Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Osłona silnika

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Osłona silnika

    Czy kos z forumowiczow jest w stanie zrobic mi rysunek z wymiarami (albo wymiary samej oslony) oslony metalowej dolnej silnika(tej co kryje miske) ? Mam w planach dorobic sobie taka pod octavke

  • #2
    Mam 1.6 AKL i tam nie ma żadnej osłony.

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz


    • #3
      MOze zle to ujalem. Sory. Chodzi mi o cos takego SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia.

      Komentarz


      • #4
        A czy do TDI tą osłonę można kupić samą gdzieś? Zupełnie wykruszyła mi się gąbka pod nią i nie wiem czy to olać czy zostawić jak jest.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Ptasznik Zobacz posta
          Czy kos z forumowiczow jest w stanie zrobic mi rysunek z wymiarami (albo wymiary samej oslony) oslony metalowej dolnej silnika(tej co kryje miske) ? Mam w planach dorobic sobie taka pod octavke
          Kowal z zawodu? Opłaca Ci się to klepać?
          Osłona jest poprzetłaczana w różne strony i kierunki - z tego bierze się jej sztywność - do tego ma nieregularny kształt więc nie tak hop siup zdjąć z niej wszystkie wymiary tak jak trzeba a później ją wykonać to znów inna melodia.
          Poza tym do tej osłony ze strony skodaczesci.pl bez problemu dopasujesz boczne plastikowe osłony w cenie kilkunastu zł/szt. i masz doskonale zabezpieczoną przed syfieniem komorę silnika. Możesz bez obaw walić w kałuże i nic nie zaleje pod maską.

          Mam dokładnie taką samą jak przedstawił kolega tylko kupowałem na pomarańczowym portalu alle_nietanio.pl w cenie około 200zł.
          Bardzo przydatna sprawa, polecam to mieć. Jedno uszkodzenie miski to finansowo wychodzi przynajmniej dwie takie osłony .


          Głowy nie dam ale jest chyba uniwersalna do wszystkich wersji silnikowych.

          Co do rady z instrukcji na skodaczesci.pl (fragment zaznaczyłem na czerwono)

          "Montaż osłony zaczynamy od przykręcenia wsporników do podłużnicy oraz trzech podkładek mocujących do belki zawieszania przedniego. Tulejkę wkładamy w otwór i dokręcając śrubę pęcznieje ona w miejscu, które pokazuje czerwona strzałka, a tym samym nituję się w otworze. Jeśli po włożeniu tulejki w otwór jest zbyt duży luz należy włożyć tulejkę np. w imadło i wkręcając śrubę tak aby tulejka lekko spęczniała."

          Powiem tylko, że nie jest to takie proste łatwe i oczywiste jak się pisze, teoretycznie tak ale dochodzi się do momentu, że nitonakrętka nie chce ani "pęcznieć" ani nie ma jej jak przytrzymać zaczyna obracać się w otworze i ani w lewo ani w prawo, więc do
          montażu warto mieć nitownicę do zaciskania nitonakrętek.
          Ja wtedy jeszcze nie miałem i kombinowałem trochę, żeby wsporniki do podłużnicy przykręcić, bo do sanek zawieszenia przyspawałem nakrętki.
          Podłużnica jest lakierowana nie chciałem tego spawać więc tam była kombinacja z mocowaniem wsporników.

          A i jeszcze jedno, żeby w przyszłości nie kurwić na czym świat stoi to radzę smarować wszystkie gwinty śrub mocujących osłonę dobrym smarem a przynajmniej jakimkolwiek smarem bo będziecie musieli ją demontować chociażby do wymiany oleju, chyba że ktoś bawi się w odsysanie.
          Ostatnio edytowany przez Bambek1; [ARG:4 UNDEFINED].
          ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
          Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
          Spalanie - Motostat.pl
          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz

          Pracuję...
          X