Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1FL]Rozebranie lamp przednich

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1FL]Rozebranie lamp przednich

    Zamieszczone przez pawel_1988
    Witam,
    poproszę o wycenę:
    - kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001
    - śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 101 010 01 (6 szt.)
    - śruby do mocowania docisku (od G60) nr katalogowy N 902 061 03 (6 szt.)

    Pozdrawiam
    - kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001 - 445zł
    - śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 101 010 01 (6 szt.) - 1,42zł x6
    - śruby do mocowania docisku (od G60) nr katalogowy N 902 061 03 (6 szt.) - 9,64zł x6

    pozdrawiam, Paweł

    [ Dodano: Pon 12 Sty, 15 12:36 ]
    Zamieszczone przez xcracer
    Potrzebowałbym czujnik poziomu oleju do Skody Octavii, kombi, rocznik 2010, silnik 2.0 tdi BKD, 140 KM. Vin TMBHE61ZA8027922. To jest czujnik montowany od spodu miski olejowej.

    Czy taki czujnik jest dostępny(tylko oryginał) i jaka jest jego cena?
    Czesc, moge miec taki oryginał - 345zł, wysylka poczta 11zł (paczka) lub kurierem 23zł

    cena w ASO około 400zł z tego co widze.

  • #2
    [O1FL]Rozebranie lamp przednich

    Witam!

    Z racji tego, że moja skodziana ma brytyjskie korzenie, to polowałem na kontynentalną wersję przednich lamp do niej, bo ciągle świeci po angielsku... ops:

    W końcu od kolegi dostałem w gratisie oczka bez zeza, niestetyu z połamanymi elementami regulującymi wysokość świecenia. A że darowanemu koniowi, nie patrzy się w zęby...
    Czy da się jakoś poprzekładać elementy reflektorów aby świeciły normalnie? Czy można chociaż poprzekładać klosze z jednych do drugich? Te z wersji UK mam porysowane dość mocno?

    Zaznaczam, że ten przeszczep to rozwiązanie tymczasowe, bo odkładam na całkiem nowe oczka i zderzak dla mojej wariatki....
    Moja ex - Łasica
    BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

    Komentarz


    • #3
      nie wiem czy dobrze rozumuje ale chyba wystarczy chyba sama wymiana odbłyśników tych lamp bo to on odpowiada z kształt i strumień padania swiatła. sam klosz z tego co pamietam jest gładki w po fl. bo przed fl klosze miały takie linie które byly odpowiedzialne z kształt rozproszenia swiatła oprócz odbłysników. tak na chłopski rozum ale pewności nie mam
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz


      • #4
        Pewnie to już wiesz, ale tak tylko napiszę dla pewności.
        Lampy w O1 fl są ze sobą zgrzane, więc wszelkie próby rozebrania ich kończą się rozklejeniem i ponownym zgrzewaniem. IMO robota nie opłacalna.
        Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez witachu
          nie wiem czy dobrze rozumuje ale chyba wystarczy chyba sama wymiana odbłyśników tych lamp bo to on odpowiada z kształt i strumień padania swiatła. sam klosz z tego co pamietam jest gładki w po fl. bo przed fl klosze miały takie linie które byly odpowiedzialne z kształt rozproszenia swiatła oprócz odbłysników. tak na chłopski rozum ale pewności nie mam
          Sorry za pytania, dla niektórych, na temat oczywistych rzeczy.... odbyłyśnik to ta część:



          czy może jednak ta duża, srebrna, której nie dam rady bez anihilicji reszty wyciągnąć.....



          Zamieszczone przez Pixon
          Pewnie to już wiesz, ale tak tylko napiszę dla pewności.
          Lampy w O1 fl są ze sobą zgrzane, więc wszelkie próby rozebrania ich kończą się rozklejeniem i ponownym zgrzewaniem. IMO robota nie opłacalna.
          Że zgrzewane są lampy to wiem... czy jednak jeśli mam kogoś, kto spawa plastiki i rozebrałby, a później zgrzałby mi "szkło" z resztą za przysłowiowe .... to warto, czy ryzyko późniejszych zniekształceń po ponownym zgrzewaniu jest zbyt duże?
          Moja ex - Łasica
          BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

          Komentarz


          • #6
            odbłyśnik to to duże, ze zdjęcia drugiego. to pierwsze to tylko element zapobiegający oślepianiu ludzi bezpośrednio przez żarówkę

            co do rozbierania lamp do o1FL- przeszukaj forum, było coś o rozklejaniu po potraktowaniu ich w piekarniku i składaniu na klej czy sylikon

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez czernobyl
              odbłyśnik to to duże, ze zdjęcia drugiego. to pierwsze to tylko element zapobiegający oślepianiu ludzi bezpośrednio przez żarówkę

              co do rozbierania lamp do o1FL- przeszukaj forum, było coś o rozklejaniu po potraktowaniu ich w piekarniku i składaniu na klej czy sylikon
              Jest ponoć magik, w okolicy mojej rodzinnej miejscowości, który jakoś przerabia lampy tak UK na kontynentalne. Coś tam podcina, coś przestawia... bierze za to 50PLN i tyle... słyszał ktoś z Was o czymś podobnym :?: Lampy UK i tak nie przydatne będą później, a koszt mały.

              Jedyne co mnie nurtuje to czy to możliwe w ogóle? Bo jak nie to znam kilka sposobów na zmarnowanie pięciu dyszek na inne, przyjemniejsze i równie niepożyteczne rzeczy... :diabelski_usmiech
              Moja ex - Łasica
              BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

              Komentarz


              • #8
                jarezz, mozesz probowac, może akurat bedzie ładnie zrobione. kwestia jakości fachowca ale nie lepiej kupic od razu europejskie lampy?
                OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                Auto Detailing: Dream Car Studio
                (znajdź również na fb)

                Komentarz


                • #9
                  Pixon, Lampy są klejone, podgrzewa się łączenie, klej staje się miękki, podważa się płaskim szerokim śrubokrętem, wsadza się obok 2, rozcina klej nożem i mamy rozklejoną lampę... aby złożyć lampę to wycinamy stary klej dokładnie z elementów lampy, bierzemy sylikon i lampa złożona.. wiem bo robiłem to po to by wsadzić DRL :wink:



                  Moja Skoda

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1122737

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez witachu
                    jarezz, mozesz probowac, może akurat bedzie ładnie zrobione. kwestia jakości fachowca ale nie lepiej kupic od razu europejskie lampy?

                    wolałbym odłożyć na coś bardziej efektywnego niż seria lampy... stąd moje pytania... :!:


                    Michał019 dzięki... pomogłeś
                    Moja ex - Łasica
                    BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez jarezz
                      Zamieszczone przez witachu
                      jarezz, mozesz probowac, może akurat bedzie ładnie zrobione. kwestia jakości fachowca ale nie lepiej kupic od razu europejskie lampy?

                      wolałbym odłożyć na coś bardziej efektywnego niż seria lampy... stąd moje pytania... :!:


                      Michał019 dzięki... pomogłeś
                      Nie ma sprawy, tu masz bardziej opisane

                      Forum - Octavia Club Polska

                      Odpowiedź do Mickul
                      Moja Skoda

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1122737

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez jarezz
                        wolałbym odłożyć na coś bardziej efektywnego niż seria lampy... stąd moje pytania... :!:
                        OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                        Auto Detailing: Dream Car Studio
                        (znajdź również na fb)

                        Komentarz


                        • #13
                          No to jutro... eee... dzisiaj polecę z robiórką kontynentalnych reflektorów... z narzędzi pójdzie w ruch:
                          • opalarka elektryczna 230V; taka najzwyczajniejsza, używana przez elektryków lub monterów do podgrzewania folii termokurczliwych
                          • 2x śrubokręt płaski - zgodnie z tym co polecił Michał019




                          I nasuwają mi się w związku z całą transplantacją oczu mojej Łasicy:

                          1. Czym ewentualnie wg Was można byłoby spolerować co nieco szkła/plastyki, które będę przekładał? TEMPO raczej odpada no nie?!

                          2. Czy w sprayu da radę wyrwać w małomiasteczkowych sklepach motoryzacyjnych lakier odpowiadający barwą VAGowskiemu (bodajże 4590 lakierowi) niebieskiemu kolorowi?

                          3. Gdzieś na forum kiedyś widziałem podmalowane pod kolor nadwozia elementy wewnętrzne reflektorów? Ktoś kojarzy coś takiego?

                          4. Jesteście za tym, żeby wszystko fotkami dokumentować i zrobić z tego mini - poradnik i How - to SteByStep apropos rozebrania, przekładania i składanie w ten sposób ori lamp UK i EU?


                          Pozdro!
                          Moja ex - Łasica
                          BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

                          Komentarz


                          • #14
                            Co do 1:

                            Wymycie szkła reflektorów od środka płynem do szyb już daje fajny efekt... jeżeli chcesz polerować szkła to warto użyć np. to:

                            Oops, something lost

                            Lub inny preparat do polerowania plastiku

                            Jeżeli robisz to wiertarką lub czymś innym podobnym to uważaj na obroty, łatwo przesadzić :wink:

                            2: Podjedź do jakiegoś sklepu z lakierami, tam dobiorą Ci lakier i można nabić to w spray

                            3: Nie maluj pod kolor bo to źle wygląda... jeżeli chcesz malować to same ramki wokół klosza na czarny mat:




                            ( Sam żałuje ze tego przy okazji nie zrobiłem :? )

                            Lub już środki całkowicie:



                            4: Rob poradnik, przyda się
                            Moja Skoda

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1122737

                            Komentarz


                            • #15
                              Tylko żeby umyć tak reflektor od środka to trzeba go przed rozkleić ? :|
                              Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Pixon
                                Tylko żeby umyć tak reflektor od środka to trzeba go przed rozkleić ? :|
                                Jeżeli chcesz to dokładnie zrobić, tak bez zaschniętych kropelek na szkle to trzeba rozebrać... wtedy też nie ochlapiemy odbłyśnika, a warto też go umyć płynem do szyb, nie zostaną smugi, a różnica w świetle będzie widoczna
                                Moja Skoda

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1122737

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zobaczę co da się z tym zrobić latem. Najpierw zacznę od wymontowania reflektora i próbie umycia go bez rozklejania, przy okazji muszę też naprawić silniczek od regulacji wysokości świateł. Chyba, ze to spalony bezpiecznik
                                  Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Pixon, raczej spalony silniczek, przerabialem to niedawno. Tylko przed wymiana muszi nowy silniczek podppiac pod wtyczke zeby sie maksymalnie wysunal, bo mozesz miec problem z zamontowaniem go tak jak ja :shock:
                                    pekool

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X