Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z zapłonem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z zapłonem.

    Witam, temat dość błachy (chyba) ale nie znalazłem zbyt wiele informacji o tym w internecie.
    Problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka pojawiają się wszystkie kontrolki i zaraz gasną (co jest normalne) z wyjątkiem tej od grzania świec a po chwili pojawia się kontrolka ASR i już nie gaśnie. Silnik kręci ale nie może zaskoczyć mimo dodatniej temperatury (ok. 7-8 stopni). Dodam, że stało to się z dnia na dzień, wieczorem zostawiłem auto na parkingu a rano kolejnego dnia już nie reagował. Czujnik temperatury działa. Podejrzewam, że może być to wina wilgoci, która weszła gdzieś w kostkę (przez zimę wszystko było w porządku ale ostatnio spadł pierwszy obfity deszcz i to pewnie on spowodował gdzieś zwarcie). Pod plastikiem na podszybiu tam gdzie wiązka wchodzi do kabiny jest mokro.
    Teraz pytanie gdzie szukać problemu, wiem, że to może być igła w stogu siana ale może ktoś miał podobny problem.
    Warto spróbować diagnostyki komputerowej? Pytam, bo takie zwykłe podłączenie kablem to koszt w serwisie ok. 100zl.

    Skoda octavia 1 combi, 1.9 tdi asz.

  • #2
    Mówisz że wszystkie gasną czyli czerwona lampa aku też gaśnie a powinna się palić po przekreceniu stacyjki. Możesz mieć problem z ladowaniem alternatora albo przy skezynece przy aku. ASR się zapala bo mu blad wywala przez za niski prąd

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Krzysztoszef Zobacz wpis
      Warto spróbować diagnostyki komputerowej?
      Warto... zainwestuj kilkadziesiąt złotych w "kabelek" i sam będziesz mógł wykonać podstawową diagnostykę. Na forum znajdziesz odpowiednie tematy.
      Co do kontrolki od świec żarowych to sprawdź czy działają u ciebie światła stopu...?

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpis
        Mówisz że wszystkie gasną czyli czerwona lampa aku też gaśnie a powinna się palić po przekreceniu stacyjki. Możesz mieć problem z ladowaniem alternatora albo przy skezynece przy aku. ASR się zapala bo mu blad wywala przez za niski prąd
        Źle to ująłem, kontrolka od aku pali się normalnie i nie gaśnie.

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X