Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z odpalaniem po nocy 2.0 B APK brak pomysłu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z odpalaniem po nocy 2.0 B APK brak pomysłu

    Serwisant co robi na automacie to nie serwisant...
    Spartanie nie pytają jak wielu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

  • #2
    Problem z odpalaniem po nocy 2.0 B APK brak pomysłu

    Witam. Mam problem z porannym uruchamianiem, trzeba długo kręcić rozrusznikiem i na wolnych obrotach trochę kuleje. Wymieniłem cewkę zapłonową i przewody (beru),świece (bosch), czujnik temperatury płynu chłodzącego,czyściłem i adaptowałem przepustnice,wymieniłem filtr powietrza i paliwa, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach ( po 10,5) odłączyłem przewód od LPG żeby wyeliminować podlewanie z wtryskiwaczy gazowych, sprawdzałem szczelność przy kolektorze ssącym, wymieniłem sondę lambdę. podłączałem pod KTS i VAG brak błędów. Zostało wymienić czujniki położenia wałka i wału, może przepływomierz. Skoda jeździ normalnie przyspiesza chyba też normalnie 115km to szału niema. Jak by ktoś miał jakiś pomysł to proszę śmiało.
    pawel

    Komentarz


    • #3
      Jakie są korekty długoterminowe na niskich i wysokich obrotach? do sprawdzenia w grupie 033?
      Jaki jest czas wtrysku benzyny w vagu, na biegu jałowym gdy auto pracuje na lpg?.

      U mnie instalacja trochę zalewała na biegu jałowym miałem spalanie 0,7l/h, ECU skracało czas wtrysku aby mieszanka była ok, i potem rano na takim krótkim czasie wtrysku nie chciał palić, dopiero po chwili się adoptował i zaczął wchodzić na obroty. To że odłączyłeś przed odpaleniem LPG nic nie dało, bo po zgaszeniu silnika korekty zostają . możesz też tak zrobić że przed odpaleniem podłącz vaga i wykasuj błędy, nawet jak ich nie będzie to kliknij kasuj błędy, to wykasuje adaptacje.

      edit
      u mnie zalewanie było dość mocne, dlatego oprócz w/w stanu rzeczy, miałem też błąd bogatej mieszanki, u Ciebie nie ma tego błędu ale możesz to sprawdzić wszystko

      Komentarz


      • #4
        paweleczekk, musisz podłączyć komputer i odczytać temperaturę jaka podają czujniki. Być może na zimnym silniku podawana temperatura jest jak dla gorącego silnika i brak jest dawki rozruchowej.
        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

        Komentarz


        • #5
          o zalewaniu z LPG niema mowy. odłączyłem instalacje (przewód gazowy) byłem u fachowca wykasował mi błędy sondy i wypadający zapłon na trzecim cylindrze. Wymieniłem nową cewkę Janmor na nową BERU. mam teraz przejechać na samej benzynie okolo 500 km. Zobaczę co z tego wyjdzie na razie nic nowego jak było tak jest filozof fachowiec ma wyuczoną formułę do wyrywania kasy. W przyszłym tygodniu pojadę do niego niech podłączy swój vag i zobacze co powie. Czujnik temperatury wymieniłem na nowy , ale czytałem tu na forum że jest jakaś lipa z tymi czujnikami a po wymianie nie sprawdzałem jak to wygląda w vag. Dzięki

          [ Dodano: Czw 10 Paź, 13 16:49 ]
          Tak mi się przypomniało jakiś czas temu podłączyłem polski vag wszedłem w 26 blok i zrobiłem adaptację silnik zaczął pracować idealnie równo i cicho bez żadnego kulenia, myślałem że wszystko jest ok. Wyłączyłem vag i .... lipa znowu kuleje. Gdzieś czytałem że 26 blok to jest czujnik położenia wałka rozrządu. Czy ten czujnik jest podłączony, czy nie samochód tak samo pracuje i tak samo sie uruchamia.
          pawel

          Komentarz


          • #6
            Cały czas wraca błąd wypadania zapłonu na trzecim cylindrze? Spróbuj tam wkręcić świecę NGK V-Line 27. Ta świeca kosztuje około 25pln, nie musisz wszystkich wymieniać, wkręć w ten newralgiczny cylinder.
            Sprawdź w grupie 015 016 017 wypadanie dla poszczególnych cylindrów, tam jest licznik który na bierząco liczy wypadanie zapłonów, trzeba podglądać online, bo co chwilę się kasuje. Jeśli wypadanie pojawia się sporadycznie to nie jest rejestrowany błąd 1668X, ale w tych blokach to widać

            Komentarz


            • #7
              Moim zdaniem problem tkwi w pompie paliwa, lub w jej "okolicach". Natychmiast po włączeniu zapłonu (nie włączając rozrusznika) powinno być przez chwilę słychać pracę pompy, co doprowadza paliwo do wtryskiwaczy i sprawia odpowiednie ciśnienie w układzie paliwowym. Warto spróbować rozruchu w ten sposób, że kilkakrotnie włączyć zapłon bez rozrusznika aby dopłynęło paliwo, i np za trzecim razem włączyć rozrusznik.
              O ile się nie mylę w pompie jest zawór zwrotny utrzymujący przez jakiś czas właściwe ciśnienie, i on może być nie szczelny, np zabrudzony.

              Komentarz


              • #8
                Sprawdz Ciśnienie paliwa-i wydajność pompy.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz


                • #9
                  To chyba nie pompa

                  poluzowałem korek wlewu paliwa i samochód zaczął lepiej odpalać chyba jest coś z odpowietrzeniem albo tylko taki zbieg okoliczności. Jak byłem ostatnio u mechanika po 500 km jazdy na benzynie podłączył komp i był błąd ale tak szybko go skasował ze nawet nie zdążyłem zobaczyć jaki to błąd. coś związane ze zbiornikiem paliwa.
                  pawel

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X