Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Utraca Mocy przy 110 km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Utraca Mocy przy 110 km/h

    meridomaniak, dziękuję za namiar i za szybką odpowiedź

  • #2
    Utraca Mocy przy 110 km/h

    Wydaje mi się ze turbina przeładowuje, ale jak zatrzymam się zgasze silnik i uruchomie ponownie to jest wszystko ok... pomocy

    jade na dłuższą trase i niechce się włóczyć na autostradzie 110 km/h ;<

    Komentarz


    • #3
      szukanie nie boli
      "notlauf"
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #4
        tak, szukałem ze turbina moze byc cos nie tak, ok rozumiem... ale jak by to była turbina to wg by nie działała albo by działała cały czas a to jest ze raz działa raz nie działa...

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez marekwiatr
          tak, szukałem ze turbina moze byc cos nie tak, ok rozumiem... ale jak by to była turbina to wg by nie działała albo by działała cały czas a to jest ze raz działa raz nie działa...
          kto tak powiedzial?

          Komentarz


          • #6
            Silnik pracuje pod różnym obciążeniem na co mają wpływ różne czynniki.Moja na prostej szła jak burza,trochę pod górkę i np.dwie osoby na pokładzie i już było przeładowanie.Wymieniłem wszystkie przewody,a kolega mi przeczyścił N-75 i jest dobrze do dziś(prawie 2 lata)
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez marekwiatr
              tak, szukałem ze turbina moze byc cos nie tak, ok rozumiem... ale jak by to była turbina to wg by nie działała albo by działała cały czas a to jest ze raz działa raz nie działa...
              Turbina, a raczej sterowanie jej pracą działa u Ciebie ŹLE cały czas... stąd ta "utrata mocy przy 110".
              Gasisz auto - ECU resetuje tryb awaryjny... az do nastepnego... 110.
              Im szybciej zajmiejsz się problemem tym lepiej.

              Pozdrawiam
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X