Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gniazdo zapalniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gniazdo zapalniczki

    czwartek 06.02.2014, parking podziemny PESTKA, godz. 18:00

    [ Dodano: Sro 29 Sty, 14 15:15 ]
    Ducker byłeś szybszy

  • #2
    Gniazdo zapalniczki

    Witam.

    Chciałbym podpiąć na stałe kamerkę w aucie - w Lanosie po prostu dopiąłem do instalacji zapalniczki, która fabrycznie wyłącza się po wyjęciu kluczyka drugie gniazdo z bezpiecznikiem które ukryłem za konsolą centralną, w to na stałe wpiąłem poprzeciągany pod tapicerką i podsufitką kabel od kamerki i wszystko sobie śmiga.

    W 01 niestety nie dość że zapalniczka jest w dupnym miejscu to nie jest odcinana po zabraniu kluczyka. Czy jest jakieś przyjemne miejsce w które można by się wpiąć z drugim gniazdem, tak aby było odcinane i schować je gdzieś za konsolą?

    Komentarz


    • #3
      Z tego co kojarzę to zasilanie w gnieździe zapalniczki możesz odłączać przyciskiem blokującym sterowanie szyb.
      Była: O1 2003 .19 TDI ASV
      Jest Vectra 1.9CDTI 2008

      Komentarz


      • #4
        PieTrzaK, Pod kierownicą masz bezpieczniki i grube przewody idące do aku. Na jednym z nich po zapłonie pojawia się zasilanie.
        Podłączałem tak dodatkową wtyczkę zapalniczki na przekaźniku i było git.
        Musisz dorwać próbówkę i zobaczyć na którym pojawia się zasilanie po odpaleniu auta, bo niektóre mają stałe zasilanie
        Kacper
        Opel Combo C 1,6 8v
        O2 Combi 2.0 FSI

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Jacomelli
          Z tego co kojarzę to zasilanie w gnieździe zapalniczki możesz odłączać przyciskiem blokującym sterowanie szyb.
          oczywiście na właczonym kluczyku :szeroki_usmiech
          W mojej jedynce po wyjęciu kluczyka i otwarciu drzwi napięcie w zapalniczce dopiero zanika na 100% bo mam pod gniazdo podłaczone CB
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz


          • #6
            Jacomelli, nie kojarze takiego guziczka, albo źle patrzyłem albo przy tylnym korbkotroniku takiego nie ma. :lol:

            eggzman, miernik/próbowka to naturalna kolej rzeczy - myslałem że ktoś już praktykował takie mody i wie w jakie miejsce najfajniej się wpiąć - żeby było wygodnie i działało jak trzeba.

            tomus7, z tego co mi główny użytkownik auta w postaci mojego ojczulka mówił to napięcie nie zanika w ogóle - ale czy sprawdzał tylko po wyjęciu kluczyka, czy też po otworzeniu drzwi nie weim. Sprawdzę jak bede miał dostęp osobiście do auta

            Komentarz


            • #7
              Ja u siebie podłączyłem się do wtyczki od radia. Jest tam plus (kabel w kolorze żólty z czerwonym) pojawiający się po przekręceniu klucza do pierwszej pozycji i do momentu wyjęcia go ze stacyjki. Jest to obwód zabezpieczony bezpiecznikiem nr 37- styk S. Działa bez problemu, tylko trzeba pamiętać jak gdzieś się parkuje żeby klucz wyjąć ze stacyjki, bo jak wyłączysz zapłon to dalej jest napięcie.
              Octavia 2 FL 1,4 CAXA, 12r

              Komentarz


              • #8
                Jest tak.Jak zdejmiesz osłonę nad nogami kierowcy ( torx 20) masz listwę z kablami( nad pedałem sprzęgła).Na styku 75X jest zasilanie po zapłonie( oczko fi 6) - masę masz wszędzie. I już.
                1.6 BFQ never gas....only Pb

                Komentarz


                • #9
                  No i bardzo fajnie wyjaśnione - dziękuję za informację

                  Komentarz


                  • #10
                    Robert007, mam pytanie ?może podpowiesz mi kolego ?co jakiś czas przestają działać kierunkowskazy wentylator i wycieraczki? a po włączeniu na kilka sekund awaryjnych wszystko wraca do normy,,,który przekażnik za to odpowiada i gdzie go znajdę? w mojej 1 z 2000r.Z góry dziękuje za podpowiedz,,,,,,
                    jan.gliwice

                    Komentarz


                    • #11
                      janusz.gliwice , przekażnik od awaryjnych jest w środku we włączniku,domyślam się,że mówiąc wentylator masz na myśli ten w kabinie.Moim zdaniem wygląda to na problem z masą .Wiązka dochodząca do manetek gdzieś po drodze mogła na połączeniach trochę zaśniedzieć, tak samo podłączenie środkowych włącznikóLinkął bym od rozebrania osłony pod kierownicą + dół i sprawdzenia złączek (kostek) ewentualnie spryskania połączeń jakimś preparatem do styków elektrycznych.To tak na szybko (szpital w domu ) Jutro pokombinuję trochę o przyczynach i dam znać jak coś mi wpadnie do głowy.
                      1.6 BFQ never gas....only Pb

                      Komentarz


                      • #12
                        Przepraszam że teraz dopiero odpisuje i tak nie w porę,,,lecz teraz dopiero dotarłem z pracy,,,no cóż ktoś musi pracować,,, aby inni mogli odpoczywać,,,Dziękuje kolego za odpowiedz i podpowiedz,,,jutro popołudniu spróbuję to opanować,,,dam znać gdy to opanuje,,,Życzę zdrowia i niech ten szpital znika z Twego domu,,,Pozdrawiam

                        [ Dodano: Pon 22 Kwi, 13 17:07 ]
                        Robert007, Witam pozdrawiam i dziękuje kolego,,,to był dobry trop,,,szukać pod kierownicą,,,dziś znalazłem usterkę,,,zaśniedziała masa w jednej z kostek!!!pod kierownicą,,,jeszcze raz dziękuję,,,i Pozdrawiam.
                        jan.gliwice

                        Komentarz


                        • #13
                          janusz.gliwice fajnie,że naprowadziłem na właściwy "trop" i udało się usunąć usterkę (a szpital z domu przeniósł się do szpitala taki lajf ) Pozdrawiam Robert. apa
                          1.6 BFQ never gas....only Pb

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X