Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] kopci na bialo, szrpie silnikiem podczas jazdy na 2gim

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] kopci na bialo, szrpie silnikiem podczas jazdy na 2gim

    Zamieszczone przez eaglemirek
    widzę a raczej słyszę, że Tomaszek bardzo przeżywał temat rękawiczek :diabelski_usmiech IMO najlepsze teksty:
    Bądźcie ludźmi, bądźcie ludźmi...sku.wysyny
    Nie oglądałeś Shreka? To masz przerąbane
    -Może w bagażniku jak żeś flachę otwierał...
    -Nie interesuje mnie to
    :lol:

  • #2
    [O1] kopci na bialo, szrpie silnikiem podczas jazdy na 2gim

    Kupilem jakis czas temu kabel ale niestety dziala on tylko pod programem POLSKI VAG w ktorym nie umie (chyba nie mozna robic konkretnych logow). Program VCDS nie widzi kabelka ;-(

    Mam problem z samochodem taki iz podczas przyspieszania na 2gim biegu jak samochod jeszcze sie nie dogrzal silnik zaczyna chodzija jakby na 2 garkach, z tylu wydobywa sie bialy zracy dym i nie ma mocy. Na pozostalych biegach nie ma problemu.

    Nikt nie moze mi powiedziec co jest przyczyna ale czesto pytaja mnie o logi ktorych nie potrafie zrobic :-( albo nie umie i ktos moglby mi pomoc.

    [ Dodano: Sob 20 Kwi, 13 10:55 ]
    Pojawily mi sie takie bledy dzisiaj:
    17563 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do plusa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    17978 Moduł sterujący zablokowany
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

    ??

    Komentarz


    • #3
      koledze w Leonie też się tak robiło na 2 biegu i zimnym silniku. problemem był przysłonięty intercooler. po zrobieniu odpowiedniego wycięcia w zderzaku, od razu przeszło. fakt, że w Leo I jest ciasno z przodu, ale może u Ciebie coś przeszkadza. czasem kierownica powietrza przesuwa się po jakiejś stłuczce lub uszkodzeniu zderzaka.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #4
        intercooler leciutko podcieka (tylko po wiekszym wysilku silnika). Wszyscy mowia mi ze nie jest to teraz na tyle powazne zeby sie tym przejmowac. Zeby zrobic to (wymienic) jak wszystko pozostale bedzie juz oki.

        Sama chlodnica jest czysta nieszczelnosc jest na laczeniu chlodnicy z obudowa plastykowa.

        Dziwne jest tez dla mnie to ze po nagrzaniu silnika moge krecic na 2gim biegu do prawie 5tys i nic sie nie dzieje.

        Jedni mowia ze to pompa paliwa, inni ze turbina, czy czujniki cisnienia za turbinka czy w przepustnicy, jeszcze inni ze to wtryski. Dlatego nie wiem juz od czego zaczac bo na wymiane wszystkiego nie mam pieniedzy :-(

        [ Dodano: Sro 24 Kwi, 13 01:29 ]
        Dzisiaj podjechalem do elektronika.
        Po podpieciu pod kompa gazowaniu na luzie jak i przejechaniu sie nie stwierdzil jakis dolegliwosci turbinki, przpustnicy,... Jedyna zecz jaka zauwazyl to tylko to iz na 2 wrysku jest nieco wieksza korekta wtrysku +0.40, pozostale mniej wiecej -0.10.
        Czy to moze byc przyczyna zachowania sie tak motoru?

        Po pobierznych ogledzinach zauwazyl tez iz do pompy paliwa leci dosc duzo powietrza z filtra paliwa. W czwartek bedzie wymiana filtra i odpowietrzenie ukladu (pompa suchutka).

        Ale cos czuje ze w sumie nic ten zabieg nie pomoze a co do korekcji to poprawcie jesli sie myle ze taka rozbierznosc tez jest w granicach tolerancji.

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X