Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Po puszczeniu sprzegla obroty spadaja do okolo 400-600

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Po puszczeniu sprzegla obroty spadaja do okolo 400-600

    TwoB, Ile czasu Ci sie zeszło n a montaż pod siedzieniem kierowcy?
    mam w domu czeka cały czas na montaż tylko czasu brak :/
    poleciłbyś jakieś klucze bo wiem, z ejest problem z dostępem do śrób czy demontowałeś cały fotel?

  • #2
    Po puszczeniu sprzegla obroty spadaja do okolo 400-600

    Witam wszystkich. Jest to skoda octavia 1.8 20V +LPG (125KM) 1998r kod silnika AGN. Dodam ze zostalem zmuszony do zmiany silnika przez zebatke na wale korbowym ktora napedza pompe olejowa... stracila zeby i niestety stwierdzilem ze zmienie silnik. Po wymianie silnika, silnik nie rowno pracowal, mechanik uszczelnil lewe powietrze i nadal nie bylo ok. Wiec pojechalem do elektromechanika i powiedzial ze trzeba wymienic przepustnice bo nie idzie usunac bledu... Przepustnice wymienilem na uzywana i auto pracuje lepiej ale gdy puszczam sprzeglo obroty niekiedy nie opadaja do konca.... Nie zdaza sie to zawsze ale prawie zawsze. Przepustnice mylem benzyna ekstrakcyjna wiec napewno sie nie blokuje itp. Dzis bylem znowu pod kompem i wyswietlil sie blad sondy lambda ktory(jak stwierdzil elektromechanik) jest powodem podpiecia sie gazownika pod nia. Co moze byc przyczyna? Z silniczkiem krokowym? A moze przeplywomierz? Czy jeszcze inne kadzierojstwo o ktorym nie mam pojecia?? Wrzucilem w auto ponad dwa tysiace! a nadal nie jezdzi jak powinno POMOCY

    Komentarz


    • #3
      Na gazie i Pb sa takie problemy, czy tylko na gazie.

      Jak sa problemy, to gaz sie wylacza i doprawadza silnik do sprawnosci na benzynie.

      Blad sondy wtedy bedzie mozna potwierdzic lub go wykluczyc.

      Co poza tym pisze VAG w sprawie bledow. Masy do przepustnicy i generalnie silnika dobrze pomontowane. ??
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Masa, wtyczka oraz przewody ogrzewajace i podcisnienie sa dobrze podlaczone. Wlasnie bylem przejechac sie na benzynie i nie zrobil tego... Ale na benzynie tak jakby gorzej chodzil... drzy delikatnie na obrotach. To bylyby przewody? Bo swiece sa z tamtego silnika i na nich mam przejechane nie cale 3tys z NGK. Jade do gazownika i mu powiem ze mi tak robi na gazie tylko ciekawe co mi powie... niech podepnie sie pod gaz i zobaczymy czy jakies bledy. Dam znac co gazownik powiedzial.

        Komentarz


        • #5
          Jak na benzynie jest dobrze, a wtryski gazu maja juz swoj przebieg oraz sa slabej jakosci, to moze byc tez z nimi problem.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Bylem u gazownika i przyznal sie ze mial zawyzona dawke aby nie przygasal na gazie z powodu uszkodzonej przepustnicy... ustawil ale nadal momentami jest ta wada... Silnik pochodzi od auta po dachowaniu ktore zrobilo 4 obroty i stanelo na kola. I jerszcze jest problem bo gazownik cos wspominal o za duzym podcisnieniu ktore powinno wynosic 0,40 a wynosi 0,49.

            Dodam ze instalacja gazowa podczas zalozenia do tego silnika miala 7tys km. Obecnie ma 8300km.

            Komentarz


            • #7
              No to trzeba szukac dziury w dolocie, przez to tez beda problemy z wolnymi obrotami.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Masz na mysli kolektor ssacy? Jest uszczelniony niby wszedzie gdzie sie da....

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X