Mam już vaga który pokazuje mi te bloki 130...132. Dziś na szybkiego jak go testowałem to sprawdziłem. max na zimnym 109,5 stopni. Na postoju jak mu dałem 5 tys obrotów to dopiero spadło do 95 stopni. Jak przejechałem sie wokół bloku 20km/h to przy 3 tys obrotów spadło do 85 stopni. Kabelków jeszcze nie zamieniałem. Po weekendzie przetestuje jeszcze jak to się zachowuje przy różnych prędkościach.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
BFQ zmiana temperatury otwarcia elektronicznego termostatu
Zwiń
X
-
Witam mam problem z silnikiem bfq temp oscyluje 105-112°C a mody które ruscy napisali to pierwszy niezda egzaminu bo mam climatronik drugi sposób nie chce pchać elektroniki a trzeci sposób bylby dobry tylko skąd wziąść ten termostat który mozna zamontować prosiłbym o szybką odpowiedź z góry dziękuję pozdrawiam.
Komentarz
-
Czy zrobił już ktoś takiego moda z climatronicem ? Wszędzie tylko o zamianie kabelków i jakie to fajnie działa, ale jak zmodować climatronic ? Ruscy już to zrobili, ale prócz schematu niczego innego nie ma. Gdzie trzeba szukać, lutować, wpinać albo ciąć, czyli ogólnie jak wziąć się za konkretną rzeźbę ?? Pozdrawiam.
Komentarz
-
Zamieszczone przez zbysiu123 Zobacz wpisPrzez krótki okres zastosowałem czwarty sposób, po prostu miałem dwa termostaty i od zamontowanego odłączyłem wtyk elektryczny i podłączyłem do drugiego leżącego na silniku, tylko należy pamiętać o dobrym przymocowaniu. W mojej ocenie sygnał elektryczny podawany był na niezamontowany termostat, natomiast termostat pomimo braku sygnału sterowania elektrycznego otwierał się przy ok. 90 stopni. Ale wypróbowałem ten sposób przez tydzień i na krótkich trasach.
Komentarz
-
Witam,
Dziś sprawdziłem w mojej OCT 2007 rok climatronic, pod vagiem kanał 131, zmiana temperatury na climatronicu NIE ZMIENIA wartość z 94,5 a 109,5 w skrajnych ustawienia temp jak to się ma przy manualnej klimatyzacji. (nawiew miałem ustawiony na twarz ale raczej nie powinno mieć to znaczenia).
Jak ktoś ma inne doświadczenia z climatronikiem to proszę o odpowiedź.
Komentarz
-
W mojej ocenie to dla Climatronica podobnie jak dla klimatyzacji manualnej wystarczy zamienić dwa kabelki i po problemie.
No nie do końca, latem zamiast temperatury płynu chłodzącego silnik około 109 – 110 stopni, utrzymywać się będzie temperatura 94 – 96 stopni. Dzisiaj podczas jazdy sprawdziłem odczyt z grupy 131 i temperatura zadana przez komp to 94,5 stopnia, temperatura silnika to 94 - 96 stopni. Otwarcie termostatu około 50- 60 %. Przy dobrym płynie chłodzącym to wystarczy do bezawaryjnej jazdy.
Poniżej podaję link w języku rosyjskim, znajdziesz tam schematy elektryczne dla BFQ klima manualna i Climatronic itd. jak możesz to spróbuj opublikować odpowiednią stronę. Zamiana dotyczy wyłącznie kabelków (przewodów) o innej numeracji.
403 — Доступ запрещён
Komentarz
-
Z tej strony możesz ściągnąć opis i schematy podstawowe Climatronic jednakże w języku rosyjskim. Poszukaj w internecie, gdyż powinny być także w języku polskim. Miłej zabawy.
Skoda Octavia система Climatronic -oct_climatronic_rus.pdf
Komentarz
-
Zamieszczone przez kobistone Zobacz wpisWitam,
Dziś sprawdziłem w mojej OCT 2007 rok climatronic, pod vagiem kanał 131, zmiana temperatury na climatronicu NIE ZMIENIA wartość z 94,5 a 109,5 w skrajnych ustawienia temp jak to się ma przy manualnej klimatyzacji. (nawiew miałem ustawiony na twarz ale raczej nie powinno mieć to znaczenia).
Jak ktoś ma inne doświadczenia z climatronikiem to proszę o odpowiedź.
Komentarz
-
Zamieszczone przez zbysiu123 Zobacz wpisZamiana dotyczy wyłącznie kabelków (przewodów) o innej numeracji
Komentarz
-
Aha, a wymiary bolca termostatu tutaj : Silniki BFQ i AVU - przegrzanie silnika i jego konsekwencje cz. 3 - Octavia Club Polska
- Polubień 1
Komentarz
-
dla posiadaczy Climatronica po tym linkiem można znaleźć interesujące rozwiązania Silniki BFQ i AVU - przegrzanie silnika i jego konsekwencje cz. 3 - Octavia Club Polska
- Polubień 1
Komentarz
-
miałem kiedyś problem z termostatem nie otwieral sie niemal wogole , w pierwszym roku trszymal latem temp, 101-103 stopnie, nigdy nie wlaczyl wentylatorow, kolejnego lata juz bylo 110 stopni modul Obd2 juz na czerono pokazywal temp. kupilem zamiennik termostat. za 60zl. temperature trzymal max 81 stopni i wlaczal wentylatory, niby ok jak na lato , ale po 2 tygodniach stopniowo zaczal włączac coraz szybciej wentylatory ,doszlo do tego ze juz z rana z chwili startu chodzily mi przez calądroge do pracy 30km sporadycznie sie wylaczajac, kupilem kolejny juz oryg. Berh-dzis juz temperatura max 87-88 stopni wlaczaja sie na chcwile wentylatory i wszystko jest ok . jezdze juz okolo 2 miesiace..
- Polubień 1
Komentarz
-
Zamieszczone przez Adin Zobacz wpiskupilem kolejny juz oryg. Berh
Komentarz
Komentarz