Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błędy w centralnym zamku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błędy w centralnym zamku

    Witam
    Po sczytaniu błędów w mojej octavce (1.9 tdi 110km) wyskoczyły mi następujące błędy:
    4 Faults Found:
    01038 - Central Locking Thermal Protection
    35-00 - -
    00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
    27-00 - Implausible Signal
    00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
    27-00 - Implausible Signal

    Ogólnie póki co centralka działa, zamyka i otwiera zamki bez problemów, lecz po zamknięciu po ok. 2-3 sekundach dodatkowo mrugnie kierunkami. Od strony kierowcy nie działa mikrostyk zamka, więc błąd może być zrozumiały. Ale w pozostałych drzwiach działają. Dodam jeszcze że około 2 tygodnie temu wymieniłem zamek w przednich drzwiach od strony pasażera. Nigdy wcześniej nie pokazywało mi błędu: 01038 - Central Locking Thermal Protection - czy jest możliwość sprawdzenia przez vcds-a w których drzwiach leży problem?

    Pozdrawiam

  • #2
    Witaj,
    po ostatnich ekscesach w samochodzie kolegi (G4-1998), doradzę Ci skontrolować masę na kabelkach. W w/w samochodzie działy Nam się cuda, jak podpinaliśmy sterownik radiowy do fabrycznego centralnego (kluczyk)....nie przedłużając winowajcą się okazał jeden, malutki, czarny kabelek
    Moja nowa pasja

    Były posiadacz O1FL

    Były posiadacz 6Nki

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez rumcajs_kr Zobacz wpis
      Witaj,
      po ostatnich ekscesach w samochodzie kolegi (G4-1998), doradzę Ci skontrolować masę na kabelkach. W w/w samochodzie działy Nam się cuda, jak podpinaliśmy sterownik radiowy do fabrycznego centralnego (kluczyk)....nie przedłużając winowajcą się okazał jeden, malutki, czarny kabelek
      mógłbyś opisać więcej szczegółów ?
      Podpiąłem kilka dni temu niefabryczny sterownik radiowy i dziś "system" się zawiesił, przestały działać: oświetlenie kabiny, el. szyby, zamek klapy bagażnika i jeszcze kilka innych. Po odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu wszytko jak ręką odjął.

      W opisywanym przez Ciebie przypadku winny był kabelek masowy który zwierał (np. źle zaizowolany) ? czy właśnie brak masy ( np. słabo podpięty do masy) ?

      Komentarz


      • #4
        Problemem była słaba "masa" sterownika radiowego - wydawało się nam, że jest wystarczając go przykręcić do śruby w okolicach bezpieczników....błąd ....pomogło przykręcenie śrubą do wspornika metalowego w okolicach karoserii.
        U w/w pacjenta nie działały przez to kierunki, szyba w drzwiach kierowcy, oświetlenie, sterowanie szybami etc....

        Powodzenia
        Moja nowa pasja

        Były posiadacz O1FL

        Były posiadacz 6Nki

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X