Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak ogrzewania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak ogrzewania

    Witam. Podpinam się pod temat mam to samo w O2. Mało przyjemna sprawa szczególnie dla siedzącego z tyłu.

  • #2
    Brak ogrzewania

    Przestało mi grzać w samochodzie.
    Nagrzewa się normalnie.
    Budzik na 90 staje.
    Dolny wąż od chłodnicy po pałowaniu zimny górny gorący.
    Płyn jest.
    Termostat się skończył?
    Była O1 Laurin & Klement +
    President Johnny II ASC / Sirio Silver Mag 90
    _________________________________
    Najważniejsze to abyśmy byli zdrowi.....
    reszta to CH......

    Komentarz


    • #3
      casuper, Po mojemu jak by był walnięty termostat to by górny wąż był zimny.Nie masz zasyfioną chłodnice :?:
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz


      • #4
        Klima ręczna czy manualna? Na moje oko albo któryś czujnik padł albo potencjometr w klapie regulacji ciepłe/zimne. Podepnij VAG-a i połącz się klimą i szukaj błędów jak nie będzie to bloki pomiarowe i przeglądaj jakie temperatury pokazują czujniki.

        Komentarz


        • #5
          Mam climatronic.
          Mi sie cos wydaje , ze to te gowniane klapy.
          przeraza mnie mysl rozbebeszania konsoli.
          Gdzies widzialem na forum jak sie zabrac za to ale nie moge znalezc.
          Ma ktos moze?
          No ale bez VAGa sie nie obedzie.

          Sprawdzilem climatronica z palca i wyskoczyl blad 4f8 (silownik klapy centralnej)
          Szukam i nie moge znalezc w aucie i na forum.
          mam juz pol kokpitu rozebrane....
          a dzien sie konczy.
          Była O1 Laurin & Klement +
          President Johnny II ASC / Sirio Silver Mag 90
          _________________________________
          Najważniejsze to abyśmy byli zdrowi.....
          reszta to CH......

          Komentarz


          • #6
            Proszę bardzo :-) A błąd 4F8 to klapa V70
            Dobrze by było gdybys jeszcze zrobił nastawy podstawowe climatronika.

            Nastawy Podstawowe /Basic settings
            Przed wykonaniem nastaw robimy skan, jeżeli pojawią się błędy kasujemy je i sprawdzamy ponownie czy powróciły jeśli tak usterki muszą zostać naprawione.
            UWAGA jest to warunek konieczny aby wykonać nastawy podstawowe.
            Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione.
            Brak zapisanych błędów w sterowniku.

            Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:
            Wchodzimy w 04 - Basic Settings
            Potwierdzamy
            Wpisujemy numer grupy 001i klikamy [Go]
            Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.
            Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych.

            Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
            Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.

            Jeszcze raz dla pewności sprawdzamy czy nie pojawiły się błędy i kończymy pracę VAG-a.
            Załączone pliki
            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

            Komentarz


            • #7
              Sorry za odgrzewanie kotleta
              Moja O2 ma dziwny objaw - cały czas chłodzi. A że pogoda się popsuła, to zaczyna to być uciążliwe.
              Niezależnie od nastawy pokrętła temperatury, z kratek leci zimne powietrze. Dopiero jak nastawię na maksa to leci ciepłe, ale to jest dogrzewanie elektryczne.
              Wczoraj poszperałem w VCDS i znalazłem, że odczyt temperatury na "8 Temp. nawiewu na środku (tablica przyrz.: str. kierowcy) 57,3 oC"
              Wnioskuję, że jakiś czujnik temperatury kłamie, że leci ciepłe powietrze, dlatego samochód na siłę podaje zimne.
              Mam rację? Gdzie szukać tego czujnika? jak go diagnozować?

              temperatura.jpg
              Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

              Komentarz


              • #8
                A no to wszystko jasne, fajnie wyjaśnione.

                Komentarz


                • #9
                  U mnie też pojawił się błąd 4F8 (01272 faulty na VCDS) i nie mogę ustawić nadmuchu na szybę. Po skasowaniu ciągle powraca od razu. Robienie nastawów podstawowych nie eliminują problemu. Przez to w deszczowe i zimne dni ciężko pozbyć się parujących szyb mimo, że filtr kabinowy wymieniony. Temperaturę nadmuchu mogę regulować.
                  Czy ktoś podpowie, czy w O1 BFQ z 2007 roku trzeba demontować konsolę środkową, aby dostać się do silniczka V70? Może da się go wyjąć po wykręceniu schowka? A może znacie inny sposób, aby na "sztywno" i "ręcznie" ustawić nadmuch na szybę?
                  Ostatnio edytowany przez msemafor; 31044.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam, pozwólcie że się podepnę do tematu, problem z ogrzewaniem jaki występuje w mojej O1 BFQ jest nietypowy, mianowicie w czasie jazdy ogrzewanie działa, leci bardzo ciepłe powietrze, kiedy się zatrzymam i dłuższy czas auto jest na biegu jałowym, powietrze się schładza aż do zimnego, co ciekawe po włączeniu klimatyzacji ciepłe powietrze leci cały czas . Ma ktoś może jakieś pomysły co jest nie tak? Pozdrawiam

                    Komentarz


                    • #11
                      Zapowietrzony układ chłodzenia?

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez szefomen Zobacz wpis
                        Witam, pozwólcie że się podepnę do tematu, problem z ogrzewaniem jaki występuje w mojej O1 BFQ jest nietypowy, mianowicie w czasie jazdy ogrzewanie działa, leci bardzo ciepłe powietrze, kiedy się zatrzymam i dłuższy czas auto jest na biegu jałowym, powietrze się schładza aż do zimnego, co ciekawe po włączeniu klimatyzacji ciepłe powietrze leci cały czas . Ma ktoś może jakieś pomysły co jest nie tak? Pozdrawiam
                        Układ sam się odpowietrza. Przytkana nagrzewnica osadem z węży nawet pomimo zalewania płynem. Odłącz węże w grodzi silnikowej od nagrzewnicy i przepłucz wodą. Uważaj na złączki plastikowe, mogą być kruche z upływem lat. To że na klimie wzrasta temperatura wiąże się ze wzrostem obrotów i obieg jest szybszy. Miałem ten sam problem, aż do całkowicie przestało grzać. Błędów w climatroniku po teście z palca nie miałem. Zabieg pomógł.
                        Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam po dłuższej przerwie, zabieg wymiany nagrzewnicy pomógł, teraz grzeje, że aż miło... Nagrzewnica Nissens... Pozdrawiam

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X