Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klapa gasząca i elektrozawór N239

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Klapa gasząca i elektrozawór N239

    Witam,
    Rok temu zakupiłem od kolegi Octavię 1,9 TDI 110KM silnik ASV. Od tego czasu borykam się z problemem niedziałającej klapy gaszącej przy zaworze EGR. Przez ten czas kolejnymi krokami testowałem pod każdym kątem problem, ale mnie chyba przerósł. Sprawdziłem już chyba wszystko:
    1). Elektrozawór jest sprawny (po podpięciu bezpośrednio do zasilania działa bez zarzutu) Wartość oporu jest prawidłowa czyli 36 Ohm.
    2). Wężyki sprawdzone - po podpięciu bezpośrednio podciśnienia do gruszki zasysa i zamyka klapę
    3). Przewód idący od sterownika jest wymieniony, bo był poprzecierany (przejście od pinu 81 do kostki elektrozaworu jest)
    4). Podmieniony sterownik od innego auta -dalej te same objawy
    5). Napięcie na drugim przewodzie jest........ i tu bym się na chwilę zatrzymał, bo nie daje mi jedna rzecz spokoju. Mianowicie przy włączonym zapłonie napięcie na wtyczce wynosi ok 8V, a przy włączonym silniku ok 10V (końcówki miernika podłączone do 1 i 2 pinu). Kiedy podepnę w miejsce wtyczki żarówkę 5W ona nie świeci ale jak podepnę jedną końcówkę do pinu zasilającego i drugą do masy , żarówka świeci. Zaznaczę, że podczas gaszenia żarówka nie świeci (w przypadku podpięcia żarówki bezpośrednio pod wtyczkę).
    Czy mogę Was prosić o sprawdzenie jakie są u Was napięcia.
    Może jest ktoś z Krakowa albo z okolic (mogę podjechać), kto miał podobny przypadek i go rozwiązał?
    Może jeszcze jakieś podpowiedzi...
    Może jest jeszcze coś czego nie sprawdziłem, a powinienem, żeby wykluczyć jeszcze inne przyczyny problemu?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    https://gayfucktubeporn.com

  • #2
    Ta klapa gasząca nie otwiera się, czy nie zamyka ?
    Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez hsurim Zobacz wpis
      Ta klapa gasząca nie otwiera się, czy nie zamyka ?
      Gdyby była zamknięta to nie odpaliłby silnik.
      Sprawdź napięcie na pinie 2 wtyczki(żółty/czarny),ma być napięcie akumulatora.Minus jest podawany na pin 1 ze sterownika w momencie wyłączenia zapłonu.
      Skoda Superb II Ambition
      2.0 TDI CR 170 KM

      https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X