Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

combi 1.9 TDI combi Zima to zło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • combi 1.9 TDI combi Zima to zło

    Witam , dzisiaj temperatura ujemna - 13 stopni wszystko ładnie pięknie skodzina przejeździła cały dzień prawie od strzała odpaliła , nie dławiła się , kontrolka świec żarowych świeciła się jak należy zgasła po kilku sekundach. ok godziny 14 do 17 stała pod blokiem później zaczeły się cyrki , oczywiście odpaliła bez problemu po przejechaniu jakiś 15 km zaczeła tracić moc , nie przydusiło jej nic tylko po prostu po wciśnieciu gazu nie szła , po zredukowaniu biegu na niższy nie było poprawy , zgasła i było koniec. po przekręceniu kluczyka świece gasły od razu i już nie ruszyła dalej. jaka może być przyczyna ? SKoda octavia combi 1.9 TDI 110 km

  • #2
    Venay niestety dobrze by było podpiąć kompa i zobaczyć czy są jakieś błędy bo tak to ciężko coś wywnioskować , może to być wina turbiny , zapchanej klapy gaszącej(EGR) bądź coś innego ,jaki przelot ma octavka ? stan oleju ???
    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

    Komentarz


    • #3
      Jutro z samego rana będziemy grzebać i podpinać pod kompa , olej był wymieniany miesiąc temu , sprawdzałam tydzień temu i wszystko było w porządku. Przelot czyli przebieg ? sorry ale w kwestii slangów na forach jestem noobem przebiegu ma 356000

      Komentarz


      • #4
        Przlot to inaczej przebieg i o ile jest u ciebie oryginalny to nie jest mały , olej trzeba sprawdzić teraz w stanie obecnym , bo jeżeli go nie ma możliwe że doszło do uszkodzenia silnika ale nie koniecznie , silnik przed zgaśnięciem nie wszedł samoczynnie na wyższe obroty ???
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz


        • #5
          Ja na początek sugerowałbym kiepskie paliwo, wytrąciła się parafina i oto jest efekt.

          Spróbuj potrzymać auto przez kilka godzin w ciepłym garażu i daj znać czy pomogło.
          Moja FLka:

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

          Komentarz


          • #6
            Cześć dziś u mnie było to samo i przyczyną jest powietrze w przezroczystym przewodzie z filtra paliwa do silnika. Posiadam skode 1.9 TDI 90KM i nie wiem jak to usunąć??
            gryf

            Komentarz


            • #7
              Kiedyś jak miałem tdi 90 konnego na pompie to do ON dolewałem benzyny i było ok. Mam pytanie teraz mam 1.9 tdi na pompowtryskach (silnik axr). Koledzy do niego już nie można dolewać benzyny co? Zostają tylko depresatory?

              Komentarz


              • #8
                Wczoraj wymieniliśmy filtr paliwa, przeczyściliśmy i odpowietrzyliśmy cały układ i wszystko było w porządku , dopóki nie nadeszły godziny wieczorne sytuacja się powtórzyła znów nie pali. w wężyku przeźroczystym widać bombelki powietrza znów , nawet jak udało nam się ją odpalić dzisiaj to pochodziła 15 do 20 minut później dosłownie zaczeła toczyć pianę... w wężyku było mnóstwo pęcherzyków później ją zdusiło i kaplica.
                W mojej skodzinie jest o tyle pogmatwana sytuacja że po pierwsze silnik nie ma 90km jak powinno być tylko ktoś wymienił na 110km, po drugie jakiś zdolny mechanik wyrzucił filtr paliwa z zaworem zwrotnym i wstawił z hondy akord wejście /wyjście (może to mieć jakiś wpływ?)
                I mam jeszcze jedno pytanie może mi ktoś powiedzieć co to są za czujniki zaznaczone w kółeczku ? ten ze strzałką to czujnik temperatury wody tyle wiem

                Komentarz


                • #9
                  Witam
                  Jak kolega wcześniej napisał parafine masz w paliwie. A ten pęcherz powietrza to tak i ja ma wielu użytkowników aut z silnikami tdi. Jak to się mówi mądry Polak po szkodzie. Jak ustają mrozy to kup sobie antydepresator, zapobiega wytrącaniu się parafiny w paliwie. Wymiana filtra obecnie niewiele pomoże, musiałbyś wyczyścić zbiornik paliwa
                  pekool

                  Komentarz


                  • #10
                    Znajomy stwierdził żeby wlać denaturat? ma racje ? nie chce ryzykować i zaszkodzić sobie bardziej .

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja myślałem ze denaturat się do benzyny lało żeby wodę wciągnął.
                      Jak ustają mrozy to kup sobie antydepresator, zapobiega wytrącaniu się parafiny w paliwie.
                      Chyba najbezpieczniej albo wstawić do garażu.
                      LPG: BRC SQ24, już 80tys na alternatywnym paliwku

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Venay Zobacz wpis
                        Wczoraj wymieniliśmy filtr paliwa, przeczyściliśmy i odpowietrzyliśmy cały układ i wszystko było w porządku , dopóki nie nadeszły godziny wieczorne sytuacja się powtórzyła znów nie pali. w wężyku przeźroczystym widać bombelki powietrza znów , nawet jak udało nam się ją odpalić dzisiaj to pochodziła 15 do 20 minut później dosłownie zaczeła toczyć pianę... w wężyku było mnóstwo pęcherzyków później ją zdusiło i kaplica.
                        W mojej skodzinie jest o tyle pogmatwana sytuacja że po pierwsze silnik nie ma 90km jak powinno być tylko ktoś wymienił na 110km, po drugie jakiś zdolny mechanik wyrzucił filtr paliwa z zaworem zwrotnym i wstawił z hondy akord wejście /wyjście (może to mieć jakiś wpływ?)
                        I mam jeszcze jedno pytanie może mi ktoś powiedzieć co to są za czujniki zaznaczone w kółeczku ? ten ze strzałką to czujnik temperatury wody tyle wiem
                        Według mnie też, masz coś nie halo z paliwem (parafinę). Ja jak mialem 1,9TDI to pęchrzyk powietrza był cały czas i w największe mrozy nic się nie działo.
                        A jeśli chodzi o czujniki - to według mnie to są świece żarowe od pogrzewania płynu chłodzacego - żeby auto szybciej złapało temperatury.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Venay Zobacz wpis
                          I mam jeszcze jedno pytanie może mi ktoś powiedzieć co to są za czujniki zaznaczone w kółeczku ? ten ze strzałką to czujnik temperatury wody tyle wiem
                          To co zaznaczyłeś na zdjęciu to świece podgrzewające płyn chodzący.
                          Pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym to normalka. W twoim przypadku problemem jest raczej kiepskie paliwo. Producenci paliw oszczędzają na dodatkach do paliwa zapobiegających zamarzaniu i później mamy takie "kwiatki"... Czy dużo masz tego paliwa w baku...?

                          Komentarz


                          • #14
                            Przyczyną faktycznie było kiepskie paliwo, teraz pali od strzału . zbiornik był tak usyfiony , że szkoda gadać nawet.
                            Teraz mam inny problem świece żarowe nie grzeją , elektryk który ją sprawdzał stwierdził że jest to wina ecu silnika, podobno przekłamuje temperaturę i widzi ze jest ciepło.

                            Komentarz


                            • #15
                              Venay a czujnik temperatury wymieniałeś ??? jeśli tak to jaki jest oryginał czy zamiennik ???
                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                              Komentarz


                              • #16
                                Venay masz silnik po wymianie tak? bo wspominałeś że ori było 90 ps wersja, a teraz masz 110. Może ten co wymieniał jakieś sztrucla wstawił, albo zrobił to na "pi x drzwi" stąd może masz problemy....może ecu masz inny...Za Ciebie robiłeś? czy po wymianie kupiłeś auto? mi to wygląda na jakąś fuszerkę....coś z kompem, inne obudowy filtrów, syf w zbiorniku....

                                Komentarz


                                • #17
                                  Cześc co to jest ECU?
                                  gryf

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    sterownik/komputer w samochodzie

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X