Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z EGR

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Może to nie wina wężyka tylko jest nadpęknięty kruciec kolektora w który wchodzi wężyk ? Mówiłem że jest nieszczelność ....

    Komentarz


    • #27
      To dlaczego syczenie ustaje po ściśnięciu węża ? Nie powinno syczeć pomimo nieszczelności ? Poza tym tej części chyba się nie wymienia bo to część kolektora i jest z nim zespolona.

      Komentarz


      • #28
        W moim aucie nic nie syczy . Może syczeć gdy wężyk jest odpięty od kolektora lub pęknięty albo odpięty od odmy lub pęknięty kruciec . Normalnie nic nie powinno być słyszalne . Czy jesteś pewien że wężyk obustronnie jest prawidłowo osadzony na swoim miejscu ? Rurę podobno kupowałeś nową więc i wężyk zapewne był nowy . Pęknięcia nie podejrzewam . Może ten wężyk jest dołem nie wpięty ? Wtedy zaciśnięcie wyeliminuje syczenie .

        Komentarz


        • #29
          Syczenie jest jak się zdejmie wężyk, to normalne bo słychać podciśnienie. Nie ma opcji żeby był źle wpięty dołem, wchodzi po całej szerokości tak samo. Inna sprawa że mogłem przekrecic strony , ale ma ta samą średnicę , więc wątpię żeby to miało wplyw.

          Komentarz


          • #30
            Przy sprawnym układzie i przy pracującym silniku żadne syczenie nie powinno być słyszalne . Chyba że założysz stetoskop . Opisz dokładnie albo najlepiej zrób zdjęcie miejsca gdzie umieściłeś podkładkę . Strony nie mają znaczenia dla szczelności .

            Komentarz

            Pracuję...
            X