Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błąd 17965 i analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błąd 17965 i analiza logów

    Witam skodzinka boryka się z brakiem mocy przy wyższych zakresach obrotów. Czy to koniec turbo się zbliża?
    Pacjent octavia 1.9 110 km

    403 Forbidden

    403 Forbidden

    Jakby ktoś miał czas zerknąć na logi, byłbym wdzięczny
    Pozdrawiam


    Ostatnio edytowany przez majkel06; 27727.

  • #2
    Turbo ma zaciętą regulacje. Kierownice od VNT stoją dęba (ładuje ponad 1,6 bara po czym sterownik silnika redukuje moc by się nie ukręciło). Turbo na stół i ocena czy czyszczenie czy wymiana/regeneracja. Radziłbym zająć się problemem szybko bo turbo przy takich przeładowaniach osiąga obroty grubo powyżej dopuszczalnych.

    Komentarz


    • #3
      Cześć

      Nie będę zakładał nowego, bo ten jest akuratny

      403 Forbidden
      Dynamiczny z grupy 011.
      Bardzo dobrze widać, jak N75 po overboost'cie (zadane 2 bar, turbo generuje 2.5 bar) zostaje na 92% i nie maleje, nawet po zdjęciu nogi z gazu.

      Turbo nowe po modach (3 łopatki więcej po stronie zimnej).
      Regulować na sztandze czy podmienić N75?
      AHF 133KM @ 3880, 277Nm @ 2490

      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...via-by-dreemus

      Komentarz


      • #4
        Coś słabo wstaję. Jak log z przepływomierza wygląda przekracza 500 przy 1800 RPM. Regulacja nic cię nie kosztuje a tu musisz kupić N75. Popuść i wydłużaj o jeden obrót. Ja reguluję tak że daję sobie wykres zakładanego i rzeczywistego i szukam ustawienia żeby jak najlepiej wykresy się pokrywały. Regulacja turbo po modach to inna bajka niż seryjnego i nie zawsze z dołu lepiej wygląda. W ogóle to takie turbo najlepiej z mapą robić bo można też mapę n75 ruszyć.

        Komentarz


        • #5
          Przepływomierz jest raczej do wymiany, pokazuje +200mg za dużo na wolnych obrotach, wyżej nie sprawdzałem.
          Dziś zrobię logi z grupy 3 i 11 razem, może na 5 biegu, żeby to dokładnie zobaczyć.
          Słabo, prawda, ale to też był 4 bieg, więc nie oczekiwałem cudów
          Jutro będę miał na podmianę N75 to zobaczymy czy to nie jego wina, ew. wymiana + regulacja na sztandze
          AHF 133KM @ 3880, 277Nm @ 2490

          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...via-by-dreemus

          Komentarz


          • #6
            Raczej zatkany egr. One jak padają to zaniżają i aktywują ograniczenie dawki/ dymienia

            Komentarz


            • #7
              EGR zaślepiony ale z kompa nie został wyłączony, w sumie to nie sprawdzałem, czy dostanę "check engine" jak go odłączę
              Zaraz jadę logi zrobić, sprawdzę co się będzie dziać z odepniętym EGRem
              AHF 133KM @ 3880, 277Nm @ 2490

              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...via-by-dreemus

              Komentarz


              • #8
                Nie mogę tu edytować postów, więc dodaję link do logów 003 i 011
                403 Forbidden
                AHF 133KM @ 3880, 277Nm @ 2490

                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...via-by-dreemus

                Komentarz


                • #9
                  2019_09_23.JPG

                  MAF - przepływka (mg)
                  MAP - turbo (mbar)
                  Tak to wygląda
                  AHF 133KM @ 3880, 277Nm @ 2490

                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...via-by-dreemus

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X