Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Korozja i lakierowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Adam Małysz
    odpowiedział(a)
    Jak dla mnie powinien być przeszlifowany, zabezpieczony przed korozją, otynkowany i pomalowany

    Zostaw komentarz:


  • Przemek_i
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mark711 Zobacz wpis
    W tym czasie szacuję że auto przejedzie do 450kkm z LPG
    poczciwe 1.6 MPi

    Zostaw komentarz:


  • mark711
    odpowiedział(a)
    Zamalowane tym co miałem. Trzyma lepiej niż plaster. Za dwa lata wyjdzie bo ruda siedzi pod uszczelką. W tym czasie szacuję że auto przejedzie do 450kkm z LPG od fabryki więc ani buda ani silnik. Kończę inwestycję w takim zakresie. Na oldtimera nie będę trzymał.

    Zostaw komentarz:


  • Bambek1
    odpowiedział(a)
    Dla mnie przy takich sprawach - zwłaszcza, że masz wersję 1.6 czyli taką jakich jeszcze sporo na rynku - inwestowanie mało opłacalne. No chyba, że masz super stan w ogóle i szczególe.
    Tak jak koledzy piszą zrobić dobrze to trzeba wyjąć szybę a i tak nie masz gwarancji czy za 2 lata nie będzie w tym samym miejscu powtórki. Do tego robota lakiernicza. W sumie nie wiem czy za 500zł ktoś będzie chciał rozmawiać.
    Niemniej ratować trzeba bo przy dobrych wiatrach perforację możesz mieć jeszcze w tym roku.

    Szukał bym już powoli dla niej jakiegoś obywatela państwa czosnkowego.
    Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Musisz wyciągnąć szybę ze względu iż jest ruda poniżej rantu dachu, więc niestety musisz oddać to do blacharza...

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Dokładnie... Ja tego nie widzę, żeby zrobić to dobrze bez wyciągania szyby. Trochę przypudrujesz, ale za rok i tak wyjdzie na nowo.
    Szczególnie, jeśli lakiery, o których piszesz to spraye 1K.

    Zostaw komentarz:


  • samtech84
    odpowiedział(a)
    Spoko, szlifuj do gołej blachy tam już warstwy cynku nie ma, została zjedzona. Do głębszych wżerów dobra jest mini szlifierka i frezik, później neutralizator. Ale generalnie bez wyciągania szyby ciężko będzie dotrzeć i dobrze zabezpieczyć nadszybie.

    Zostaw komentarz:


  • mark711
    rozpoczął temat Korozja i lakierowanie

    Korozja i lakierowanie

    Nad szyba przednią mam takie oto trafienie. Zaczyna co raz bardziej się powiększać i już czas na reakcję. Mam podkład epoksyd, lakier kolor epoksyd i bezbarwny epoksyd. Ale czy mogę to oczyścić do gołej blachy? Przecież zedrę ocynk. Chemii Cortain F też nie mogę użyć bo to reakcja cynk, żelazo i kwas. Jak z takim czymś poradzić? Niestety wchodzi sobie pod uszczelkę szyby.
    Załączone pliki
POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X