Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z EGR

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Może to nie wina wężyka tylko jest nadpęknięty kruciec kolektora w który wchodzi wężyk ? Mówiłem że jest nieszczelność ....

    Komentarz


    • #27
      To dlaczego syczenie ustaje po ściśnięciu węża ? Nie powinno syczeć pomimo nieszczelności ? Poza tym tej części chyba się nie wymienia bo to część kolektora i jest z nim zespolona.

      Komentarz


      • #28
        W moim aucie nic nie syczy . Może syczeć gdy wężyk jest odpięty od kolektora lub pęknięty albo odpięty od odmy lub pęknięty kruciec . Normalnie nic nie powinno być słyszalne . Czy jesteś pewien że wężyk obustronnie jest prawidłowo osadzony na swoim miejscu ? Rurę podobno kupowałeś nową więc i wężyk zapewne był nowy . Pęknięcia nie podejrzewam . Może ten wężyk jest dołem nie wpięty ? Wtedy zaciśnięcie wyeliminuje syczenie .

        Komentarz


        • #29
          Syczenie jest jak się zdejmie wężyk, to normalne bo słychać podciśnienie. Nie ma opcji żeby był źle wpięty dołem, wchodzi po całej szerokości tak samo. Inna sprawa że mogłem przekrecic strony , ale ma ta samą średnicę , więc wątpię żeby to miało wplyw.

          Komentarz


          • #30
            Przy sprawnym układzie i przy pracującym silniku żadne syczenie nie powinno być słyszalne . Chyba że założysz stetoskop . Opisz dokładnie albo najlepiej zrób zdjęcie miejsca gdzie umieściłeś podkładkę . Strony nie mają znaczenia dla szczelności .

            Komentarz


            • #31
              Poddałem się z tym przewodem. Założyłem na jego dwa końce po 1cm węża o grubszym przekroju żeby większy dociskał mniejszy wąż i tak założyłem. To syczenie to chyba podciśnienie które poprostu słychać... Kolego Kot72, jaki masz przepływ powietrza g/s przy tych 672 obrotach ?? U mnie chyba problem tkwi w uszczelkach. Dziś zerowałem wszystko na kanale 000 zrobiłem trasę 25km na benzynie i jak stanąłem to lambda na postoju szła w górę jak szalona i doszła do 15% a to pewnie nie koniec no i oczywiście przepływ powietrza 1,7 g/s... Chyba mam winnego...

              Komentarz


              • #32
                Już dawno Tobie pisałem że masz nieszczelność . U mnie przepływ na wolnych to ok 2.12 g/s ( wartości bez obciążenia ) gdy dodam światła + ogrzewanie tylnej szyby mam 2.35 g/s

                Komentarz


                • #33
                  I jestem Ci za to wdzięczny, ale musiałem się przekonać sam. Taki charakter. Co do uszczelek to polecasz jakieś konkretne firmy ? Na skodaczesci są Victor reinz za 10zl/ sztuka. Cena wydaje się atrakcyjna.

                  Komentarz


                  • #34
                    U siebie założyłem właśnie te victory na dół poszły zielone elringi . Victory są twardsze niż uszczelki org . więc gorzej jest spasować kolektor ale ogólnie wykonanie jak najbardziej o.k .

                    Komentarz


                    • #35
                      Dziś zamówiłem 13zl / sztuka. Na weekend się za to zabiorę. Te z kolei w sklepie u mnie w mieście i bez przesyłki więc wyjdzie podobnie cenowo
                      Ostatnio edytowany przez shanzi; [ARG:4 UNDEFINED].

                      Komentarz


                      • #36
                        O.K. jeśli skompletowałeś potrzebne narzędzia to do dzieła . Cena uszczelki w normie .

                        Komentarz


                        • #37
                          .... oczywiście zakładam że zapoznałeś się z instrukcją rozbiórki kolektora . Zwróć uwagę na następujące rzeczy . Pompa SAI da się wyjąć ze wspornika tylko w jednym konkretnym położeniu więc delikatnie abyś nie zerwał izolacji z przewodów . Oringi przewodów SAI warto posmarować olejem . Kolektor składasz bardzo delikatnie . Jeśli coś nie wchodzi to nie wolno pchać na chama bo pozawijasz uszczelki . Uszczelki smarujesz olejem aby lżej było złożyć połówki kolektora . Pamiętaj o podłączeniu wężyków podciśnieniowych . Więcej pułapek nie przewiduję .

                          Komentarz


                          • #38
                            Uszczelki kupione, jednak temat mnie przerósł. Niby nic , ale skończyło się na wyczyszczeniu przepustnicy. przy okazji sprawdzilem kolektor za uszczelka przepustnicy, czarno i brudno. olej ze spalinami od egr egr zrobił swoje. odziwo ktos chyba czyścił przede mną przepustnice bo latwo bylo ja doczyscić. brud nie byl zaschnięty.

                            Komentarz


                            • #39
                              Spaliny z EGR plus olej z odmy zrobiły przez lata bagienko w kolektorze . Widocznie jeszcze nie nadszedł ten dzień ...Skoro dobrałeś się do przepustnicy to kolektor zrobisz niebawem . Jakby co pisz śmiało . Wytłumaczę krok po kroku .

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X