Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Sterownik Wentylatorow 1J0919506L

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sterownik Wentylatorow 1J0919506L

    Czesc,
    Jestem po wizycje u mechanika. Stwierdzil awarie sterownika i ponoc jesli zmieniac to tylko na taki sam z koncowka L bo inne moga nie dzialac poprawnie.

    Krzyknal cene zaporowa 800 zl, czy wiece jak jest z ymi zamiennymi literami w tych sterownikach ?

  • #2
    Witam. Dobrze Ci mówi, szukaj takiego samego z końcówką L. U mnie działa z M , ale są problemy z drugim biegiem wentylatora, którego nie ma. Nie kombinuj kup na allegro, ceny chodzą po 300- 400 zł. Możesz go sam wymienić , trzeba się tylko trochę pogimnastykować

    Komentarz


    • #3
      czesc kupiona w necie,295zl

      Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

      Komentarz


      • #4
        Czyli teraz zostaje ci montaż i oby to pomogło. Swoją drogą ciekawe skąd ten twój mechanik takie ceny bierze . Lepiej zmień mechanika, albo sam kupuj części

        Komentarz


        • #5
          cena podana z ASO (zweryfikowalem), niestety czesc z allegro (nowka) nie uruchamia sprezarki od klimy. Jakas madra glowa ktory sterownik jest kompatybilny do BFQ.
          Wydaje mi sie ze czesci na allegro to chinskie podroby bo kazdy wysyla bez ory opakowania, to samo na alliexpres jest.
          W ASO poinformowali mnie ze tej czesci aktualnie brak w PL i do 10dni sprowadzenie na magazyn, 802 zl brutto.

          Komentarz


          • #6
            Kiedyś miałem podobny problem z przekaźnikiem wycieraczek. Kupiłem nówkę, ale jakiś zamiennik nie pamiętam, czy Topran czy Vika, z racji iż nowy OEM kosztował coś koło 200 zł i musiałem oddać, bo nie działało. Następnie kupiłem oryginał używkę za jakieś 30 zł i śmiga już rok.
            Sławek

            Komentarz


            • #7