Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Falowanie obrotów na zimnym silniku

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Ja ostatnio zakładałem u siebie Boscha - też ok.
    http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934 - Moja zielona

    Komentarz


    • #52
      Wymienione zostały kable na nowe firmy NGK, wymienione świece na nowe firmy NGG, wyczyszczona przepustnica. Problem dalej jest. Mechanik mówi, że ostatnią rzeczą jaka może być to uszczelki kolektora.

      Komentarz


      • #53
        U mnie w AKL po wymianie tych uszczelek problem ustał.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #54
          Witam ponownie, wczoraj dałem samochód ponownie do mechanika, żeby wymienił uszczelki kolektora ssącego. Dziś rano byłem mile zaskoczony - obroty nie spadały poniżej 700-800, silnik się nie krztusił i nie dusił.
          Podsumowując, wymieniłem czujnik temperatury, kable na firmy NGK, świece na firmy NGK, czyściłem przepustnicę i na końcu wymienione uszczelki kolektora. Dopiero po zmianie tych uszczelek problem ustał.
          Ostatnio gdzieś na jakimś forum VW wyczytałem, że po założeniu gazu gość miał dokładnie ten sam problem - dopiero wtedy skojarzyłem, że u mnie też po instalacji LPG tak zaczęło się robić, okazało się,że gdy majster zakładający mu gaz zdjął kolektor, żeby nawiercić otwory, to przy jego zakładaniu nie wymienił uszczelek na nowe - zostawił stare, twarde uszczelki. U mnie prawdopodobnie przyczyna była taka sama, ponieważ mechanik - ten mój, nie ten co zakładał gaz - dał mi zdjęte uszczelki wczoraj i były twarde jak plastik, czyli źle wpasowane, nieszczelne. Przy serwisie gazu, myślę że za około miesiąc czasu muszę chyba zje*ać majstra, bo mógł zadzwonić, powiedzieć jaka jest sytuacja, bym dopłacił te 100 zł i by nie było problemu.
          Tak na sam koniec chciałbym podziękować wszystkim za mniej i więcej pomocne porady.
          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #55
            TY!!!

            ...Moje Cappuccino MPi...

            jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez diil4life Zobacz posta
              Witam ponownie, wczoraj dałem samochód ponownie do mechanika, żeby wymienił uszczelki kolektora ssącego. Dziś rano byłem mile zaskoczony - obroty nie spadały poniżej 700-800, silnik się nie krztusił i nie dusił.
              Podsumowując, wymieniłem czujnik temperatury, kable na firmy NGK, świece na firmy NGK, czyściłem przepustnicę i na końcu wymienione uszczelki kolektora. Dopiero po zmianie tych uszczelek problem ustał.
              Ostatnio gdzieś na jakimś forum VW wyczytałem, że po założeniu gazu gość miał dokładnie ten sam problem - dopiero wtedy skojarzyłem, że u mnie też po instalacji LPG tak zaczęło się robić, okazało się,że gdy majster zakładający mu gaz zdjął kolektor, żeby nawiercić otwory, to przy jego zakładaniu nie wymienił uszczelek na nowe - zostawił stare, twarde uszczelki. U mnie prawdopodobnie przyczyna była taka sama, ponieważ mechanik - ten mój, nie ten co zakładał gaz - dał mi zdjęte uszczelki wczoraj i były twarde jak plastik, czyli źle wpasowane, nieszczelne. Przy serwisie gazu, myślę że za około miesiąc czasu muszę chyba zje*ać majstra, bo mógł zadzwonić, powiedzieć jaka jest sytuacja, bym dopłacił te 100 zł i by nie było problemu.
              Tak na sam koniec chciałbym podziękować wszystkim za mniej i więcej pomocne porady.
              Pozdrawiam
              Ci , którzy się nie słuchają i wymieniają wszystko inne niż uszczelki powinni to przeczytać . Grunt, że Ci dobrze doradzilismy i fura ładnie pracuje. Szerokości

              Komentarz

              Pracuję...
              X