Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Korozja i lakierowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Korozja i lakierowanie

    Nad szyba przednią mam takie oto trafienie. Zaczyna co raz bardziej się powiększać i już czas na reakcję. Mam podkład epoksyd, lakier kolor epoksyd i bezbarwny epoksyd. Ale czy mogę to oczyścić do gołej blachy? Przecież zedrę ocynk. Chemii Cortain F też nie mogę użyć bo to reakcja cynk, żelazo i kwas. Jak z takim czymś poradzić? Niestety wchodzi sobie pod uszczelkę szyby.
    Załączone pliki

  • #2
    Spoko, szlifuj do gołej blachy tam już warstwy cynku nie ma, została zjedzona. Do głębszych wżerów dobra jest mini szlifierka i frezik, później neutralizator. Ale generalnie bez wyciągania szyby ciężko będzie dotrzeć i dobrze zabezpieczyć nadszybie.

    Komentarz


    • #3
      Dokładnie... Ja tego nie widzę, żeby zrobić to dobrze bez wyciągania szyby. Trochę przypudrujesz, ale za rok i tak wyjdzie na nowo.
      Szczególnie, jeśli lakiery, o których piszesz to spraye 1K.

      Komentarz


      • #4
        Musisz wyciągnąć szybę ze względu iż jest ruda poniżej rantu dachu, więc niestety musisz oddać to do blacharza...

        Komentarz


        • #5
          Dla mnie przy takich sprawach - zwłaszcza, że masz wersję 1.6 czyli taką jakich jeszcze sporo na rynku - inwestowanie mało opłacalne. No chyba, że masz super stan w ogóle i szczególe.
          Tak jak koledzy piszą zrobić dobrze to trzeba wyjąć szybę a i tak nie masz gwarancji czy za 2 lata nie będzie w tym samym miejscu powtórki. Do tego robota lakiernicza. W sumie nie wiem czy za 500zł ktoś będzie chciał rozmawiać.
          Niemniej ratować trzeba bo przy dobrych wiatrach perforację możesz mieć jeszcze w tym roku.

          Szukał bym już powoli dla niej jakiegoś obywatela państwa czosnkowego.
          Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
          ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
          Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
          Spalanie - Motostat.pl
          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz


          • #6
            Zamalowane tym co miałem. Trzyma lepiej niż plaster. Za dwa lata wyjdzie bo ruda siedzi pod uszczelką. W tym czasie szacuję że auto przejedzie do 450kkm z LPG od fabryki więc ani buda ani silnik. Kończę inwestycję w takim zakresie. Na oldtimera nie będę trzymał.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez mark711 Zobacz wpis
              W tym czasie szacuję że auto przejedzie do 450kkm z LPG
              poczciwe 1.6 MPi

              ...Moje Cappuccino MPi...

              jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
              sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

              Komentarz


              • #8
                Jak dla mnie powinien być przeszlifowany, zabezpieczony przed korozją, otynkowany i pomalowany

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X