Witam.
Podczas jazdy poczułem spalony plastik i zobaczyłem dymek. Opadły mi wskazówki temperatury silnika oraz wskaźnik poziomu paliwa. Licznik oddałem do chłopaków co bawią się naprawianiem elektroniki. Spalona była ścieżka na płytce w liczniku. Powiedzieli mi, że wina leży w tym, że na niebieskiej 32 pinowej wtyczce licznika na pinie 8 i 5 jest prąd a nie powinno go tam być.
Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna ? przetarty kabel i zwarcie ? gdzie wskaźnik paliwa i temperatury silnika możne być na tyle blisko by w obu było coś nie tak ?
Licznik VDO 1U0920811C 47H
PS. miernik pokazuje napiecie okolo 6 niskie bardzo w 5 i 8 pinie a mechanik mowil ze ma go tam nie byc. Druga kwestia ze w kostce w zbiorniku paliwa sa 4 kable 2 duze i 2 cienkie . 1 duzy ma prad drugi nie ma i tak jest podobno prawidlowo ale rowniez jeden z cienkich ( ten obok grubego z pradem) ma prad i to jest podobno nienormalne czy to prawda ?
Podczas jazdy poczułem spalony plastik i zobaczyłem dymek. Opadły mi wskazówki temperatury silnika oraz wskaźnik poziomu paliwa. Licznik oddałem do chłopaków co bawią się naprawianiem elektroniki. Spalona była ścieżka na płytce w liczniku. Powiedzieli mi, że wina leży w tym, że na niebieskiej 32 pinowej wtyczce licznika na pinie 8 i 5 jest prąd a nie powinno go tam być.
Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna ? przetarty kabel i zwarcie ? gdzie wskaźnik paliwa i temperatury silnika możne być na tyle blisko by w obu było coś nie tak ?
Licznik VDO 1U0920811C 47H
PS. miernik pokazuje napiecie okolo 6 niskie bardzo w 5 i 8 pinie a mechanik mowil ze ma go tam nie byc. Druga kwestia ze w kostce w zbiorniku paliwa sa 4 kable 2 duze i 2 cienkie . 1 duzy ma prad drugi nie ma i tak jest podobno prawidlowo ale rowniez jeden z cienkich ( ten obok grubego z pradem) ma prad i to jest podobno nienormalne czy to prawda ?
Komentarz