Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ciekawy problem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ciekawy problem.


    zdjecie 2.jpg,zdjecie 1.jpg

    dziś podczas jazdy zaczęła wariować mi elektryka, zaświecały się ABS,ASR, CHECK ENGINE, PASY i gasły śmiatła. Na postoju zobaczyłem, że przepalił mi się przewód (nie wiem jak się nazywa) w pudełeczku na akumulatorze. Oto jak kolega serdeczny mnie poratował. Powiedzcie czy tak może zostać; co dalej z tym robić. Jak kupiłem samochód 8 miesięcy temu już lekko podtopione było i wcześniej ktoś już miał z tym problem.

    Bardzo proszę o waszą fachową pomoc. Z góry dziękuję.

  • #2
    Witaj Kolego.
    W mojej O1 miałem bardzo podobny problem dwa lata temu. Też kabelek był delikatnie mówiąc "przegrzany", potem zaczął szaleć akumulator i ładowanie. Skończyło się na regeneracji alternatora - wymiana elektroniki, szczotki i łożyska. Padł mi niestety też akumulator przy tym wariującym alternatorze. Kabel trzeba było poratować tak, jak Twój. Śmiga do teraz.

    No i mógłbyś profil uzupełnić to będzie wiadomo jakie auto i jaki silnik.

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz


    • #3
      Dzięki, czy w takim razie wzmocnić ten kabel czy zregenerować od razu alternator?

      Komentarz


      • #4
        jedź do jakiegoś ogarniętego elektryka. Ja doszedłem do tego miernikiem za 18pln bo auto zaczęło szaleć i pokazywać różne napięcie na mierniku. Zrobiłem też doświadczenie - włożyłem do swojej O1 akumulator z firmowej fabii. I tak się właśnie zagadka rozwiązała.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Arturro89 Zobacz wpis
          Dzięki, czy w takim razie wzmocnić ten kabel czy zregenerować od razu alternator?
          Warto wymienić ten przewód na większy przekrój z dobrze zaprawionymi końcówkami. Sprawdzić, oczyścić i dokręcić pozostałe połączenia plusowe i masowe. Później kilka pomiarów i będzie wiadomo co do ewentualnej weryfikacji alternatora.
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz


          • #6
            Alternator może jeszcze dobry ale ten kabel to jakaś domowa fuszerka z rurki miedzianej. Trzeba kupić kawałek porządnego kabla, oczka do niego i zarobić a to ustrojstwo wywalić.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X