Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z GAZEM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z GAZEM

    SIemka mysle ze w ten wtorek zawitamy na spocika bo smgam juz elegancko O2 po FL no to do zobaczenia!

  • #2
    Problem z GAZEM

    Mam octavie 1,6 102 KM w gazie Landirenzo i sa problemy z przelaczniem na gaz, tzn. sa dni ze jest wszystko okey a sa tez takie dni ze na gazie nie moge przekroczyc 3000 obrotów bo wtedy przalacza automatycznie na benzynkę i jest tez tak ze nie przelącza na gaz wogóle.Wymienione są wszystkie filtry! :evil:

    Komentarz


    • #3
      obstawiam reduktor.. efekt taki jak konczy sie membrana..

      Komentarz


      • #4
        Staho77, jedź do gazownika podłączy pod komputer i wyjdzie co jest nie tak
        >>>Moja Octavka<<<

        Komentarz


        • #5
          Dzieki.Bylem u gazownika okazalo sie ze jest wysokie cisnienie on tez obstawial reduktor lub czujnik cisnienia ale wgral nowy soft i jakos latalo i znowu sie zaczelo.

          [ Dodano: Sob 19 Kwi, 08 18:44 ]
          Bede w poniedzialek u gazownika i dam znac co on Link i dziekuje za pomoc.

          Komentarz


          • #6
            jeśli na listwie wysokie ciśnienie to tez objaw reduktora. podpięcie kompa, i przejażdżka z obserwacją co sie dzieje w momencie kiedy wraca na PB, lub nie chce przełączyć na lpg. obstawiam trzy możliwości : czujnik temp gazu/wody; czujnik ciśnienia, padający reduktor. Tylko diagnostyka softem gazowym da pewną odpowiedź.
            Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

            Komentarz


            • #7
              Dzieki huwe!Ktos wie jaki koszt bedzie wymiany reduktora?

              Komentarz


              • #8
                jeśli chodzi o reduktor sekwencyjny ( jednostopniowy )BRC o wydatku 1200/1500mbar:
                - zestaw naprawczy - 250 zeta all( demontaż, czyszczenie, montaż, mapa)
                - nowy reduktor - ok.480 zł.
                myślę, że inne marki w podobnych pieniądzach.
                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                Komentarz


                • #9
                  Polecam BRC.. ja jeżdżę na sekwencji BRC i baaaardzo sobie chwale
                  RENT COMPLEX

                  DACAR.team

                  Komentarz


                  • #10
                    Zmieniłem wczoraj reduktor na jednostopniowy (450zł) , wcześniej był dwustopniowy.Narazie jest wszystko okey.Wielkie dzieki za pomoc pozdrawiam! :szeroki_usmiech

                    Komentarz


                    • #11
                      Staho77, jeśli koledzy ci pomogli to daj im punkcik wciskają pomógł
                      ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                      JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                      Komentarz


                      • #12
                        Wymieniłem ten reduktor i było oki lecz problem wrócił. Nie wiem czy to nie wina gazu bo zaczeło sie po zatankowaniu. Wczesniej był gaz z BP.

                        [ Dodano: Sob 26 Kwi, 08 23:10 ]
                        Jesli to czujnik cisnienia to jak tak dalej pojdzie to wyminie pol instalacji.
                        :evil:

                        Komentarz


                        • #13
                          ni znam twojej instalacji ale na przykladzie BRC Seqent 24 opisywany problem pojawia sie w przypadku uszkodzenia czujnika cisnienia na listwie wtryskiwaczy - nawiasem mowiac nagmina usterka tego systemu /20.000km i wymian czujnika za 150zl - powinni to standardowo wymieniac na przegladach /
                          pablo_doctor

                          Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                          CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                          http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            Staho77, jakie były wartości w programie? dlaczego została podjęta decyzja o wymianie reduktora. Jakie były wartości ciśnień. Czy w trakcie diagnozowania nastepowała zmiana paliwa, tak jak opisujesz, czy tylko gazownik domyślał się, tak jak ja? Jakie byly wartości temp gazu i cieczy chłodzącej.?
                            Strategia przełączania na paliwo z gazu jest następująca : ciśnienie gazu na listwie, temp gazu na listwie, obciążenie wtryskiwaczy ( to akurat występuje sporadycznie).
                            I teraz tak Jak ci opisywałem wcześniej - bez softa mogę sobie pogdybać : za ciśnienie odpowiada i reduktor i czujnik. Przyjmuje sie , że dla silnika 1,6 powinien wystarczyć reduktor o wydatku 1200 mbar. Jest to różnica między rzeczywistym ciśnieniem a podciśnieniem panującym w kolektorze ssącym. Na biegu jałowym owo podciśnienie wynosi ok 250 ~280 mbar, ciśnienie gazu ok 1500 mbar. więc wartość wydatku ma wynosić ok. 1200mbar. jeśli odczyty z softa są inne to najpierw zmienia sie nastawy reduktora śruba regulacyjną i obserwuje sie wskazanie ciśnienia. jeśli zmian nie ma, więc należy wtedy podmienić czujnik. i znowu podglądamy co sie dzieje. I tak długo i namiętnie diagnozujemy aż dojdziemy do wniosku, ze odczyty są w normie. I powinno być dobrze. tak już boku dodam, że walczyłem w piątek z sequentem 24 ponad 4 godziny - objaw przełączanie na paliwo chwilowe - bez sygnałów dźwiękowych. Pierwsze diagnozy padały na czujnik ciśnienia na,listwie, potem na reduktor( bo ciśnienie pod obciążeniem leciało na łeb na szyję do zera)..... a co było usterką..... nie za łatwe żebym od razu powiedział. Pablo_doctor - ty się bawisz w s24: co obstawiasz?? :szeroki_usmiech
                            Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie wiem jakie były wartosci w programie,temperatury i cieczy chłodzącej.Co prawda reduktor miał przelatane ok. 100000km i nie wiem czy bylo cos robione przy nim (wątpię),na srubie regulacyjnej bylo trudno cokolwiek cos ustawic bo cisnienie skakalo gwaltownie przy minimalnym ruchu.

                              Komentarz


                              • #16
                                Staho77, jedź do tego gazownika, który podjął decyzje o wymianie reduktora i ją przeprowadził. niech dalej diagnozuje i usuwa usterkę, ale nie daj sie tez zrobić dojna krową: raz już za diagnozę zapłaciłeś, ale skutek tak do końca nie został usunięty. więc płać tylko za części, a nie za robotę.
                                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                Komentarz


                                • #17
                                  Jade jutro do gazownika ma pojezdzic z podpietym kompem.jak bedzie cos do wymiany to tylko za czesc bede placil.Dzieki Huwe!

                                  Dam znac co i jak.

                                  [ Dodano: Wto 29 Kwi, 08 10:45 ]
                                  Właśnie wróciłem od gazownika,komp pokazał jakis błąd na czwartym wtryskiwaczu,polatalismy octavką z podpiętym kompem i okazało sie ze jest mieszanka za uboga.Narazie jest oki ale jak znowu coś zacznie sie pieprzyc to mam przyjechac będzie szukał dalej . (koszt 0 zł)

                                  [ Dodano: Sro 14 Maj, 08 15:02 ]
                                  no i nadal mi wywala z gazu na benzyne lub próbuje i nie moze przełączyc na gaz.okazało sie ze to jakis błąd czwartego Link konieczna bedzie wymiana listwy???

                                  [ Dodano: Sro 21 Maj, 08 11:31 ]
                                  Listwa została wymieniona i nadal problem pozostał.

                                  [ Dodano: Nie 14 Gru, 08 15:25 ]
                                  Przepraszam ze tak póżno!!!

                                  Komputer został wymieniony i wszystko wróciło do normy.

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X