Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Swap 2.0 APK na 1.8t AGU Elektryka...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Swap 2.0 APK na 1.8t AGU Elektryka...

    Zamieszczone przez ruwado
    Agamek12, a kto do Katowic śmiga :?:
    No jam to czynię... Ale nie Babcią.

  • #2
    Swap 2.0 APK na 1.8t AGU Elektryka...

    Panowie przeczytalem wszystko co było na vortexie i tu i nigdzie nie mogę znaleźć pomocy, więc wy jesteście moją ostatnią nadzieją.
    Pacjent Skoda Octavia 2001r 2.0 APK Brak klimy bez fis
    Dawca Audi a3 1.8t 1999r Z klimatronikiem pełen fis

    A więc: wszystko przełożyliśmy silnik wsio elegancko bo pasuje. i Elektryka się zaczęła. Immo zdjęte całkowicie ze sterownika. Odnośnie wiązki co idzie do puszki na podszybiu prawa strona. Znajdują się tam 3 kostki. Ze skody wypieliśmy z nich wiązkę która idzie do sterownika, w to miejsce założyliśmy wiązkę z audi :
    kostka brązowa wszystkie piny kolory kabli zgadzają się w obu wiązkach, kostka pomarańczowa w wiązce od skody są 3 piny mniej, prześledziłem instalację audi i 2 piny biegną do wiązki wentylatora (w środku do tej puszki) a 3-ci zielony rozchodzi się i 1 kabel idzie do licznika a drugi do tej samej kostki co pozostałe dwa.

    w czym problem. Każdą wtyczkę podpieliśmy na swoje miejsce ( tak myślę) chcemy odpalić a tu rozrusznik kręci, pompy paliwa nie słychać i odpalić nie chce. Powinien być prąd stały po przekręceniu kluczyka na listwie wtryskowej powyżej 12V a jest 4.5V.
    Podpinamy pod komputer
    i tu błędy
    Błąd wewnętrznego modułu komfortu
    Błąd elektrycznego sterownika - Zwarcie do masy
    Błąd wtrysku na 1 cylindrze - Zwarcie do masy
    Błąd wtrysku na 2 cylindrze - Zwarcie do masy
    Błąd wtrysku na 3 cylindrze - Zwarcie do masy
    Błąd wtrysku na 4 cylindrze - Zwarcie do masy
    Bład filtra węgla aktywnego - Zwarcie do masy
    Błąd przekaźnika pompy paliwa - odwrócona polaryzacja
    Błąd czujnika doładowania - Zwarcie do masy

    no więc na pierwszy ogień poszło wypięcie wtyczek od :
    Przepustnica, czujnik przepływki, czujnik na wybieraku. Według naszej tezy powinno pojawić się więcej blędów niestety nadal są te same żadne nie dochodzą nie znikają. iskra na cewce jest.
    jedynym gadżetem którego nie zamontowaliśmy to 1j0 919 506h przekaźnik moduł wentylatorów. bo moją myślą przednią było, że to do drugiego wentylatora klimy ale po zaczerpnięciu większej ilości wiedzy sprawdzeniu oznaczeń kilka pinów odpowiada za pracę cewek/pracę silnika.
    jest ktoś w stanie mi pomóc? najbardziej by zależało mi schematach instalacji 2.0 apk i 1.8t agu wiem, że macie takie schematy ale podajecie sobie je na maile dlatego również bym prosił [email protected]
    oczywiście za wszelką pomoc bedę mega wdzięczny

    Komentarz


    • #3
      nikoś151, zwróć się do kolegi krzynol lub misiek^wro na pewno coś podrzucą
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        Troche latwiej jest, w momencie kiedy podajesz kod bledu, bo wtedy na wiki rosstecha mozna cos poszukac


        Zwarcie do masy, to jest ten sam blad co przerwa w obwodzie ?? Tam zazwyczaj z przodu jest dopisek open or short to ground :?:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X