Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błędy Climatornika, analiza logów, pomoc w naprawie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błędy Climatornika, analiza logów, pomoc w naprawie.

    Witam drogich forumowiczów. Niedawno stałem sie nabywcą Octavi 1.6 102KM 02r. Przy kupnie byłem świadom niesprawności układu klimatyzacji, chodź byłem zapewniany o "czujniku temperatury". Wiem, że układ klimatyzacji jest doszczętnie pusty. Udałem się dziś na sprawdzenie komputera na temat błędów i tego co on ma do powiedzenia o klimatyzacji.. Oto logi dotyczące układu klimatyzacji:

    2 Faults Found:
    00792 - A/C Pressure Switch (F129)
    35-00 - -
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    37-10 - Faulty - Intermittent

    Wiem, że jedno z nich to jest silnik klap, kolejne odpowiada za brak czynnika. Jednak możecie mi powiedzieć co oznacza pierwszy? Jeszcze program nie chciał się połączyć z modułem Klimatronika. A podczas testów wskazywał inne temperatury niż panel w samochodzie. Czy może być to spowodowane jakąś błahą opcją jak zaśniedziały styk etc? Czy na co to wskazuje.

    Druga sprawa, znalazł by się ktoś odważny wytłumaczyć coś o tym silniku? Chodzi mi czy da się do w własnym zakresie w jakiś sposób zreanimować.

    Z góry dziękuje, za nie uzycie dobre funckji "szukaj" z góry przepraszam.

  • #2
    czujnik F129 to defacto czujnik ciśnienia, błąd nie wskazuje w O1 dokładnej przyczyny
    przyczynami może być za małe/za duże ciśnienie lub uszkodzony czujnik lub brak przepływu w obwodzie klimatyzacji, czyli np. zapchany osuszacz
    drugi błąd to klasyczny błąd silniczka klapy obiegu powietrza, tym bym się nie przejmował na razie, pewnie do wymiany będzie
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      Jasne, rozumiem tak czy tak ten silniczek da sie jakoś zreanimować czy wymiana?
      Kolejne pytanie chodź nie chronologicznie to Ten czujnik F129 da się w O1 jakoś bardziej zidentyfikować co wskazuje w wyżej wymienionych problemach?
      Piszesz za małe ciśnienie - jest totalny brak czynnika. Może to być powodem?

      Komentarz


      • #4
        totalny brak czynnika = za małe ciśnienie
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          A jest jeszcze jakies wytłumaczenie tego, że na programie na PC pokazywało inne tempreatury (lekko wyższe) niż na panelu. Z ogólnych oględzin panel sprężarkę załącza, reaguje na wszystkie funkcje. Idąc dalej ten silniczek może powodować lekki hałas podczas pracy na wysokich stopniach nadmuchu?

          Komentarz


          • #6
            na panelu jest temperatura nastawiona przez użytkownika, a na czujnikach temperatura aktualna, która dąży do ustawionej
            przy półotwartej klapie może szumieć wyczuwalnie
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X