Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak zasilania w gnieździe zapalniczki, iskry

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak zasilania w gnieździe zapalniczki, iskry

    Właśnie znalazłem informację, że w ofercie Knechta do mojego ASZ mogę/powinienem pakować filtr (inny niż standard LX684 o wysokości 50,1 mm) o oznaczeniu LX1835, który ma 65,1 mm wysokości. Czy zatem jest sens pakować ten filtr (który jest droższy o 20 zł) czy pozostać przy tym co byłem? Co mi da wyższy filtr?

  • #2
    Brak zasilania w gnieździe zapalniczki, iskry

    Mam problem z gniazdem od zapalniczki w swojej Skodzie Octavii 1
    Mam chyba "oryginalną" ładowarkę do Szajsunga i raz na kilka razy po wyciągnięciu jej wypada jej końcówka do dziurki gniazda od zapalniczki/ładowarki.
    Ostatnio chciałem sobie pomóc w wyciągnięciu jej śrubokrętem i zaiskrzyło 2 razy. Nic nie śmierdzi spalenizną, ale gniazdo prądu już nie daje. Jak myślicie co się zepsuło? Bezpiecznik? Czy może trzeba tunel środkowy rozkręcać i sprawdzać? Gdzie się mieszczą bezpieczniki w O1 FL i który odpowiada za gniazdo zasilania, który to bezpiecznik? Może ktoś podesłać foto z zaznaczonym bezpiecznikiem.
    http://www.euromove.pl

    Komentarz


    • #3
      Zrobileś zwarcie śrubokrętem, spaliłeś bezpiecznik , opis gdzie i który znajdziesz na forum, lub youtube.

      Komentarz


      • #4
        majuDJ, Bezpieczniki masz z lewej strony,w bocznej części deski rozdzielczej(kokpitu).A który bezpiecznik to już musisz poszukać na forum lub w szukaj
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez majuDJ
          Mam chyba "oryginalną" ładowarkę do Szajsunga
          No to masz szajsunga i nie mylić z oryginalnym szajsungiem. :P

          Komentarz


          • #6
            Odgrzeje trochę temat. U mnie prąd w zapalniczce stracił się. Okazało się, że bezpiecznik się spalił i podczas wkładania nowego od razu zaiskrzyło i spalił się kolejny bezpiecznik. Co można zrobić żeby gniazdko działało? Gdzie mogę podpiąć się z zasilaniem żeby gniazdo zapalniczki miał prąd?

            Komentarz


            • #7
              Rozkręć tunel i sprawdź czy kabel nie przycięty, chyba że w gniazdku coś zalega i zwiera.

              Komentarz


              • #8
                albo wyjmij monete z gniazda zapalniczki , czesto sie zdarza ze wpadaja tam jakies groszowe nominaly hehehe
                jest O1 RS 1.8T XENON
                była O1 1.9 TDI AGR

                Komentarz


                • #9
                  Monety nie ma w gnieździe. Chciałbym podpiąć osobno na nowo gniazdo tylko niech ktoś mi napisze skąd wziąć "+" do zapalniczki? bo minus podepnę do śruby nad skrzynką z bezpiecznikami.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Romano123 Zobacz wpis
                    Monety nie ma w gnieździe. Chciałbym podpiąć osobno na nowo gniazdo tylko niech ktoś mi napisze skąd wziąć "+" do zapalniczki? bo minus podepnę do śruby nad skrzynką z bezpiecznikami.
                    Obok, pod przekaźnikami, jest cała "szyna" +12V. Tylko pamiętaj o bezpieczniku!

                    Komentarz


                    • #11
                      Ze skrzynki , zastosuj to
                      Link
                      jest O1 RS 1.8T XENON
                      była O1 1.9 TDI AGR

                      Komentarz


                      • #12
                        Jak weźmiesz ze środkowego na samym dole będziesz miał po kluczyku . Do kamerki
                        jest O1 RS 1.8T XENON
                        była O1 1.9 TDI AGR

                        Komentarz


                        • #13
                          Rozumiem, że w Octavii II tak samo są bezpieczniki? Nie chciałem zakładać nowego tematu i podpiąłem się pod Octavie I. A jeżeli chodzi o bypass to ten kabelek, który wystaje to jest "+" tak? A mase od gniazdka podpinam wtedy do masy samochodu (np.pod śrubkę) ? Nigdy tego nie robiłem dlatego się pytam.

                          Komentarz


                          • #14
                            Są inaczej , ale weź probówkę i sprawdź , czerwony oczywiście to plus
                            jest O1 RS 1.8T XENON
                            była O1 1.9 TDI AGR

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X