Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dodawanie klucza (bez pilota) - problem... zły PIN??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dodawanie klucza (bez pilota) - problem... zły PIN??

    Jest problem... Został mi aż jeden klucz, w dodatku ten bez przywieszki.

    Nabyłem "pastylki" do immobilizera, skopiowałem mechanicznie klucz, włożyłem pastylkę do skopiowanego.. i problem.

    Odczytałem PIN programem VAG Commander wg tej instrukcji:


    Podpinam potem kabelek od VAG Commander 409, klikam w 17 (panel instrumentów), klikam w 11-login, podaję ten odczytany PIN poprzedzony zerem... OK... i gucio - "Login lost due to dropped session" czyli reakcja jak na zły PIN i na 9 minut mi się blokuje (odczyt z grupy 24).

    Help...

    Swoją drogą kopiowacz kluczy też coś się męczył, męczył i nic, ale nie wiem co próbował bo nie chciał pokazać

  • #2
    PS: za to chyba wyłączyłem sobie immobilizer wprawdzie marudzi migając lampką na ten niewprogramowany klucz, ale silnik odpala i nie gaśnie... przynajmniej na wolnych obrotach przez jakieś pół minuty Jutro sprawdzę więcej...

    Komentarz


    • #3
      PPS: ta sama grupa 17 blok 22 pole drugie ma zero - ponoć brak odpowiedzi z ECU. Komunikacja z ECU jako takim jest. WTF?? (i wymacałem jakieś dziwne pudełko w plastikach pod kierownicą - jakiś rzeźbiony dodatkowy immobilizer blokujący komunikację konsoli z ECU i przez to nie działa PIN??)

      Komentarz


      • #4
        Wrzuć zdjęcia jak możesz - będziemy szukać
        http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934
        https://www.facebook.com/ZielonaOctaviaByAndy/

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Andrzej Ława Zobacz wpis
          PPS: ta sama grupa 17 blok 22 pole drugie ma zero - ponoć brak odpowiedzi z ECU. Komunikacja z ECU jako takim jest. WTF?? (i wymacałem jakieś dziwne pudełko w plastikach pod kierownicą - jakiś rzeźbiony dodatkowy immobilizer blokujący komunikację konsoli z ECU i przez to nie działa PIN??)
          Skoro odczytałeś pin ze sterownika silnika i łączysz się z licznikiem to znaczy,że komunikacja jest.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz


          • #6
            Zagadka się rozwiązała - efekt "braku łączności" daje wyłączenie immobilizera w VAG Commander, plus blokowanie logowania może pojawić się od byle czego (a nie tylko od podania błędnego PIN). Musiałem poczekać, sprawdzić czy na pewno liczniki blokady zeszły do zera i poszło... uffff...

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X