Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

MAF actual wyższy niż MAF specified - pomożecie?

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • MAF actual wyższy niż MAF specified - pomożecie?

    Witam. Panowie mam ostatnio jakiś dziwny problem z mocą w samochodzie. Od kilku dni auto jest wyraźnie słabsze i zauważyłem że kopci na czarno przy ostrym przygazowaniu. Wcześniej tego kopcenia nie miałem. Wczoraj chciałem zweryfikować przepływomierz ale wskazania mam dziwne. MAF specified jest np 200-300 a MAF actual sporo wyższy nawet 500.
    Dodam że od pół roku jeżdzę na powerboxie od V-tech-a (ale przyrost mocy to zaledwie 15% max) Czy jest opcja że powerbox daje mi takie wskazania czy szukać jakiejś nieszczelności w podciśnieniu?
    "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
    PRAWO MURPHY'EGO

  • #2
    zrob logi pod obciazeniem i wklej to wtedy mozna cos wywnioskowac.
    ASZ 205KM 448NM

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Wronek1 Zobacz posta
      zrob logi pod obciazeniem i wklej to wtedy mozna cos wywnioskowac.
      Dzięki, a które grupy mam zlogować dynamicznie?
      "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
      PRAWO MURPHY'EGO

      Komentarz


      • #4
        tam gdzie masz dołądowanie(011) i mafa(003-chyba) razem na jednym logu to zrób , najlepiej bieg co najmniej 3ci
        ASZ 205KM 448NM

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Wronek1 Zobacz posta
          tam gdzie masz dołądowanie(011) i mafa(003-chyba) razem na jednym logu to zrób , najlepiej bieg co najmniej 3ci
          Cześć. Kolego zrobiłem logi dynamiczne. Przekazuje w oryginalnej postaci w plikach SCV. Dwa pomiary dla pewności.
          LOG-dynamicznie pomiar 1.CSV - Google Drive
          LOG-dynamicznie pomiar 2.CSV - Google Drive
          Ostatnio edytowany przez marcooprodigy; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Brak możliwości dodawania plików
          "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
          PRAWO MURPHY'EGO

          Komentarz


          • #6
            wyglada na to że przepływka siedzi , powyżej 3 tysięcy obrotów zaniża wartości mimo iż boost jest ok.
            wypnij ten box i spawdź jak auto jeździ bo wyglada na to że on tylko podlewa paliwa , ciśnienie doładowania masz nie zmienione w stosunku do serii
            Ostatnio edytowany przez Wronek1; [ARG:4 UNDEFINED].
            ASZ 205KM 448NM

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Wronek1 Zobacz posta
              wyglada na to że przepływka siedzi , powyżej 3 tysięcy obrotów zaniża wartości mimo iż boost jest ok.
              wypnij ten box i spawdź jak auto jeździ bo wyglada na to że on tylko podlewa paliwa , ciśnienie doładowania masz nie zmienione w stosunku do serii
              Cześć. Kolego dziękuje za pomoc. W takim razie czeka mnie zakup przepływki. Dokładnie 5 lat temu kupowałem Pierburga, wytrzymał 5 lat i tyle. Jeżeli chodzi o powerbox-a to faktycznie podlewa paliwa bo taka jego rola. Z tego co wyczytałem na V-Techu to ciśnienie doładowania zmienia się nieznacznie max +4 lub 5 %. W sumie na mój rozum jeśli jest więcej paliwa to siłą rzeczy spalin jest więcej i wtedy spaliny mocniej rozkręcają turbinę. Ale to nie jest chip więc ciężko wymagać cudów.
              "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
              PRAWO MURPHY'EGO

              Komentarz


              • #8
                Jezeli to pierburg to moze postaraj sie go wyczyscic . co do cisnienia doladowania to jest ono i tak korygowane mapa n75 wiec jedyny plus wiekszej dawki jesli chodzi o turbo to szybsze wstawanie.
                ASZ 205KM 448NM

                Komentarz

                Pracuję...
                X