Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

masa błędów 1,6 combi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • masa błędów 1,6 combi

    Witam serdecznie!
    Jestem nowy na forum, posiadam Skodę Octavię 1,6 BFQ z gazem z 2006 roku. Po podlaczeniu VAGa pojawiają sie nastepujące błędy:
    16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    17925 Przekaźnik silnika - przerwa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16555 System zbyt ubogi (strona 1)
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16554 Błędne ustalanie mieszanki (strona 1)
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16520 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 2)
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    Po skasowaniu błędów nic się nie pojawia, dopiero po przejechaniu 3 km pojawiąją się ponownie błędy i zapala sie check... co mam robić???? jakieś rady, sugestie?

  • #2
    Zacząłbym od sprawdzenia sondy lambdy. No i czujnika obrotów silnika. Generalnie czytać czytać i jeszcze raz czytać i niestety sprawdzać. Być może jeden błąd generuje reszte...
    Masz dobre Aku?
    SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

    Komentarz


    • #3
      a mnie to śmierdzi słabą masą, ewentualnie wilgocią na wtyczce komputera lub uszkodzoną wiązką elektryczną. Po prostu za dużo różnych błędów aby winić lambdy. Proponuje sprawdzić jak Gomar zauważył stan aku (najlepiej u kogoś kto dysponuje testerem), a następnie połączenia masowe (nadwozie, silnik, aku) i jak tam nic się nie znajdzie to już wyższa kabelkologia i szukanie zaśniedziałych połączeń i przetartych przewodów.
      I tak na wszelki wypadek "NIGDY NIE PRYSKAMY KONTAKT SPRAYEM NA ZŁĄCZA SOND" na inne czujniki też nie - żebyś czasem w ramach poszukiwań nie dodał kolejnego problemu (bo zdarzało się że ktoś szukając powodu błędu dodał kolejny - i niepotrzebnie później wymieniał sondy)

      Komentarz


      • #4
        Aku jest od nowości czyli ma już...11lat. ostatnio wymieniłem cewkę zapłonową bo w nocy zaobserwowałem iskry z niej

        Komentarz


        • #5
          to tym bardziej posprawdzaj układ elektryczny auta. dokładnie tak jak koledzy powyżej napisali.
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz


          • #6
            Troche "zaniedbany" samochod.....

            Komentarz


            • #7
              11 letni aku zdecydowanie może być przyczyną, szczerze mówiąc jestem zaskoczony, że jeszcze działa.

              Komentarz


              • #8
                Witam ponowie. Akumulator wymieniony masa sprawdzona...moim zdaniem albo sonda albo czujnik hala... oto lista blędów co pojawiają sie co kilka km po usunięciu błędów:
                KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 20.05.2017 Godzina 11:20:32
                °6A906033DM SIMOS33 1.6l 2V 00HS7290
                17925 Przekaźnik silnika - przerwa
                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
                16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału
                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
                16555 System zbyt ubogi (strona 1)
                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
                16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
                16522 Sonda lambda wysokie napięcie (strona 1 czujnik 2)
                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
                16719 Czujnik położenia wałka rozrządu A - obwód
                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
                16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
                brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

                Czasami bywa tak, że octavia ciężko odpala, długo się kręci rozrusznikiem...a potem nie ma mocy, siły, obroty max to 5000.
                Ale jak zgaszę silnik i odpalę to lepiej działa...
                czekam na rady i sugestie...
                Z góry dziękuję...

                Komentarz


                • #9
                  generalnie niezłe szambo w tych czujnikach. czujnik wałka może powodować to odpalanie, ja bym zaczął od niego. potem podpiął na nowo po wymianie i zobaczył co zostało. w drugiej kolejności zająłbym się lambdą....

                  a w ogóle w zerowej kolejności do pojechał do gazownika i zobaczył jak ustawienie komputera gazowego i współgranie z benzyną ma się do rzeczy.....bo stąd mogą być te wszystkie krzaki. to landi...jak się ją zapuści to potrafi krzaczyć....

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X