Drodzy,
autko chodziło bardzo dobrze. Bez problemów - kontrolek. Pojechałem w trasę 100 w jedną 100 w drugą. Postawiłem na parkingu. Rano odpalam i na dzień dobry kontrolka EPC oraz jak sądzę, kontroli trakcji ( trujkącik owinięty strzałką), za chwilę dołączył check engine. Podpiąłem pod darmową wersję VAG-COM błąd :17553 short to plus. POjechałem do kolegi na komputer i oto co wyszło:
01274 - silnik krokowy klapy prędkości własnej
01314 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika
P0103 - wysokie napięcie w obwodzie pomiarowym A masowego lub obi*.......i nie widzę dalej.. 17553/P1145 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus
Czy to możliwe, żeby "mysz przegryzła" kable? Cz zdarza się, że nagle takie coś się wydarzy?
autko chodziło bardzo dobrze. Bez problemów - kontrolek. Pojechałem w trasę 100 w jedną 100 w drugą. Postawiłem na parkingu. Rano odpalam i na dzień dobry kontrolka EPC oraz jak sądzę, kontroli trakcji ( trujkącik owinięty strzałką), za chwilę dołączył check engine. Podpiąłem pod darmową wersję VAG-COM błąd :17553 short to plus. POjechałem do kolegi na komputer i oto co wyszło:
01274 - silnik krokowy klapy prędkości własnej
01314 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika
P0103 - wysokie napięcie w obwodzie pomiarowym A masowego lub obi*.......i nie widzę dalej.. 17553/P1145 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus
Czy to możliwe, żeby "mysz przegryzła" kable? Cz zdarza się, że nagle takie coś się wydarzy?
Komentarz