Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Interpretacja błędu 16514

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Interpretacja błędu 16514

    Witam czy po tym błędzie trzeba wymienić sonde

    16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

    P0130 - 35-00 - -

    samochód octavia 1,6 102 km bfq bez gazu
    Skoda Octavia I Combi 1.6 8V 75KW 2003r.

  • #2
    To jest sonda przed czy za katalizatorem?
    Skoda Octavia I Combi 1.6 8V 75KW 2003r.

    Komentarz


    • #3
      Sonda przed katalizatorem, raczej do wymiany.

      Komentarz


      • #4
        1) uzupełnij poprawnie profil 2) ile ma nalatane auto ? 3) pali Ci się kontrolka silnika na desce rozdzielczej, czy to błąd sporadyczny zczytany programem. 4) zauważyłeś żeby samochód więcej palił ? 5) opisz dokładnie co i jak dzieje się z samochodem. 6) jak by po każdym błędzie wymieniać części to można nowy samochód złożyć... 7) użyj wyszukiwarki, byl już poruszany temat tego bledu

        Komentarz


        • #5
          gaz jest ????
          jest O1 RS 1.8T XENON
          była O1 1.9 TDI AGR

          Komentarz


          • #6
            nie ma
            Skoda Octavia I Combi 1.6 8V 75KW 2003r.

            Komentarz


            • #7
              przejechane niecałe 190 000
              palił się check ale dało się skasować ale błąd jest dalej tylko check nie swieci
              spalanie mam tak około 7-8,5 w cyklu mieszanym no i przy około 1500 obrotach tak jakby się dławi jak dodaję gazu na luzie,płynie wchodzi do tych 1500 dławi się i potem juz normalnie wchodzi w obroty,albo czy z takimi objawami można w ogóle jezdzić?

              ps.jeżeli to sonda do wymiany można tak narazie jezdzić
              Skoda Octavia I Combi 1.6 8V 75KW 2003r.

              Komentarz


              • #8
                Spalanie prawidłowe jak na ten silnik. Jak sonda jest od nowości to myślę, że wymiana nie zaszkodzi. Kilka osób z forum po wymianie miało spokój z tym błędem. Co do dławienia się to nie wiem czy to wina sądy. Decyzja należy do Ciebie.

                Jazda z zepsutą sonda na dluzsza mete nie jest dobrym pomysłem.
                Ostatnio edytowany przez shanzi; [ARG:4 UNDEFINED].

                Komentarz


                • #9
                  sonda wymieniona na oryginalną z boscha i problem ustąpił
                  Skoda Octavia I Combi 1.6 8V 75KW 2003r.

                  Komentarz


                  • #10
                    Z ciekawości, ile kosztuje taka "przyjemność" z wymianą ??

                    Komentarz


                    • #11
                      sam wymieniałem..czyli tylko koszt sondy
                      Skoda Octavia I Combi 1.6 8V 75KW 2003r.

                      Komentarz


                      • #12
                        Niestety kolejny, który przekonuje mnie że moje 16514 trwajace od 35kkm to znak do inwestycji.Skoro sam wymieniłeś to jak poszło? Jakieś porady? Spsikana WD40, czy długo czekałeś aż odpuści, palnik czy potrzebny, dostałeś się od góry po zdjęciu kolektora, modlitwa o powodzenie, zaklęcia???Co pomogło bo się chyba do tego zbiorę.

                        Komentarz


                        • #13
                          u mnie błąd jest sporadyczny, nie wywala checka a sondę mam nową, 25tkm . Objawia sie tym, ze zawieszaja sie korekty. Czasami to problem wiazki , uszkodzonego kabla, chyba, ze sonda od nowości to można podejrzewać już wymianę

                          Komentarz


                          • #14
                            Można odkręcić ją od góry bez zdejmowania kolektora, ja użyłem do tego końcówki Yato YT-1753, wcześniej spryskałem penetratorem ale wątpię aby to coś dało. Nawet przy użyciu tego klucza trzeba było sporej siły i przedłużki na grzechotkę aby ją ruszyć. Później na kanale trzeba jeszcze kabel wyciągnąc.

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X