobacz wpis

                    Spalanie? Być może ma, bo jednak jakieś tam obciążenie alternatora jest. Ale to nie jest argument. Największy to gówniane, wypalające się klosze reflektorów i badziewna instalacja elektryczna, która niestety nie została zaprojektowana z myślą o obciążeniu oświetleniem 24H. Grubość i jakoś kabli, nie wspominając o sposobie podłączenia (obciążenie przełączników) to jest lekkie nieporozumienie w O1.
                    Jak kable za cienkie to zawsze można wymienić na grubsze i od razu dać przekaźniki. Do dziennych i tak musisz poprowadzić instalację - na jedno wychodzi.

                    Swoją drogą zgoda że to głupota że idzie to przez wyłącznik świateł zamiast przez przekaźniki... Ale jeśli już miałbym sobie przerabiać światła to zrobiłbym właśnie to - kable fabryczne robiłyby tylko za sterowanie przekaźników podających prąd prosto z akumulatora grubymi kablami.

                    Odbłyśniki to bardziej problem wilgoci - no i także UV, ale tu pretensja do plastikowego "szkła" (normalne lepiej tłumi UV z zewnątrz a halogeny UV nie generują). Jeśli zaś chodzi ci o "szkło" to głównie mętnieje od tego co o nie szoruje (pył w powietrzu) oraz od UV, a to masz ze Słońca. Swoją drogą co za matoł wymyślił żeby robić plastikowe "szkła" reflektorów...

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Andrzej Ława Zobacz wpis
                      Swoją drogą co za matoł wymyślił żeby robić plastikowe "szkła" reflektorów...
                      Księgowy

                      ...Moje Cappuccino MPi...

                      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                      Komentarz


                      • #12
                        Światła na przekaźnikach ma zrobione od X czasu, ale mam również zamontowane światła dzienne. "Szkło" matowieje z powodów czynników zewnętrznych, ale również z powodu temperatury wewnątrz reflektora. W moim przypadku dodatkowo problem potęgowany jest przez spryskiwacze reflektorów.

                        Swoją drogą ciekawa z Ciebie postać. Dołożenie dziennych to problem, ale przeróbka instalacji to już OK.

                        Komentarz


                        • #13
                          Do dziennych musisz je dokupić, zamontować, pociągnąć całe okablowanie do nich, znaleźć miejsce na wyłącznik. W przypadku przeróbki fabrycznych - podłączasz tylko przekaźniki i ciągniesz kabelki od akumulatora - krócej i pod maską.

                          Co szybciej powoduje matowienie... to trzeba by przeprowadzić eksperyment, ale obstawiam raczej UV ze światła słonecznego niż ciepło z żarówki.

                          Szkoda że nikt nie robi zamienników z prawdziwym szklanym kloszem

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis

                            Księgowy
                            Obawiam się że raczej jakiś pseudoekolog dążący do obniżenia masy pojazdu... Biorąc pod uwagę że plastikowy reflektor do Octavii (nawet zamiennik) kosztuje zauważalnie drożej niż szklany zamiennik do np. Corsy B - podejrzewam że cena szkła ma nikły wpływ

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Scobel89 Zobacz wpis
                              Z tego co ja wiem to te kratki to samoróbki długa listwa to z Octavia 1 RS a okrągła to z fabii 1 RS i razem spawane. Gdzieś ostatnio w necie takie coś widziałem. Jak znajdę to wrzucę

                              EDIT....


                              Tvorba LED denního svícení na Octavii I RS! | Škoda Octavia CZ - Novinky ze světa Škoda Auto
                              powiem szczerze że bardzo podoba mi się ta modyfikacja , tym bardziej ze ostatnio zakupilem maszynke do spawania plastiku
                              jest tylko jeden problem, jak sa przymocowane halogeny ?
                              ramki znalazlem po 35pln za szt
                              powiem szczerze że wygląda to super , caly czas mam wrazenie jak patrze na zderzak rsa ze tam czegos brakuje , takie halogeny idealnie by wypelnyly ta przestrzen
                              Ostatnio edytowany przez andru123; 14643.
                              jest O1 RS 1.8T XENON
                              była O1 1.9 TDI AGR

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez andru123 Zobacz wpis

                                powiem szczerze że bardzo podoba mi się ta modyfikacja , tym bardziej ze ostatnio zakupilem maszynke do spawania plastiku
                                jest tylko jeden problem, jak sa przymocowane halogeny ?
                                ramki znalazlem po 35pln za szt
                                powiem szczerze że wygląda to super , caly czas mam wrazenie jak patrze na zderzak rsa ze tam czegos brakuje , takie halogeny idealnie by wypelnyly ta przestrzen
                                Mnie też sie podoba ta modyfikacja. Jak znam życie to za jakiś czas to zrealizuję, no ale niestety też pomysłu nie mam jak zamontować. Ja osobiście jak bym montował to tylko i wyłącznie dzienne
                                Zapraszam --> Octavia by Scobel89
                                --------------------
                                ----------
                                1.6 BFQ 102KM -


                                Pozdrawiam
                                Scobel89

                                Komentarz


                                • #17
                                  Odkopie temat. Są może takie kratki gotowe z okrągłym otworem albo czy już ktoś próbował czy z innego auta psują?

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X