Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jaka sonda lambda przed kata do 1.6 BFQ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Ja dzis wymieniłem w koncu sonde. Kosztowała 320zł Boscha. i problem znikł kasa rózniez heheh
    Moja strzałka

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez RyszardF
      Ja dzis wymieniłem w koncu sonde. Kosztowała 320zł Boscha. i problem znikł kasa rózniez heheh
      chciała się wykręcić?
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez piotrek_os
        Zamieszczone przez RyszardF
        Ja dzis wymieniłem w koncu sonde. Kosztowała 320zł Boscha. i problem znikł kasa rózniez heheh
        chciała się wykręcić?
        Troszke było zachodu aby ja odkręcić ale w końcu udało sie i jednak spalanie jest mniejsze.
        A facet w warsztacie chcial mnie naciagnac ( chciał zamówic mi sonde Boscha za 430zł + robota to jakies 500zł bym zapłacił)
        Moja strzałka

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez RyszardF
          A facet w warsztacie chcial mnie naciagnac ( chciał zamówic mi sonde Boscha za 430zł
          w cenie detalicznej IC, a gość pewnie ma zniżki w IC wiec 30 % chciał łyknąć na samej sondzie....
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz


          • #30
            Umnie tez sonda wymieniona. Bład sie nie pojawia. Odpala na zimno bardzo fajnie, no i dynamika sie poprawila. Zrobilem traske ponad 300km dziaj tankowie i sprawdze jak spalanie. Pozostala jeszcze druga sonda... ale narazie nie dotykam jej


            Generalnie warto bylo, mimo problemow z odkreceniem
            Inline 5 cylinders

            Komentarz


            • #31
              Witam kolegów.

              Odgrzeję temat, gdyż mam identyczny problem jak Wy mieliście. Mianowicie, przy hamowaniu silnikiem (jazda z górki bez gazu, dojeżdżanie do skrzyżowania itp) zapala się kontrolka Check i wyświetla komunikat "abgas werkstatt". Po podpięciu pod komputer, wyświetla błąd "mieszanka zbyt uboga".
              Problem istnieje od dłuższego czasu, auto jeździ dość dobrze, nie pali jakoś specjalnie dużo. Posiada instalację LPG (Stag 4 Plus, wtryski hana, strojona na korekty), ale ostatnio jeździłem na benzynie w celu wyeliminowania problemu złej regulacji LPG i błąd również wywaliło.
              Kilka dni temu zdecydowałem się na wymianę sondy lambda, ale niestety ten zabieg nie pomógł - dalej jest identycznie, ten sam błąd, występuje w tych samych okolicznościach, również i na benzynie i na gazie.
              Co to może być? Czy może to być jakaś typowa usterka (jakiś czujnik typu silniczek krokowy) czy pozostanie mi serwis skody? Mogę jeszcze dodać, że na biegu jałowym obroty delikatnie falują (naprawdę minimalnie) i jeszcze jedno co zauważyłem to jadąc ba "luzie" czyli na biegu jałowym obroty są około 800 a jak się zatrzymam w miejscu (auto zupełnie stanie) to obroty spadają do 760-780 i już tak zostają. Przynajmniej wg obrotomierza... bo na słuch to ta różnica jest nie do zauważenia. Czy to jest normalne?
              Octavia 1 lift '04 silnik BFQ
              Pozdrawiam

              Komentarz


              • #32
                Witam Kolegów,
                mnie również dopadł błąd 16514 (dodatkowo: 16554 - błędne ustalanie mieszanki i 16556 - system zbyt bogaty). Czy oprócz błędu mieliście też wypadanie zapłonów i przerywanie w czasie jazdy? Próbuję rozgryźć to u siebie i nie wiem czy wypadanie zapłonów jest spowodowane uszkodzeniem sondy, czy też problem jest w zapłonie a sonda jest sprawna i błędy wynikają właśnie z wadliwie działającego zapłonu.
                Na razie wymieniłem świece i kable. Przy cewce były zaśniedziałe 2 wyjścia na świece. Wyczyściłem ale to może tam nadal jest problem?

                Komentarz


                • #33
                  Witam wszystkich

                  Mam problem a mianowicie pojawiają się błędy:

                  P0130 "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka"

                  P0171 "Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt uboga"

                  auto czasami nie pracuje tak jak trzeba nie ma chęci do jazdy i jest ociężałe

                  Zauważyłem że korekty krótko i długo terminowe są rozjechane powinny być +/- 3 a są w przedziale +/- 24 i się zmieniają

                  Nasuwa mi się pytanie która sonda robi papa ta przed czy za katalizotorem?

                  Komentarz


                  • #34
                    przed katalizatorem

                    Komentarz


                    • #35
                      Cześc,
                      Ja mam również pytanko. Moja skoda od kupienia ma "check" a na komputerze jest błąd sondy lambda"Mieszanka zbyt bogata". Błąd był kasowany dwa razy ale za każdym razem wraca ten sam (raz był też jakiś błąd przepływomierza). Skodka ma problem z obrotami tzn. na biegu jalowym wahania obrotów, a podczas jazby odczuwalne lekkie 'szarpanie'.

                      Czy takie objawy wskazują na pożegnanie sie z sondą lambda przed katalizatorem? jeśli tak, to czy te Boshowskie lmbdy dobrze się sprawdzają czy celować w oryginalna?

                      Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #36
                        Trzeba dowiedziec sie jaki blad jest. Bo blad moze byc 1 i 2 sondy
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #37
                          Czesc, dzieki za odp. Nie pamiętam kodu błedu, ale na pewno (to pamiętam) był to bląd sondy przed katalizatorem.

                          Przy okazji, czy ktoś kupował części przez tą stronę?
                          Sonda lambda - ORYGINAŁ - 1K0 998 262 D - AUDI / BENTLEY / ROLLS-ROYCE / SEAT / SKODA / VW :: MOTOPLATFORMA.COM
                          Niby oryginał sondy do skody 450zl ...??

                          Komentarz


                          • #38
                            a może tu lepiej
                            Sonda lambda audi seat skoda vw 1.8t oryginał bosch 0258007057 - niemieckie sondy bosch / sondy lambda - Kolmot Auto Elektronika
                            Mój Zygzak McQueen
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                            Komentarz


                            • #39
                              to jest zamiennik boshowski nr 0258007057, wprowadzają klienta w błąd pisząc oryginał. Oryginał dla mojej skody ma numer 1K0998262D wiec na razie 'prowadzi' poprzedni sklep ;-)

                              Komentarz


                              • #40
                                Jesli ktos ma jakikolwiek namiar na sondę przed kata do bfq w rozsądnej cenie to bardzo chetnie kupie. Boscha prawdopodobnie nie ma. W ic nie potrafili niczego dostępnego dobrać. Tak ze generalnie mamy problem z sondami do bfq :evil:
                                Octavia I 2005 1,6 102KM

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez PajonkTHC
                                  Jesli ktos ma jakikolwiek namiar na sondę przed kata do bfq w rozsądnej cenie to bardzo chetnie kupie. Boscha prawdopodobnie nie ma. W ic nie potrafili niczego dostępnego dobrać. Tak ze generalnie mamy problem z sondami do bfq :evil:
                                  W linku co wyżej podałem możesz kupić sonde do BFQ. Ja juz ja zamówiłem - 2 tyg się czeka na dostawę. Jeśli chcesz zamiennik bosha to na tej stronce chyba 312zł kosztuje, ale dostepby dopiero będzie na początku przyszłego roku.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Witam.
                                    Czy ktoś mógłby mi pomóc w interpretacji pomiarów sondy?
                                    Mam następujący problem.
                                    Silnik BFQ z fabryczną instalacją gazową. Auto przełączone na benzynę. Występuje nierówna praca silnika w zakresie 1000 -2500 obrotów silnika. Czy takie wartości oznaczają koniec sondy przed katalizatorem?
                                    Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
                                    Załączone pliki

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      pytanko a kto robi oryginały? myślałem, że Bosch

                                      (wybaczcie, że nie będę szukał tematu o 1,8T i tu zapytam)

                                      u mnie w 1,8T AUM notorycznie pojawia się:

                                      1 Fault Found:
                                      17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
                                      P1103 - 35-10 - - - Intermittent
                                      Readiness: 0000 0000

                                      Generalnie jeździ, działa , odpala ... ale dziś żona się przejechała (mówi, że dała po garach) i (pierwszy raz z tego powodu) wyskoczył Check.
                                      Podłączyłem komp i wyszło znowu to samo co powyżej.
                                      Jakiś czas temu wymiana padniętej listwy Rail na Barracudy 130, bez dysz usprawnił działanie i zużycie nieco spadło, ale błąd nadal się pojawia.

                                      Rozumiem, że problem jest (sporadyczny) z samym układem podgrzewania w sondzie, bo w innych sprawdzeniach wychodzi "S1B1 OK".
                                      Auto jeździ oczywiście na LPG, będę musiał jeszcze sprawdzić na samej Pb.

                                      Pytanie czy to na pewno kwestia sondy?
                                      I czy do mojego właściwa będzie taka jak podałem poprzednio
                                      Sonda lambda audi seat skoda vw 1.8t oryginał bosch 0258007057 - niemieckie sondy bosch / sondy lambda - Kolmot Auto Elektronika
                                      wydaje mi się że do 1,6BFQ jest taka sama

                                      Pyt 2, gdzie jest umiejscowiona wtyczka podłączeniowa pierwszej sondy w 1,8T AUM, czy to ta czarna osłona pod fotelem pasażera od spodu samochodu?


                                      (edit)
                                      Dziś (sobota) pojeździłem ok 50 km tylko na Pb. Wieczorem podłączyłem komp. Błąd na Pb się nie pojawił.
                                      Czy ktoś wyjaśni fenomen błędu, że pojawia się tylko na LPG?

                                      (edit2)
                                      Dziś (poniedziałek) auto pojeździło kolejne ok 50 km, tym razem na LPG. Wieczorem podłączenie pod komp i błąd nie wyskoczył.

                                      ki czort?
                                      Mój Zygzak McQueen
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Czeka mnie chyba wymiana sondy przed kat. wywala błąd i benz i LPG:
                                        16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
                                        P0130 - 35-00 - -
                                        Readiness: 0000 1100

                                        Jeszcze nie sprawdzałem wtyczek pod samochodem, pytanie czy pchać się w używkę czy tylko nówka? znalazłem taką BOS0258007351, chyba jedna z tańszych, ktoś zakładał taką ?

                                        Powiększ obrazek
                                        Cena brutto:
                                        321.20 zł
                                        + Dodaj do koszyka
                                        • Producent
                                        • Kod produktuBOS0258007351
                                        • DostępnośćDostępny
                                        • DostawaWysyłka lub odbiór osobisty
                                        • StanFabrycznie nowy
                                        • Waga0.999 kg
                                        Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Na wtyczce pod samochodem od strony ECU na pinach 3 i 4 mam tylko 1,5 V ??? od strony sondy oporność jest 4 omy czyżby wiązka ? jak to sprawdzić ?
                                          Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Tak informacyjnie dla innych, wymiana sondy pomogła
                                            Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X