Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Logi statyczne 1,9 ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Logi statyczne 1,9 ALH

    ahmed799, no i nie można było od razu po polsku? :P

  • #2
    Logi statyczne 1,9 ALH

    Prośba do kolegów w analizie logów.
    na razie logi statyczne:
    Log (0 - 001)
    Log (1 - 003)
    Log (2 - 007)
    Log (3 - 013)
    Log (4 - 004)
    Log (5 - 000)
    i statyczne basic setings:
    Log (0 - 003)
    Log (1 - 000)
    Log (2 - 004)
    Log (3 - 011)
    *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

    Komentarz


    • #3
      Kąt wtrysku w kosmosie (do ustawienia) i EGR nie działa (z tym akurat można jeździć)

      Komentarz


      • #4
        elemenateur,
        EGR jest zaślepiony i dodatkowo zdjęty wężyk sterowania.
        co do kąta wtrysku to tak mi się zdawało bo tdi timing pokazywał poza skalą.
        (dobrze myślę że trzeba zmniejszyć na pompie??)
        *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

        Komentarz


        • #5
          Hmm nie podoba mi sie praca przestawiacza.
          Ustaw zaplon (trzeba opoznic) i powtorz logi - 004, 004 Basic Settings, 000 Basic Settings i 007
          Bledy jakies byly zapisane ?
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            przed wakacjami robiony był rozrząd
            Zamieszczone przez przemik
            Bledy jakies byly zapisane ?
            tak:
            17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

            P1248 - 35-10 - - - Intermittent
            Zamieszczone przez przemik
            Ustaw zaplon (trzeba opoznic)
            czyli pompa minimalnie od silnika ??
            *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

            Komentarz


            • #7
              Zadna pompa.

              masz ALH, krecisz kołem, zgodnie z tym rysunkiem

              Link

              A tak BTW - to po wymianie rozrzadu kontrolowany byl statyczny kąt wtrysku ?
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez przemik
                po wymianie rozrzadu kontrolowany byl statyczny kąt wtrysku ?
                nie był, silnik normalnie pali w każdych warunkach i przyśpiesza.
                poza błędem nic się nie dzieje
                Zamieszczone przez przemik
                Zadna pompa
                krecisz kołem, zgodnie z tym rysunkiem
                no wiem że nie pompą :wink: tylko wałkiem
                czyli luzuję z czuciem 3 śruby na kole napedowym pompy
                nakładam klucz na wałek pompy i lekko przekręcam w lewo
                blokuję koło srubami
                odpalam silnik i sprawdzam TDI Timing.
                *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez b-bar01
                  nie był, silnik normalnie pali w każdych warunkach i przyśpiesza
                  Bardzo źle. Tzn. ze ktos kto to robil... odwalił fuszerke. Zapisywanie sie błedu swiadczy o tym ze przestawiacz nie radzi sobie z regulacją.
                  I to nie znaczy ze z autem nic sie nie dzieje.
                  Przyspieszony nadmiernie zaplon... a tak bylo u Ciebie jest szkodliwy dla... ukladu korbow - tłokowego, wtryskiwaczy i samej pompy.

                  Ustaw zaplon i powtorz logi.

                  Pozdrawiam
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez przemik
                    Przyspieszony nadmiernie zaplon... a tak bylo u Ciebie jest szkodliwy...
                    tego nie trzeba mi tłumaczyć.... :wink:
                    chodzi o to że cała akcja z regulacją kąta wyszła przypadkiem a nie było żadnych objawów, zaczęło się od złych wskazań temperatury chłodziwa i vag poza awarią czujnika temp. pokazał sporadyczny błąd kąta wtrysku, gdyby nie to jeździłbym dalej w nieświadomości.
                    *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez przemik
                      Tzn. ze ktos kto to robil... odwalił fuszerke.
                      Na jednej ręce byś policzył kumatych którzy po robocie rozrządu w VP sprawdzą statyczny kąt czy w PD kąt synchronizacji.. Jak zapali i jedzie to już spec zadowolony i po problemie (kliencie)! :evil:
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X