Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wypadanie zapłonu 1.8T silnik AUM

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wypadanie zapłonu 1.8T silnik AUM

    Witajcie.

    Od 2 tygodni tylko na zimnym (do 55 stopni C) mam problem z wypadaniem zapłonu na 3 cylindrze błąd 16687 P0303.

    Sprawdziłem kompresję na zimnym:
    1. 12,5bara
    2. 12
    3. 11,8
    4. 13
    Na ciepłym:
    1. 13,5bara
    2. 12,8
    3. 13
    4. 13,8

    Zamieniane wtryski paliwa i LPG + nowe świec + zamiana cewek zapłonowych + przeczyszczona przepustnica. Nie widać żadnych nieszczelności w przewodach podciśnienia.

    Miał ktoś podobny temat i może mi pomóc. Przebieg 260tyś.

  • #2
    Na zimnym zaplon wypada na LPG i Pb czy zaczyna jak przelaczy sie na LPG ??

    Ten sterownik obsluguje funkcje liczenia wypadania, wiec mozna to sprawdzic wzgledem temp silnika i pracy na Pb.

    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #3
      Zapłon wypada na benzynie i na LPG (bez znaczenie). Jak osiągnie około 60 stopni to nie wypada na benzynie oraz nie wypada na LPG

      Komentarz


      • #4
        A odpinałeś LPG (zakrecenie + wypiecie bezpiecznika)? Sprawdzałeś kable od wtryskiwaczy do EcuLPG?

        Komentarz


        • #5
          Dzisiaj ide to zrobić. Zamieniałem jedynie wtryskiwacze LPG miejscami i bez rezultatu

          Komentarz


          • #6
            Dziwi mnie to ze to tylko na zimnym występuje.

            Komentarz


            • #7
              Dzisiaj rano zakręciłem butle z LPG, odłączyłem wtryski i zaślepiłem przewody, odłączyłem bezpiecznik od sterownika LPG i dalej jest wypadanie zapłonu na 3 cylindrze.

              Czytałem iż może być też winny jakiś zaworek w układzie podciśnienia, tylko który i dlaczego to wypadanie jest na jednym cylindrze?

              Komentarz


              • #8
                Dobrze czytałeś. Może być winny zawór jednokierunkowy odmy, może być ezektor a może być inna nieszczelność w dolocie. W 1.8t dobre jest napompować układ ssący/ doładowania powietrzem i szukać nieszczelności albo vag i logi.

                Komentarz


                • #9
                  Ale jak zrobić logi i kto je przeanalizuje. mam Vag-a 311.2 ?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez walo Zobacz posta
                    Ale jak zrobić logi i kto je przeanalizuje
                    Ktoś się znajdzie.
                    Przed całą zabawą z logami zrób sobie screen z grupy 032.
                    Potem: log statyczny 033 z przełączania paliw. Rozpoczynamy np. na LPG, logujemy 4 minuty (ciągły log, nie 4 osobne), zmieniając paliwo co około minutę, zmianę znaczymy przyciskiem MARK. Log statyczny to ciepły silnik, wolne obroty, bez żadnych przygazówek..
                    Potem: Logi dynamiczne grup: 002+033 osobno Pb i LPG. Grupa 003+020 na Pb. Grupa 115+118 na obojętne którym paliwie.
                    Log dynamiczny to ciepły silnik, 3jka, długa prosta, 1500rpm, start logu, but w podłogę i około 6200rpm kończymy log. Przed logami dynamicznymi 002+033 koniecznie kasować błędy nawet jak ich nie ma (celem wyzerowania grupy 032).

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X