Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przebiera jak jest ciepło na dworze bfq

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przebiera jak jest ciepło na dworze bfq

    Jak w temacie oct 2002 rok bfq jak postoi np po pracy na dworze jest około 20 stopni odpalam i 30 sekund garbato chodzi strzela w tłumik smierdzi z rury nieprzepalonym paliwem niekiedy nawet zgasnie... po 30 sekundach jest ok moge ja gasic odpalac i juz jest ok.... dodam ze po nocy jak jest zimno pali pieknie. Wymienione swiece kable uszczelki dolotu przepływka czyszczenie przepustnicy czujnik cieczy, sonda.... Co ciekawe elektryk rozklada rece bo zadnych błedów nie ma

  • #2
    a pompa paliwa?

    Komentarz


    • #3
      Winne jest na 99,9% LPG... Klasyczny objaw rozjechanych korekt. Przejedź się do pracy na Pb raz (no chyba że masz 2km do pracy to trochę dłużej pojeździj, tak żeby choć z 10km na Pb było) i zobacz jak będzie palił.
      Ostatnio edytowany przez zwonko; 41249.

      Komentarz


      • #4
        Albo jak umiesz to zrób logi 033 z przełączaniem paliwa.

        Komentarz


        • #5
          ja mam opóźniony lpg o 7 sekund.... robi mi to jeszcze na benznie. ale mam do pracy 15 km wiec przejade na benznie jak mowisz i zobaczymy

          Komentarz


          • #6
            co znaczy logi ?? nie czaje kompletnie a i ostatnio blyłem na przegladzie gazu i powiedział ze wszystko ładnie i ze mapy sie zgadzają
            Ostatnio edytowany przez itkas; 44503.

            Komentarz


            • #7
              logi, czyli rejestracja parametrów pracy. podpinasz kabel, odpalasz vag-com/vcds, wchodzisz w engine, wybierasz measure block i dajesz log. na necie jest pełno poradników.

              Komentarz


              • #8
                sprawdzałem gaz i jest wszystko ok. reset map kalibracja itd gazownik mowil ze pracuje wzorowo mial go cały dzień. A jak jest cielpo zauważyłem powyżej 12 stopni to prycha...
                pojade jeszcze do elektryka i zobaczymy te logi.. a moze w koncu jakis błąd wywalilo

                Komentarz


                • #9
                  Ja i tak nie ufam gazmanowi. Pokaż mi zdjęcie jak podpinał się pod VAGa, albo wpinał się z sondą AFR to uwierzę.

                  Komentarz


                  • #10
                    błędy 18070, 16825, 16556,16485. skasowałem, wymienilem przepływke i zostały dwa: 18070 i16556 z tym ze ten drugi wystepuje jak przełaczy na gaz.... ale pojazdze na benzynie do jutra i sie upewnie czy na benzynie to robi. o wymianie przepływki nie prycha jak jest cieplo dzis 31 stopni... ale za to po przełaczeniu na gaz (po 7 sekundach opóźnienia) zgasła 3 razy

                    Komentarz


                    • #11
                      zrobilem 40 km na benznie i bez błedów przełaczłem na gaz i wywala bogata mieszanke

                      Komentarz


                      • #12
                        No i teraz powiedz mi jak błąd zbyt bogatej mieszanki ma się do tego że gazownik powiedział że wszystko jest ok? czary?

                        Komentarz


                        • #13
                          szczerze to powoli zaczynam w nie wierzyć. Ale sam widziałem jak map się pokrywają w sobote pojade jeszcze raz... a moze samemu kupie interfejs i coś pomślimy? To tylko stag zaden cud techniki

                          Komentarz


                          • #14
                            Stag 300/200 pewnie. Owszem nie cuda techniki ale mają prawo działać. Interfejs VAG+interface STAG i można myśleć. Zresztą masz jakiegoś speca od VAGów to powinien ogarniać Ja coś tam mogę podpowiedzieć.
                            Czy podczas jazdy na Pb również przebierał przy odpalaniu?
                            Mapy są o kant D rozbić jeśli nie są zbierane w tych samych warunkach a i wtedy ich miarodajność zakwestionuje większość lepszych gazmanów. Miarodajne są korekty paliw, wbudowana sonda AFR, zewnętrzna sonda AFR, czasy wtrysku.
                            Ewentualnie jeśli to faktycznie kwestia "czarów" to może to być lejący wtrysk, którego to mapy raczej nie wyłapią.
                            Ostatnio edytowany przez zwonko; 41249.

                            Komentarz


                            • #15
                              A wiec udalo mi sie zdobyć kabelek i zrobilem zdjecie z pracy gazu. Co zauwazyłem: robie autokalibracje i jakis czas jest ok niekiedy 500 km niekiedy tysiac i bach kontrolka check engine sie zapala bogata mieszanka patrze na program mapa gazu wyzej od benzyny. Pytanie dlaczego mapa gazu sama sie podnosi?
                              Załączone pliki

                              Komentarz


                              • #16
                                Po autokalibracji to sobie można jeździć. Trzeba strojenie zrobić. Mapę trzeba zbierać idealnie w tych samych warunkach inaczej to błądzenie. Od ustawienia instalacji sa korekty. Generalnie twój sterownik to chyba 4 Eco czy jakoś tak i o ile się nie mylę to on nie ma korekty po temperaturze gazu. Coś mi się kojarzy że w nowszym sofcie to zmienili wbudowana. Popatrz za nowszym firmware. Na lpg-forum znajdziesz temat podstawy strojenie, trzeba przeczytać.
                                Edit: na screenie widzę że zakładka od temperatury gazu jest więc spoko. Pewnie Trzeba ją poprawić. Problem ze teraz nie ma gorącą na zewnątrz i auto pewnie w miarę pali. Trzeba sprawdzić co się dzieje z korektami/czasem wtrysku gdy jest wyższa temperatura gazu 80
                                Ostatnio edytowany przez zwonko; 41249.

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X