Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Analiza logów - przeładowuje.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Analiza logów - przeładowuje.

    Zamieszczone przez marbab
    casuper, pisz do krzynol-a lub tutaj masz watek.
    THX już go zaatakowałem.
    Dzięki za szybki odzew.
    PZDR
    RS BLUE

  • #2
    Analiza logów - przeładowuje.

    Hej, może macie jakieś pomysły na diagnozę przeładowania turbo

    N75 sprawny (podpiąłem dwa inne i jest identycznie na logach).
    Łopatki chodzą, sztanga na gruszce pracuje. Na kanale 11 w nastawach podstawowych gruszka rusza sztangą płynnie.
    Pytanie czy map sensor może powodować takie objawy?
    Na postoju pokazuje ciśnienie atmosferyczne prawidłowo, ale czytałem że to nie jest wyznacznik jego sprawności.
    Mam jeszcze drugi, ale na razie nie chciało mi się go podmieniać.
    Przepływka jak na 303kkm tragiczna nie jest.
    Może wiecie jak zdiagnozować, że trzeba sztangę wyregulować?



    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz


    • #3
      a jakieś błędy masz?

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez owieczka
        a jakieś błędy masz?
        Jak złapie notlaufa to tak. Jak dobrze pamiętam to 17965.

        Zrobiłem wszystkie logi stacjonarne i dynamiczne i dołączę je jak tylko obrobię.
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Samiec
          17965
          Czyli melduje o przeładowaniu.

          Na pewno zmienna geometria jest ok?
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez alxxx
            Zamieszczone przez Samiec
            17965
            Czyli melduje o przeładowaniu.

            Na pewno zmienna geometria jest ok?
            Obserwowałem sztangę na odpalonym kanale 11 w nastawach podstawowych i chodzi dość płynnie.
            Ręcznie tez ją wciskałem, czuć opór ale ruch ok 1 cm jest..

            Teraz zrobiłem logi, ale chyba aż tak płynnie nie jest :roll:
            Hm... w sumie to turbina ma obecnie 304kkm i nigdy nie była czyszczona.
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz


            • #7
              Ten log 011 Basic Settings to nieczytelny jest.
              Mentalnie nastawilbym sie na czyszczenie zmiennej geometrii... jest kompletnie zawalona sadzą.
              To, ze sztanga porusza ok. 1 cm... o niczym absolutnie nie swiadczy.

              Ale popraw ten log bo moze gruszka swiruje (malo prawdopodobne).
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez przemik
                Ten log 011 Basic Settings to nieczytelny jest.
                Mentalnie nastawilbym sie na czyszczenie zmiennej geometrii... jest kompletnie zawalona sadzą.
                To, ze sztanga porusza ok. 1 cm... o niczym absolutnie nie swiadczy.

                Ale popraw ten log bo moze gruszka swiruje (malo prawdopodobne).
                Faktycznie za długi i zrobił się nie czytelny :

                Nastawy podstawowe na postoju :
                Log (0 - 000)
                Log (1 - 003)
                Log (2 - 011)

                Zamieszczam resztę logów :
                Wersja dynamiczna :
                Log (0 - 011)
                Log (1 - 011)
                Log (2 - 008)
                Log (3 - 001)
                Log (4 - 004)
                Log (5 - 008)

                Na postoju :
                Log (0 - 001)
                Log (1 - 010)
                Log (2 - 000)
                Log (3 - 013)
                Log (4 - 003)
                Log (5 - 018)
                Log (6 - 007)
                Log (7 - 023)
                Log (8 - 004)

                [ Dodano: Pon 20 Maj, 13 19:54 ]
                No to faktycznie łopatki chyba stoją.
                Bo na kanale 011 nie widać różnicy w doładowaniu miedzy ON/OFF.
                Pytanie tylko czemu mogę ruszyć sztangą do ogranicznika? :roll:
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz


                • #9
                  Samiec, Masz seryjny soft?

                  Geometria do czyszczenia.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    Samiec, Masz seryjny soft?

                    Geometria do czyszczenia.
                    Całe szczęście nie wykres w podpisie.

                    No to muszę się zabrać za czyszczenie.
                    Pytanie drugie uszczelki metalowe pod kolektory muszą iść nowe czy mozna je wykorzystać ponownie?
                    I kolejna sprawa skoro sztanga opuszcza się ten centymetr czy się czasem nie upierd... ten uchwyt co steruje geometrią :roll:
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz


                    • #11
                      uszczelki powinny byc nowe. Raczej nic sie nie upier....
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • #12
                        Wymontowanie sprezarki i jej wyczyszczenie Cie nie ominie. Przy okazji skontroluj stan gruszki i elementów sterowania VTG - to raz.

                        A dwa.... nie wiem ile juz jezdzisz na tej "modyfikacji" ale jest ona bardzo kiepskiej jakości i smiem twierdzic ze nie tylko zasyfisz niebawem po raz kolejny sprezarke... ale i bedziesz miał dwumas do wymiany.
                        Az dziw, ze to auto bylo zczipowane w MT.
                        Ale to tylko moje prywatne zdanie.

                        Pozdrawiam
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez przemik
                          A dwa.... nie wiem ile juz jezdzisz na tej "modyfikacji" ale jest ona bardzo kiepskiej jakości i smiem twierdzic ze nie tylko zasyfisz niebawem po raz kolejny sprezarke... ale i bedziesz miał dwumas do wymiany.
                          Az dziw, ze to auto bylo zczipowane w MT.
                          Ale to tylko moje prywatne zdanie.

                          Pozdrawiam

                          Na modyfikacji jeżdżę już 150kkm. I wszystko było OK.
                          Dwumas i turbo jeszcze oryginał i nie czyszczone.
                          Możesz powiedzieć czemu według Ciebie jest kiepskiej jakości?

                          Jeżeli chodzi, że z dołu jest mocniej to tak chciałem - jak jesteś świadomy używania auta z dużym niutonem z dołu to nie ma problemu z dwumasą.
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz


                          • #14
                            Limitery paliwa zmienione sa tak sobie - a własciwie tylko jeden. Dodatkowo paliwa dolane tzw. bokiem czyli mapą nastawnika.
                            Smiem tez twierdzic ze paliwa dolane jest wiadrem, a powietrza strzykawką.

                            Oczywiscie ocena modyfikacji poprzez logi jest bardzo utrudniona i trzeba miec sporo doswiadczenie... ale w porownaniu z logami podobnie zmodyfikowanych aut o podobnej mocy - nie wyglada to za ciekawie.

                            Podkreslam jeszcze raz... to moje prywatne zdanie.
                            Pozdrawiam
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              Ogólnie od 1500km nastawnik jest chyba do czyszczenia? bo poszarpywać zaczął i po 500km wywalił błąd nastawnika. Czy to może mieć wpływ na pokazane parametry w logach ?
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Samiec
                                Ogólnie od 1500km nastawnik jest chyba do czyszczenia? bo poszarpywać zaczął i po 500km wywalił błąd nastawnika. Czy to może mieć wpływ na pokazane parametry w logach ?
                                moze. ale bez przesady
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Diagnoza jednak trafna.
                                  Wytargałem turbo z auta.
                                  Ogólnie łopatki pracowały, w środku nie było nawet dużo sadzy. Tylko w jednym miejscu ruszając ręka za dźwigienkę można było wyczuć "haczenie". Ruszając ręką bez problemu łopatkami można było poruszyć od początku do końca. Gruszka niestety zwalniała w tym haczącym miejscu. Zmiany po, ogólnie lepszy dół, i nie ma takiego kopa po 2000obr. jak był do tej pory :P od tych obrotów czuć spadek mocy :roll: ale ciśnienie powróciło do założonego i nie ma notlaufa.
                                  Dodatkowo na plus dwumasy prawie nie czuć w ogóle.

                                  Log (0 - 011 dynamiczne)
                                  Log (1 - 011 po pierwszy odpaleniu auta jeszcze na zimnym silniku)
                                  Log (2 - 011 po czyszczeniu)
                                  Do ilu powinny dojść wartości?
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    posprawdzaj jeszcze szczelnosci.
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      posprawdzaj jeszcze szczelnosci.
                                      Jakaś metoda vagiem czy po prostu manualnie ? I bardziej dolot czy wylot?
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Samiec
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        posprawdzaj jeszcze szczelnosci.
                                        Jakaś metoda vagiem czy po prostu manualnie ? I bardziej dolot czy wylot?
                                        Manualnie calosc.
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Dolot ma szczelny.
                                          Jest nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia albo sam N75 swiruje... od nowosci lata w tym aucie ?
                                          Ogolnie doładowanie wrocilo do swiata zywych.

                                          Pozdrawiam
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez przemik
                                            Dolot ma szczelny.
                                            Jest nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia albo sam N75 swiruje... od nowosci lata w tym aucie ?
                                            Ogolnie doładowanie wrocilo do swiata zywych.
                                            N75 jest w aucie od jakiś 150kkm, mam jeszcze dwa stary sprawny w którym urwał się króciec i używkę z angola, to mogę podmienić.
                                            Czy chodzi o wskazania z logu dynamicznego z kanału 11 z 4 kolumny ?
                                            Wcześniej przed czyszczeniem wartości dochodziły do 94% teraz oscylują około 65-70.
                                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Chodzi o to co widac w 011 Basic Settings.
                                              Albo swiruje N75 albo ktorys z wezykow jest przetarty.
                                              Przemek
                                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez przemik
                                                Chodzi o to co widac w 011 Basic Settings.
                                                Albo swiruje N75 albo ktorys z wezykow jest przetarty.
                                                Ok w weekend zrobimy podmiankę zaworka i posprawdzam całe przewody..
                                                Przewód jest lekko przetarty w trzech miejscach od gruszki do n75. Może lekko puszcza w tych miejscach.
                                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Samiec
                                                  Może lekko puszcza w tych miejscach
                                                  Nie moze... tylko "na pewno".... :wink:
                                                  Przemek
                                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X