Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ciągły błąd EPC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ciągły błąd EPC

    Cześć wszystkim !

    Mam octavie od 3 miesięcy 1u2 z BFQ 1.6 2003 rok.

    Walczę z kontrolką EPC.
    Światła hamowania/stopu wszystkie świecą, założyłem nowy oryginalny z ASO włącznik światła stopu - nadal to samo.

    Poprzedni własciciel wymienil manetke lewą od kierunkowskazow, kupil z najtanszej firmy, efekt jest taki ze jak wlaczam kierunkowskaz błyska mi też czesto długimi :-P ale zamówiłem kolejny z Borsehung.

    Macie jakis pomysl co jeszcze przejrzeć ?
    WhatsApp Image 2019-11-12 at 20.29.27.jpeg

  • #2
    Na błąd 16955 mogę tylko tyle poradzić z doświadczenia:
    Błąd 16955 problem i rozwiązanie. - Octavia Club Polska

    Komentarz


    • #3
      Niestety nie pomogło to u mnie :-(
      Ktoś jeszcze ma jakieś pomysły ?

      Komentarz


      • #4
        EPC to albo wentylatory albo manetka. wentylatory sprawdz czy Ci sie kreca po właczeniu klimy i jak samochód sie zagrzeje, co do manetki to moze robic jakies zwarcie, ale to trzeba by sprawdzic u fachowca albo pod vcds'em. wujek google " bfq service manual'' - . Pierwszy błĄD SONDY, JAK SONDA OD NOWOSCI TO TYLKO WYMIANA.

        Komentarz


        • #5
          Auto niestety bez klimy :-(
          Wentylator sie załącza jak go przegonie. Tylko wydaje mi sie że sie wolno kręci, ale to może moja fanaberia.
          Manetke wymieniłem,pracuje świetnie. Nie błyska już długimi przy kierunkowskazach.

          Skasowałem błędy, po przejechaniu 5 km, EPC się zapaliło :-( . Check sie pali, ale to ewidentnie grzałka jest walnięta - sonda do wymiany.

          Komentarz


          • #6
            wentylator ma 2 prędkości. check jest od sond. zobacz jakie masz obecnie błędy po wymianie manetki. inna sprawa ciekawe czy wentylator nie działa tylko na jednym biegu , 1 albo 2 .
            Ostatnio edytowany przez shanzi; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz


            • #7
              Można zasterować np. VAG'iem aby uruchomić wentylator na 1 i później na drugim biegu ? Wtedy by sie okazało.

              Komentarz


              • #8
                Można , ale nie wiem jaki to bieg. Raczej pierwszy, wolniejszy.

                Komentarz


                • #9
                  Nie sądziłem, że w takim prostym aucie mogą się dziać takie cuda.
                  Najwyżej wyjmę żarówke od EPC i po problemie

                  Komentarz


                  • #10
                    Niestety, auto niby proste, ale każde ma jakieś mniejsze lub większe naprawy. Sonda to standard , po prostu się zużywa jak wszystko inne. Dobrze, że można podpiąć komputer pod auto, wtedy szybciej można dojść co nie gra. To nie żarówka a dioda, ale nie polecam tej operacji

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X